Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
let's get loud puala
Heb je dan niet meer last van je hoofd?
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Eventjes kan het wel. Ik heb last van mijn hoofd met concentreren. Dus zolang ik maar niet intensief hoef te lezen, nadenken en meer van dat soort dingen gaat het prima. Ik kan op het moment bijv. beter stofzuigen, dweilen en dingen met een doek afdoen als met een tijdschrift op de bank gaan zitten.
Jup. Het is echt een bendequote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oke duidelijk. Dan ga lekker los met stofzuigen met de muziek op standje max.
Ook wilquote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
MOOOOOOHHHHHHHHH, Yoghurt met verse aardbeien
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertjequote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef teirnon het volgende:
Hoe doe jij dat met borstelen, Puala? Als ik mijn katten ga borstelen kom ik zelf altijd onder het haar te zitten.
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kom ik ook hoor, maar als ik ze niet borstel heb ik echt continu haren aan mijn kleding hangen en door mijn eten. Dan liever met borstelen een keertje
Heerlijkquote:
Niks mis met Donald Duckquote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
HeerlijkHad het meegenomen van thuis, in een extra kek donald duck bakje (
action had niks anders) 100gr yoghurt met een aardbei
mohhhhh. En voor vanaaf heb ik nog kwark, 200gr, maar ik denk dat ik 100gr kwark ga doen en 200gr yoghurt met aardbeien
Vond ik ookquote:
Deze zijn ook -heerlijk- lekker zoet enzoquote:
Hier in Weird vind ik ze altijd zo zurig, niet rijpquote:
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef teirnon het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik dacht alleen, misschien hebben andere mensen er een handiger truukje voor, bij mij wordt het altijd zo'n troep.
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd ergens op, vensterbank of zo en dan kammen maar. Kom er zelf nooit onder te zitten
Mijne vinden gekamd worden geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Dit inderdaad haha. Gwen gaat nog wel, maar Izzy is echt een draaikont die niet stil kan staan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik dat doe is Dana al 10x ontsnapt voor ik de borstel vast heb.
Noortje vind dat ook, want die komt bij jou vandaanquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne vinden gekamd worden geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |