quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
Nee apart onderdeel bij mijn garage. Ik zou even naar de garage rijden en het daar vragen. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00uquote:
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee apart onderdeel bij mijn garage.
Is natuurlijk goed..quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ik wil de TT nog even niet veranderen als iedereen het goed vindt
Ik zou gewoon naar de garage rijden en het daar vragen. Ik kan bij mijn garage ook enkel onderdelen bestellen en dat is echt niet duurder dan zoeken naar onderdelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is namelijk ook kapot (zitten 2 scheurtjes in)...
Dan zeggen ze iets over vrouwen en inparkeren
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet.. en jullie kennen waarschijnlijk allemaal het probleem dat er vaak geen doorkomen aan is om 8:00u
Prima tochquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik bel vaak om 08.10 uur en dan is het wonderbaarlijk genoeg al weer rustig. Enige nadeel is dat de echt vroege plekjes dan al weg zijn.
Denk het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah dankje
Zo'n zwarte rand die onder de bumper zit he, hoort dat ook bij de grille?
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Prima toch ? zou ook niet weten waarinquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ik belde mijn ha voor een verwijsbrief, issie op vakantiemaaarrr hij belt me dinsdag wel terug
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima toch
Mijn probleem met een vrachtje hout is trouwens dat er binnenkort toch echt onderhoud gepleegd moet worden aan het huis en de schutting daarbij vervangen gaat worden. Houthok staat tegen de schutting aan, dus dan moet je al het hout gaan verplaatsen en daar had ik weinig zin in eigenlijk.... dus ik was stiekem wel blij dat er nog maar een beetje lag. Maar nu wordt het toch wel erg weinig voor de 'winter' en koude zomeravonden
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga het morgen gewoon proberen, baal er gewoon van dat ik speciaal ervoor moet terugbellen.
Dat vind ik dus ook, mijn oude huisarts was er juist ook blij mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Nou dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb jij niet eens standaard een stel blanco verwijsbrieven liggen?
Ik ben bang dat we dat maar moeten doen ja....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is zonde van het verplaatsen, maar ik zou het wel bestellen eigenlijk.
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even overquote:Snap ik, vind het ook wel een apart beleid. Mijn huisarts is juist blij als je niet belt voor vandaag.
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts kan je niet eens terecht dezelfde dag.... tenzij bloedspoed en zo, maar dan sla ik sowieso de huisarts liever even over
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons kan het wel, maar tegenwoordig hebben we iets van 6-7 huisartsen geloof ik. Dus er is er altijd eentje die plek heeft. Je kan niet én voor vandaag een afspraak maken én zelf de huisarts kiezen. Dus als je vandaag terecht wilt dan krijg je wie er vrij is.
Ik kom er regelmatigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel logisch ja... nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik in geen jaren meer bij de huisarts geweest ben, dus misschien is het inmiddels wel verbeterd. De noodlijn namen ze twee jaar geleden direct op, dat scheelde en ik was ook wel blij dat ik niet langs hoefde te komen, maar direct naar het ziekenhuis mocht.
Da's nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig![]()
Maar de noodlijn nemen ze hier ook zo snel op ja. Ik had laatst een assistente aan de lijn en die zette me in de wacht ivm de noodlijn.
Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
let's get loud puala
Heb je dan niet meer last van je hoofd?
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.
Jup. Het is echt een bendequote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.
Ook wilquote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
MOOOOOOHHHHHHHHH, Yoghurt met verse aardbeien
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertjequote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef teirnon het volgende:
Hoe doe jij dat met borstelen, Puala? Als ik mijn katten ga borstelen kom ik zelf altijd onder het haar te zitten.
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertje
Heerlijkquote:
Niks mis met Donald Duckquote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
HeerlijkHad het meegenomen van thuis, in een extra kek donald duck bakje (
action had niks anders) 100gr yoghurt met een aardbei
mohhhhh. En voor vanaaf heb ik nog kwark, 200gr, maar ik denk dat ik 100gr kwark ga doen en 200gr yoghurt met aardbeien
Vond ik ookquote:
Deze zijn ook -heerlijk- lekker zoet enzoquote:
Hier in Weird vind ik ze altijd zo zurig, niet rijpquote:
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef teirnon het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik dacht alleen, misschien hebben andere mensen er een handiger truukje voor, bij mij wordt het altijd zo'n troep.
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zitten
Mijne vinden gekamd worden geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Dit inderdaad haha. Gwen gaat nog wel, maar Izzy is echt een draaikont die niet stil kan staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Noortje vind dat ook, want die komt bij jou vandaanquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne vinden gekamd worden geweldig
Ik heb geen vel meer over als ik Pol zou proberen te borstelen. Aan Pol's lijf geen polonaisequote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef teirnon het volgende:
[..]
Dit inderdaad haha. Gwen gaat nog wel, maar Izzy is echt een draaikont die niet stil kan staan.
De mannen zijn er ook niet van gediend , ze poetsen elkaar welquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb geen vel meer over als ik Pol zou proberen te borstelen. Aan Pol's lijf geen polonaise
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:34 schreef indaha het volgende:
Dat is niet erg netjes, hij had moeten wachten op jullie goedkeuring vind ik .quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
Tering, wat zijn auto's toch duur in onderhoud
Onze auto schokte met optrekken heel erg dus had hem vorige week naar de garage gebracht. Op het moment dat de monteur er in reed schokte hij niet. Alle kabels zijn nagekeken en alles zag er prachtig uit. Heb de auto toen weer opgehaald en afgesproken hem weer terug te brengen als het schokken erger werd. En dat deed het. Vandaag auto weer weggebracht en inmiddels 200 euro armerBleek toch dat een of andere kabel niet goed was. We hadden gevraagd of de monteur even wilde bellen voor overleg met ons of dat we het niet te duur vonden worden. Was ie ons telefoonnummer kwijt
Volgende keer maar een andere garage.
Als het een teek was of zou kunnen zijn even goed in de gaten houden .quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Ik heb een beet van iets gehad, alleen weten we niet van wat.
![]()
Is dat diezelfde garage als van de winter, toen je ook niet gebeld was? (wat was het toen, grote beurt of keuring? zoiets dacht ik...)quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
Onze auto schokte met optrekken heel erg dus had hem vorige week naar de garage gebracht. Op het moment dat de monteur er in reed schokte hij niet. Alle kabels zijn nagekeken en alles zag er prachtig uit. Heb de auto toen weer opgehaald en afgesproken hem weer terug te brengen als het schokken erger werd. En dat deed het. Vandaag auto weer weggebracht en inmiddels 200 euro armerBleek toch dat een of andere kabel niet goed was. We hadden gevraagd of de monteur even wilde bellen voor overleg met ons of dat we het niet te duur vonden worden. Was ie ons telefoonnummer kwijt
Ja, dat was die jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat diezelfde garage als van de winter, toen je ook niet gebeld was? (wat was het toen, grote beurt of keuring? zoiets dacht ik...)
Zooooo, er hangt zo'n knoflookwalm om me heen, dat niemand meer in de buurt wil komen gelukkig heeft D lekker meegegeten, dus die heeft er geen last van![]()
Lol. Flikte de toyota garage bij mij ook, wel afspreken, niet bellen. Tjah, toen vond ik 1 die 50 euro goedkoper was en toen mocht hij kiezen, of ook die 50 eraf of hij haalde dat ding er maar weer uitquote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Oognip het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
Maar nu is alles anders. Ik ben mijn grote liefde kwijt, mijn alles, mijn hart.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Lieve lieve lieve mensen. Dank jullie wel. Uit de grond van mijn hart
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Laysa![]()
![]()
Fijn dat onze woorden, knuffels e.d. je goed doen.
Het voelt zo (machte)loos en het brengt Joost niet terug, maar het is voor een ieder hier uit de grond van ons hart.
De F&F SC is genadeloos geraakt door het verlies van Onze D_K
Lief dat je je ff zelf komt melden, fijn om van je te horen hier![]()
Verloopt het regelen enzo allemaal volgens Joost z'n plan?
Je bent met recht een topwief!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.
Ik heb hem belooft dat ik dit zou doen....en dit kan ik maar 1 x goed doen.
Alles gaat volgens plan
Ik hield al zo veel van der, en had al zoveel respect, dat is nu alleen maar meer, een voorbeeld voor veel mensen dat is Laysaquote:
Kanjerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan
Probeer wat te rusten mupkequote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga weer, maar zal als ik de puf heb me regelmatig proberen te melden.
Dag lieve lieve mensen
Succes met deze hele dappere, moeilijke missiequote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles gaat volgens plan
Ik had niet anders van je verwachtquote:
wat een onwijs sterk en lief mens ben jij...een en al respect vvor jou lieve Laysaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:56 schreef Rewimo het volgende:
Laysa, je bent zo dapperEn wat goed dat jullie alles besproken hebben zodat jij alles volgens Joosts wensen kunt regelen. Heel veel sterkte met het afscheid maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |