quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
Nee apart onderdeel bij mijn garage. Ik zou even naar de garage rijden en het daar vragen. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00uquote:
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee apart onderdeel bij mijn garage.
Is natuurlijk goed..quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ik wil de TT nog even niet veranderen als iedereen het goed vindt
Ik zou gewoon naar de garage rijden en het daar vragen. Ik kan bij mijn garage ook enkel onderdelen bestellen en dat is echt niet duurder dan zoeken naar onderdelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...
Dan zeggen ze iets over vrouwen en inparkeren
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00u
Prima tochquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.
Denk het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Prima toch ? zou ook niet weten waarinquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ik belde mijn ha voor een verwijsbrief, issie op vakantiemaaarrr hij belt me dinsdag wel terug
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima toch
Mijn probleem met een vrachtje hout is trouwens dat er binnenkort toch echt onderhoud gepleegd moet worden aan het huis en de schutting daarbij vervangen gaat worden. Houthok staat tegen de schutting aan, dus dan moet je al het hout gaan verplaatsen en daar had ik weinig zin in eigenlijk.... dus ik was stiekem wel blij dat er nog maar een beetje lag. Maar nu wordt het toch wel erg weinig voor de 'winter' en koude zomeravonden
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.
Dat vind ik dus ook, mijn oude huisarts was er juist ook blij mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Nou dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?
Ik ben bang dat we dat maar moeten doen ja....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even overquote:Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even over
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.
Ik kom er regelmatigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.
Da's nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig![]()
Maar de noodlijn nemen ze hier ook zo snel op ja. Ik had laatst een assistente aan de lijn en die zette me in de wacht ivm de noodlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |