Kanjerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.
Ik heb hem belooft dat ik dit zou doen....en dit kan ik maar 1 x goed doen.
Alles gaat volgens plan
Probeer wat te rusten mupkequote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga weer, maar zal als ik de puf heb me regelmatig proberen te melden.
Dag lieve lieve mensen
Succes met deze hele dappere, moeilijke missiequote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me er in vast gebeten. Joost zijn laatste wensen gaan vervuld worden.
Ik heb hem belooft dat ik dit zou doen....en dit kan ik maar 1 x goed doen.
Alles gaat volgens plan
Ik had niet anders van je verwachtquote:
wat een onwijs sterk en lief mens ben jij...een en al respect vvor jou lieve Laysaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
Maar nu is alles anders. Ik ben mijn grote liefde kwijt, mijn alles, mijn hart.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Lieve lieve lieve mensen. Dank jullie wel. Uit de grond van mijn hart
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve woorden, virtuele knuffels en veel meer. Het betekend oneindig veel voor me dat mijn allerliefste D_K, ondanks zijn heerlijke geklier zoveel harten heeft gestolen. We haden graag, heel graag jullie samen, met zijn 2 en gemeet.
Maar nu is alles anders. Ik ben mijn grote liefde kwijt, mijn alles, mijn hart.
De afspraak blijft staan. Ik ga jullie meeten, ik heb een enorme behoefte om jullie in het echt te zien.
Als Dk kan meelezen, dan had hij glunderend, grinnekend op de bank gezeten. Hij kon hard uit de hoek komen, maar ook jullie hadden zijn hart gestolen.
De afgelopen dagen en die nog gaan komen, zijn dagen van drukte, regelen, samen huilen met onze families.
Maandag nemen wij als familie afscheid van Joost, maar voor mij blijft hij altijd bij me. De dood scheidt ons niet en over tig tig jaar zijn wij weer samen.
Joost heeft zijn rust gevonden. Hij was klaar, meer dan klaar en opgelucht dat hij eindelijk niet meer hoefde.
Lieve lieve lieve mensen. Dank jullie wel. Uit de grond van mijn hart
Liefde![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:56 schreef Rewimo het volgende:
Laysa, je bent zo dapperEn wat goed dat jullie alles besproken hebben zodat jij alles volgens Joosts wensen kunt regelen. Heel veel sterkte met het afscheid maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |