Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
Nee, ik vind kotsen viesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat je katten hebt???
Je mag wel een paar weekje mijn kotsen overnemen hoorgedeelde smart is halve smart
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Is het ook, tenminste wel voor honden en katten alleenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Takaiki het volgende:
Ik zou best een beestje willen, maar ik vind het sneu omdat we allebei de hele dag van huis zijn
En nu moet ik weer denken aan dat vrouwtje dat naast me zat in het theater, die een of andere aanval kreeg en zichzelf onderkotste en waar ik toch heel stoer haar ondergebit (boven zat niet los iig) uit haar mond haalde zodat ze daar niet in kon stikkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik vind kotsen vies![]()
En ik ben pleegtante voor Cat dr katten
Ja, ik heb ook hele goede reviews gelezen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiast
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje dubbel trouwens.....wens ik net Laysa sterkte met zo'n enorm verlies, heb ik het daarna weer over zoiets als ballonnen voor een verjaardag![]()
Nouja, life goes on, dat weet ik ook wel. Maar toch
Ik op mijn 14e voor het laatst (dus dat ik helemáál nog niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikheb gedaan...gelukkig.
En huisdieren heb ik niet, dus die kunnen het ook niet doen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben het geld voor de behandeling van Lonny bijna bij elkaar bij Dierenthuis![]()
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
zquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ging haar dronken voeren en jij eindigde kotsend? Buurvrouw kon een hoop hebben
Dat weet ik nog wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
lol ok, zij was al eerder straalbezopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
Nee, want zij was dood en dood ziek van de hale fles goldstrike en heeft dr hele bed ondergekotst en dr vloer en al en dat heeft 2 a 3 dagen geduurd, ik was van 7 shotjes en wat biertjes kots misselijk en heb mijn vinger in mijn strot geramtvolgende dag was ik best nog dronken er van.
Ook 1x nooit meer
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok, zij was al eerder straalbezopenik drink nooit goldstrike. Wel vaak genoeg dronken geweest aan andere drank
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komtquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog als de dag van gisteren. Teringbij de geur van goodstrike alleen ga ik nu al kokhalzen
Wat eet je?
Goldstrike? ken ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb was geloof ik toen ik de buurvrouw dronken ging voeren met goldstrike.
Alleen sla vind in lekker ervanquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komt
hehe wel grappig. Ik heb dat ooit gehad met grote glazen wodka/bleu Curaçao. Waren we met z'n 3en. Na een tijd een vriend van me en ik echt straal en kotsmisselijk. Die 3e veel en veel minder. Hoorden we katernen hem dat hij voor zichzelf water deed ipv wodkaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasdoet die tering homo me ook bacardi 151. 1 shotje was genoeg want ik heb de halve aaf van het balkon naar benee lopen kotsen
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen sla vind in lekker ervanen de bonen. Ik had vandaag een stroopwafel en mergpijpje
Witlofquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!quote:
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!
Verwend nestquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!
Venkel is echt ranzig. Gele bieten geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witlofandijvie
pompoen
gele bieten
Venkel
Ik wil boeken voor belgie ofzo in december. Maar is nog bietje vroeg
Nee, dat doen ze her ook!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
ik verveel me @ work.....tijd dat vvv - zwolle begint
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexicoquote:
En het is zeker erg rustig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexico
Ik zou overstappen op een gmail adres als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is zeker erg rustig?
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn mail adres na de verhuizing. Wil je wel gaan lastig vallen, maar ik denk dan het niet dezelfde telefoonboer is.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou overstappen op een gmail adres als ik jou was
Oh dat is ook stomquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar ik had zo'n mooi e-mail adres en die bestaat nog. Zit ook in ons account in kan alleen niet inloggen
We hebben al tig keer gebeld kastje muur enz enz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat is ook stomNou ja keertje bellen en kijken wat het oplost
er belt geen kip idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is zeker erg rustig?
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn mail adres na de verhuizing. Wil je wel gaan lastig vallen, maar ik denk dan het niet dezelfde telefoonboer is.
Oh dan mag ik bellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
er belt geen kip idd.
ik bedoel die schaatssponsort
geen verstand van mobiel en prijzen enzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Adnap het volgende:
zeg mensen hier, ik wil een ander foon, deze die ik nu heb wil ik doorsluizen naar zoonlief omdat de zijne kapot is. Zelf wil ik een galaxy S2 of S3 maar waar vind ik die betaalbaar én simlock vrij (of tele2) ?
ik ook niet en van MP word ik ook niet veel wijzer helaas, pm gestuurd thx voor de tipquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen verstand van mobiel en prijzen enzomaar JJDJ1984 wel, moet je hem ff pmmen.
Wat is betaalbaar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef Adnap het volgende:
zeg mensen hier, ik wil een ander foon, deze die ik nu heb wil ik doorsluizen naar zoonlief omdat de zijne kapot is. Zelf wil ik een galaxy S2 of S3 maar waar vind ik die betaalbaar én simlock vrij (of tele2) ?
Geen idee wat redelijk is eigenlijk maar op MP zie je ze van 200-500quote:
Als je op MP kijkt zou ik enkel durven kijken naar de toestellen die nog in folie zitten. Ben te wantrouwig om dat 2e hands te durven kopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
Geen idee wat redelijk is eigenlijk maar op MP zie je ze van 200-500
Ben je niet de enige in, hoewel ik het al wel gedaan heb met een aantal nokia'squote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je op MP kijkt zou ik enkel durven kijken naar de toestellen die nog in folie zitten. Ben te wantrouwig om dat 2e hands te durven kopen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef sararaats het volgende:
bestaat "verjaardagsstress" eigenlijk wel? anders heb ik last van iets anders.
Is eigen keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in, hoewel ik het al wel gedaan heb met een aantal nokia's
Waarom hou je niet van iphone?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou dan weer niet van een iphone
Maar ik heb nu een lg raad ik je ook niet aan
Ik raak er altijd mee in de war. Het werkt anders dan de nokia die ik toen had. Ik kan wel overweg met de i-pad maar ik heb geen idee hoe ik foto's vanaf de i-pad kan plaatsen.quote:
Iphone vind ik leuk maar geen optie echt way way way boven mijn budget., is ook niet handig met mijn samsung tabquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Is eigen keuze natuurlijkIk zou kijken of er een betaalbaar nieuw toestel is met garantie als ik jou was. Ik ben zelf en iphone freak. Dus dat zou mijn advies zijn, maar die zijn niet zo goedkoop als je de nieuwste wilt. Android kan ik je helaas niet in adviseren
Oh, daar ben je.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
Maar nu is alles anders. Ik ben mijn grote liefde kwijt, mijn alles, mijn hart.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Lieve lieve lieve mensen. Dank jullie wel. Uit de grond van mijn hart
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het een kwestie van durven en doen is. Je kan het niet stuk maken (tenzij je hem laat vallen) en gewoon dingen proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik raak er altijd mee in de war. Het werkt anders dan de nokia die ik toen had. Ik kan wel overweg met de i-pad maar ik heb geen idee hoe ik foto's vanaf de i-pad kan plaatsen.
Nu heb ik echt altijd een nokia gehad en nu dus lg en het liefst ga ik terug naar nokia.
Hangt er vanaf waar je je agenda mee maakt en hoe je dat regelt. Maar dan zou ik kijken voor een gelijk systeem ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
Iphone vind ik leuk maar geen optie echt way way way boven mijn budget., is ook niet handig met mijn samsung tabnu synchroniseerd hij moooi mijn agenda
Gewoon vragen als het niet lukt hoor. Ik vind het niet vervelend om een keer wat uit te leggenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb een photobucket account. Ik ga vriend wel vragen wat het ww van de i-pad is voor aps ik vergeet die altijd. En dan ga ik het proberen een keer. Dank je
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oostenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je je agenda mee maakt en hoe je dat regelt. Maar dan zou ik kijken voor een gelijk systeem ja.
Wel modern van school in elk gevalquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oosten
Ja, die gaan wel met hun tijd mee, volgend jaar als het goed is alle klassen tablet/laptopsquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:34 schreef vencodark het volgende:
Ik lees nou ineens dat DK afgelopen dinsdag is overleden.Kende hem nog van een paar jaar terug, wat ik toen begreep voordat hij met Laysa was, rond 2009, toen hij druk was in een ander topic/SC. Heb hem ook 2 keer ontmoet toen.
Stikaardige kerel in het echt terwijl hij met zijn scherpe en soms botte opmerkingen het bloed van onder je nagels kon halen. Maar een goeie gast die ook echt humor had.
Periode veel mee gesproken op msn maar dat verwaterde dus nu al jaren niet meer maar ik kwam hem hier online nog weleens tegen en vaak kon je zijn opmerkingen echt eruit vissen, je herkende DK erin!![]()
Nu wist ik wel dat hij veel aan zijn gezondheid had maar wist nooit precies wat er was. Ik ken Laysa ook niet maar mag ik hier of aan haar vragen aan wat hij nu is overleden? Ik durf niet zo goed.![]()
Of mag ik haar een pm sturen denken jullie?
Anyway, hoe oud was hij nou helemaal...30 nog iets?![]()
Ik vind het in ieder geval heel verdrietig. Getver.
Wat D_k precies had hield hij prive en dat werd gerespecteerd door iedereen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, daar ben je.
Even aan jou persoonlijk dan: Weet verder niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar sterkte met dit verlies. Hoop dat je veel steun vindt aan de mensen die jullie lief hebben en hadden.
Oh die ace ja... stom toestelquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Daarom ook S2 of S3, loopt nu ook tegen geheugen aan van de Ace die snel vol is en ik moet nu gewoon voor school wat apps erop hebben ivm absenten.... erg he We krijgen nog laptops/tablets maar die liggen nog ergens in het verre oosten
nou hequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
F_R zit naar mijn naam te vissendat is het slechts bewaarde geheim op FOK! geloof ik.
Die van jou wel geloof ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
F_R zit naar mijn naam te vissendat is het slechts bewaarde geheim op FOK! geloof ik.
jij toetert hem overal rond toch?quote:
plaag je maar beetje hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nou he
F_R is momenteel dement dus die onthoudt niks
bij mij liggen 2 zakken. Mag je zo pakken....kost je alleen de afwas ff doenquote:
Ja, begrijp ik. Heb mijn post ook aangepast omdat het misschien raar staat aangezien ik hier nooit kwam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wat D_k precies had hield hij prive en dat werd gerespecteerd door iedereen.
Het is mooi dat er zoveel mensen herinneringen aan hem hebben en die hier komen delen.
Ik denk dat dat voor Laysa ook een steun is .
Geeft niet, er zijn al veel mensen even langsgekomen voor een berichtjequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik. Heb mijn post ook aangepast omdat het misschien raar staat aangezien ik hier nooit kwam.
Het is gewoon zo bizar en hij nog zo jong was.
Tsja, ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
Mensen die na bijna een jaar nog niet weten dat mijn ex en ik uit elkaar zijn en dan naar haar vragen en niet vragen goh Toek hoe is het met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |