Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
Nee, ik vind kotsen viesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???
Je mag wel een paar weekje mijn kotsen overnemen hoorgedeelde smart is halve smart
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Is het ook, tenminste wel voor honden en katten alleenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Takaiki het volgende:
Ik zou best een beestje willen, maar ik vind het sneu omdat we allebei de hele dag van huis zijn
En nu moet ik weer denken aan dat vrouwtje dat naast me zat in het theater, die een of andere aanval kreeg en zichzelf onderkotste en waar ik toch heel stoer haar ondergebit (boven zat niet los iig) uit haar mond haalde zodat ze daar niet in kon stikkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Ja, ik heb ook hele goede reviews gelezen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiast
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje dubbel trouwens.....wens ik net Laysa sterkte met zo'n enorm verlies, heb ik het daarna weer over zoiets als ballonnen voor een verjaardag![]()
Nouja, life goes on, dat weet ik ook wel. Maar toch
Ik op mijn 14e voor het laatst (dus dat ik helemáál nog niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben het geld voor de behandeling van Lonny bijna bij elkaar bij Dierenthuis![]()
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
zquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebben
Dat weet ik nog wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
lol ok, zij was al eerder straalbezopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok, zij was al eerder straalbezopenik drink nooit goldstrike. Wel vaak genoeg dronken geweest aan andere drank
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog als de dag van gisteren. Teringbij de geur van goodstrike alleen ga ik nu al kokhalzen
Wat eet je?
Goldstrike? ken ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |