Ja het is gewoon een opluchting danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
Allerhande feestmeukquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Ah, kijk, dan ga ik er maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kots zelf al genoeg dus de katten mogen van mij even overslaan
Greys je karcher ding is in de aanbieding 65,- bij de euh ja geen idee meer zag het in een reclamefolder staan.
Lotgenotencontact! Join in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gokquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!
Oh, ieuw!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelen![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gok
-harense smit
-expert
-mediamarkt
-elektro point
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikquote:
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiastquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gekocht bij Bol voor maar ¤7,50!
Maar dat kwam omdat ik nog allemaal TNS-Nipo cadeaubonnen had van Bol![]()
Nog niet gebruikt, maar als ik dat doe zal ik laten weten of het wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |