Is toch morgenquote:
Q kan geen klok kijken.....lekker laten gaan!quote:
Ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Is toch morgen![]()
Ik zag het net pas anders had ik je een kaartje gestuurd Sara, ik wil wel een PM voor je adres
Nee. Ik heb er helemaaaaal geen zin in. Op een ijskoude vloer liggen, achterlijke yoga oefeningen en meditatie oefeningen doen en een stukje cognitieve gedragstherapie (klein stukje) wat ik sowieso al heb gehad. Beter doen ze meer gedragstherapie en minder yoga shit.quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Q kan geen klok kijken.....lekker laten gaan!
Aan de deur wordt niet gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef Qwea het volgende:
Bestaan er eigenlijk stickers met "geen colportage" ? word er schijtziek van.
Kwamen ze me net kozijnen aansmeren
En laysa,Heel veel sterkte..
Zeer correct uit het Groene Boekje Nederlandschquote:
Kun je zeker niet net zo als de nee/nee sticker op het gemeente huis halen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan de deur wordt niet gekochthttps://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=895
erg grappig ook, Zie je de verkopers/collectanten/jehova's enthousiast het pad oplopen, zien ze de sticker als ze aan willen bellen (sticker is erg klein) Druipen ze teleurgesteld weer afquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan de deur wordt niet gekochthttps://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=895
haterquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat je klok kunt kijken als je 12 bent.
Rewimo mooie scores.
Waarom zou je een PM naar iedereen sturen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef sararaats het volgende:
Ik ben morgen jarig hoor.
Hoe kan ik een pm naar iedereen uit de SC sturen?
Verdraaid middag
ow jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je een PM naar iedereen sturen?
Niet om kaartjes gaan vrágen hoorDa's een beetje raar.
Mensen die een kaartje willen sturen PMen jou wel voor je adres
Welnee geen probleemquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ja
stom en vooral heel stupid van mezelf
Nee, dat doen ze hier ook vaak, vooral Yianquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Áh tof. Dan doet ze dat niet om mij te pesten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze hier ook vaak, vooral Yian
Jij zat hier helegaar niet toen je jarig was! Toch?quote:
Ik wel, maar ik nam aan dat jouw kaart gewoon kwijt is geraakt bij de post, toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij zat hier helegaar niet toen je jarig was! Toch?
Wees blij dat het niet op je stoel was, die mazzel wil ik nog weleens hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Áh tof. Dan doet ze dat niet om mij te pesten.
De plekken wel denk ik. Vanmorgen was het leuk raak, vensterbank (exact over het touwtje heen van de vouwgordijnen), onder de bank, midden onder de eettafel
Wanneer was jij jarig? Ik heb heul geen tt gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik nam aan dat jouw kaart gewoon kwijt is geraakt bij de post, toch?![]()
Nee hoor, hier vreten ze zich vol en kotsen hun eten dan uit. Ik heb nooit gekeken of er een haarbal bij zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:29 schreef Puala het volgende:
Vraagje aan de anderen met katten, vreten jullie katten zich eerst ook vol voor ze er een haarbal uitwerken? Of is het een kronkel van de dame hier?
Gisteren kotste er eentje op de enige plek in huis waar tapijt is (overloop). Ik was net te laat om haar op het laminaat te jagen dus kreeg als beloning een nakotsje op de gestoffeerde trap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet op je stoel was, die mazzel wil ik nog weleens hebben
In dit topic....quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer was jij jarig? Ik heb heul geen tt gezien?
Jaaaaa, dat doen ze he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Cat22 het volgende:
mazzel wil ik nog weleens hebben Gisteren kotste er eentje op de enige plek in huis waar tapijt is (overloop). Ik was net te laat om haar op het laminaat te jagen dus kreeg als beloning een nakotsje op de gestoffeerde trap.
Ik zit ff te denken waar ik jou tegen ben gekomen voorheen. Doet es helpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
Uhhh nee hier nog net niet Qmaar de meeste hier ken ik van andere plekken
Niet haten, krijg je een cadeautje, ga je zeiken!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond gisteravond een surprisekots op ons net verschoonde bedje
Hier was hij niet te missen, plasje vloeistof met een zwart hoopje haar er in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier vreten ze zich vol en kotsen hun eten dan uit. Ik heb nooit gekeken of er een haarbal bij zit.![]()
Zo! Tuin gedaan op zijn Cats ( dat is dus de grootste puin eruit en de rest negeren we).
Action solartulpen staan er weer in, morgen wat plantjes gaan halen voor in de bakken en dan is het wel weer goed.
Oh, dat is het ergstquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond gisteravond een surprisekots op ons net verschoonde bedje
Onder dit account kwam ik je al op de meeste rare plekken tegen maar mijn TJDoornbos-account had ik langer dus wie weet zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken waar ik jou tegen ben gekomen voorheen. Doet es helpen.
Ja ik ken je enkel van je tjdoornbos accountquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Onder dit account kwam ik je al op de meeste rare plekken tegen maar mijn TJDoornbos-account had ik langer dus wie weet zegt dat je wat?
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ken je enkel van je tjdoornbos account
Goor he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat is het ergstIk had dat een keer 2 keer op 1 dag
Maar toen kotste Kitty ook wel elke dag 2 keer, nu is dat minder gelukkig
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomtquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomt
Q, voor al uw ego-boostsquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou je hebt niet echt een indruk achtergelaten, enkel dat je naam me bekend voorkomt
Ik heb mn dekbed zelfs weggegooid, zo vaak kotste ze eropquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goor he?![]()
Droop kotste eerst ook dagelijks en soms 2x, maar sinds ik RC Hair&Skin aan haar geef is het beduidend minder
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb mn dekbed zelfs weggegooid, zo vaak kotste ze erop
Beter dat Droop niet meer zo vaak kotst
Bij Kitty werd het vanzelf minder, hoewel nu ze weer meer haar gaan verliezen het toch wel weer dagelijks raak is eigenlijk. Maar niet meer zo vaak dat ze al haar eten weer uitkotst.
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Hier is er gelukkig maar één kotser. En de kotst alleen als ze te snel gegeten heeft. Dat is dan wel meteen de hoofdprijs.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Hier is er gelukkig maar één kotser. En de kotst alleen als ze te snel gegeten heeft. Dat is dan wel meteen de hoofdprijs.![]()
Dat doen ze bij mij nu nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelen![]()
![]()
Als je een vaste bewoner van deze Sc wordt krijg jij volgend jaar vast ook wel een kaartjequote:
Gezellig , veel plezier met sjouwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:58 schreef Puala het volgende:
Nipje is bijna hier![]()
Ze had gestuurd dat ze iets te laat was, dus stond ik net in de startblokken om ff kattengrid te halen.. is ze wel op tijd. Dus nu mag ze gezellig mee sjouwen straks
Ja het is gewoon een opluchting danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh lekker man, kotsen. Als je echt zooooooo misselijk bent. Ff gewoon ke vinger in je strot
Allerhande feestmeukquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Ah, kijk, dan ga ik er maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of ik verjaardagsslingers en ballonnen kan vinden (zou de Action ze hebben?)
Vriend is morgen jarig, en ach, omdat ik nog geen twee weken later ben vier ik het ook maar gelijk .(scheelt weer een weekend drukte, plus kosten, want ik sla altijd achterlijk veel eten in)
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe we hier ongeveer 30 mensen kwijt kunnen, wordt stapelen denk ik
En zo lekker appeltaarten bakken!![]()
(En daarna de konijnenren verschonen en stofzuigen, en opruimen, en...nouja, jottum ende juich enzo....)
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kots zelf al genoeg dus de katten mogen van mij even overslaan
Greys je karcher ding is in de aanbieding 65,- bij de euh ja geen idee meer zag het in een reclamefolder staan.
Lotgenotencontact! Join in!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Allerhande feestmeuk![]()
En wat is dit voor goor onderwerp waar ik nu weer op uit kom![]()
![]()
Denk ik even lekker nalezend mijn bammetjes te kunnen laten zakken
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gokquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, ik wil die misschien ook halen, dus als je je herinnert waar het was, ik hoor het graag!
Oh, ieuw!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Laatst had Melvin (gok ik) een tesnelgegeten-kots op het laminaat gelegd en toen ik uit het werk kwam stond Tom er van te smikkelen![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even in de folders maar ik gok
-harense smit
-expert
-mediamarkt
-elektro point
Hmm, het is alweer jaaaren terug dat ikquote:
Een mannelijke collega was er deze week spontaan zelf over begonnen en erg enthousiastquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gekocht bij Bol voor maar ¤7,50!
Maar dat kwam omdat ik nog allemaal TNS-Nipo cadeaubonnen had van Bol![]()
Nog niet gebruikt, maar als ik dat doe zal ik laten weten of het wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |