Alleen sla vind in lekker ervanquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komende week? Witlof, andijvie, krop sla en gele bieten. En ik heb nog een pompoen liggen uit het pakket van deze week..... maar ik weet niet of ik straks ga koken, D is bij een klant, we moeten naar een verjaardag en ik heb net bijna een pond sperziebonen op als snack, dus ik weet niet of het nog van koken komt
hehe wel grappig. Ik heb dat ooit gehad met grote glazen wodka/bleu Curaçao. Waren we met z'n 3en. Na een tijd een vriend van me en ik echt straal en kotsmisselijk. Die 3e veel en veel minder. Hoorden we katernen hem dat hij voor zichzelf water deed ipv wodkaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden een studio borrel (radiostation, goeie exvrienden van ons was radio dj) en ik had eerst lekker lopen bieren, daarna naar zijn huis. Hij had bacardi 151 en deed altijd mij water een een andere vriend die zooi. En dan ging ik hem eruit shotten totdat ie kapot wasdoet die tering homo me ook bacardi 151. 1 shotje was genoeg want ik heb de halve aaf van het balkon naar benee lopen kotsen
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen sla vind in lekker ervanen de bonen. Ik had vandaag een stroopwafel en mergpijpje
Witlofquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik vind best veel lekker. Deze week zat alleen in bijna alle groente- en fruitpakketten venkel en laat ik dat nou écht niet te eten vinden, dus daarom voor deze tas gekozen...
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!quote:
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zeuren; ik geef je iets om naar uit te kijken, dus je moet een blij ei zijn!
Verwend nestquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk een gegeven paard graag in de bek, dus niet te lang hoor!
Venkel is echt ranzig. Gele bieten geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Witlofandijvie
pompoen
gele bieten
Venkel
Ik wil boeken voor belgie ofzo in december. Maar is nog bietje vroeg
Nee, dat doen ze her ook!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
ik verveel me @ work.....tijd dat vvv - zwolle begint
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexicoquote:
En het is zeker erg rustig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
storingsdienst bij die grote groene telefoonboer uit mexico
Ik zou overstappen op een gmail adres als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En het is zeker erg rustig?
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn mail adres na de verhuizing. Wil je wel gaan lastig vallen, maar ik denk dan het niet dezelfde telefoonboer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |