quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
quote:09 november - Clasie: "onrust over salaris Mathijsen is onzin"
Jordy Clasie voelt zich genoodzaakt om te reageren op de berichtgeving van Voetbal International. Volgens het medium zou het salaris van Joris Mathijsen in de selectie van Feyenoord voor onrust en jaloezie zorgen. Pertinente onzin, zegt Clasie in gesprek met RTV Rijnmond.
De middenvelder zou één van de spelers zijn die bij technisch directeur Martin van Geel op gesprek is geweest om het verschil in salaris te verkleinen. "Wat naar buiten is gebracht is onzin", reageert hij echter.
"Ik ben wel met Stefan (De Vrij, red) naar Van Geel gegaan met de vraag hoe dit zo naar buiten is gekomen. Het is om onrust te veroorzaken, terwijl het niet zo is. Wij vinden het onzin. Het is wel storend, iedereen komt op de club en heeft het erover. Wij hebben het als groep intern behandeld en ook nu kan ik voor camera zeggen dat het niet waar is."
De middenvelder kreeg vrijdag te horen dat hij niet is opgenomen in de Oranje-selectie voor het duel met Duitsland. "Zonde het liefst zit je er wel altijd bij, maar de keuze is aan de bondscoach", reageert Clasie, die begrip toont voor de keuze van Louis van Gaal. "Ik ben minder in vorm. Ik zit in een iets mindere fase, het is zaak voor mezelf om er weer bovenop te komen. Ik twijfel niet aan mezelf, ook niet na een paar mindere wedstrijden."
Binnen 2 jaar 2 dikke upgrades a 3 ton en dan nog bitchenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap ook wel dat hij waardering wil voelen van de club, maar waarom is een dikke upgrade van zijn contract en het feit dat hij publiekslieveling is niet voldoende voor die jongen? Wat wil hij nog meer dan?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen fuck van
Nou tis aan het einde van het seizoen gewoon basta en hij gaat naar Fiorentina.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Grifte het volgende:
Ik moet het nog maar zien, wordt wel een beetje opgeklopt. Het klopt dat hij dat aangeeft in VI, maar gewoon harde onderhandelingen met Mr.Yellow, die komt hier nog wel uit denk ik.
En dan is ie weer Basie
quote:'Stel me wel eens volle Coolsingel voor'
Feyenoord staat op de vierde plaats, maar is nog steeds een van de titelkandidaten. Jordy Clasie vertrouwt op een goede afloop. "Ik rijd weleens over de Coolsingel. Dan probeer ik me een enorme menigte voor te stellen, maar dat is lastig."
"Ik ken de foto's natuurlijk wel, van toen ze de Europa Cup wonnen in 1970. De foto's van de landstitels en bekers uit het verleden. Heel speciaal, zeker als je er al zo lang op wacht. Daar zullen we alles aan doen." Dat vertelt de 21-jarige middenvelder in een interview met ELF Voetbal Magazine.
Daarin komt uiteraard de race om het kampioenschap ter sprake. "Begrijp me goed, iedereen gaat voor de titel, maar niemand verwacht het van ons; we zijn nog steeds outsider. Dat ligt in Amsterdam en Eindhoven toch even anders. Daar ligt meer druk. Zij móéten, wij willen. Als je kijkt waar Feyenoord vandaan komt... Nog niet zo heel lang geleden werd PSV-Feyenoord 10-0, waren er fikse schulden, was het onrustig."
"In die zin hebben we binnen korte tijd de weg terug omhoog gevonden. Dat is een groot compliment voor de hele club." In het artikel vertelt de international van Oranje ook wie zijn favoriete buitenlandse speler is, hoe zijn achternaam vroeger anders uitgesproken werd, waarom hij niet naar Rotterdam verhuist is of zal verhuizen, spreekt hij over zijn herstelde tatoeage en waarom hij in ons land nooit meer voor een andere club dan Feyenoord spelen zal spelen. "De interesse van Fiorentina? Die doet me niets."
In vak D heb ik er wel eens gezeik over gehad, maar van die specifieke vakken weet ik het niet. Valt meestal wel mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok nog een teletekstsupporter vraagje: maakt het uit als ik 2 kaarten koop voor vak OO of CC, gaan mensen dan bitchen dat je niet op je stoel zit?
Als ik bestel krijg ik namelijk compleet andere rijen/stoelen.
Charmeoffensiefje richting de aanhang. Net als zijn eerdere bericht dat hij zo graag bij Feyenoord wilde blijven omdat ze allemaal van de club houden en als ze de talenten waarderen dat ze dan over een paar jaar een sterrenteam hebben.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een ajaxstraat en arenastraat in Rotterdam was
arenastraat is in Sportdorp vlak bij de Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een ajaxstraat en arenastraat in Rotterdam was
Dan moet je hem dus in de zomerstop verkopen, anders heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar als je nog een jaar wacht, dus minder waard.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:14 schreef ace_eleven het volgende:
Hij zegt ook nergens dat hij niet komend seizoen nog gewoon bij ons wilt spelen, hij zegt alleen dat hij het voorgestelde nieuwe contract niet waardeert. Ik denk dat hij ook wel kans wilt maken om te kunnen spelen op het WK, dan zal hij toch tot dan bij ons moeten blijven lijkt me
Het lijkt me voorlopig gewoon storm in een glas water, chaos creeren door de VI, hij heeft gewoon nog een contract dat tot 2015! loopt
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus in de zomerstop verkopen, anders heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar als je nog een jaar wacht, dus minder waard.
eerder de helftquote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef inZanity het volgende:
Clasie lekker komende zomer voor miljoentje of 15 verkopen.
Gaat echt niet voor meer dan 10 weg.quote:
Matig voetballertje?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat echt niet voor meer dan 10 weg.
Matig voetballertje die al een jaar niet in vorm is en ook nog een slechte schouder heeft.
Will do.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef De_Pel het volgende:
WB![]()
Take it easy on the muffmunchers bro
Matig voetballertje vind ik hem niet.. maar met deze vorm en zijn blessure + contract zie ik hem ook niet voor meer dan 10 verdwijnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig voetballertje die al een jaar niet in vorm is en ook nog een slechte schouder heeft.
Die vind ik echt niet van hetzelfde niveau, dan zou ik nog eerder Vormer opstellen. Duarte van Heracles zou ik een goeie vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Muto het volgende:
Haal gewoon De Roon voor Clasie en alles komt goed.
Lelijke UI.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Matig voetballertje vind ik hem niet.. maar met deze vorm en zijn blessure + contract zie ik hem ook niet voor meer dan 10 verdwijnen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna geen enkele Eredivisiespeler is van hetzelfde niveau. Ik vind wel dat De Roon zich best wel ontwikkelt. En volgens mij ook in de jeugd bij ons gespeeldquote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Die vind ik echt niet van hetzelfde niveau, dan zou ik nog eerder Vormer opstellen. Duarte van Heracles zou ik een goeie vinden.
Ik ben trouwens nieuw hier, hallo allemaal
Te makkelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Immers speelt de laatste wedstrijden beter dan Clasie.
Klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu is het duidelijk waarom te Vrede nooit bij de selectie zit
quote:09 aprTomasson: 'AC Milan en Excelsior niet te vergelijken'
Supporters nieuws
Jon Dahl Tomasson is sinds de zomer van 2011 trainer bij Excelsior Rotterdam. Dat bevalt hem uitstekend, al moet hij zich soms inhouden over de dingen die hij ziet gebeuren. "Natuurlijk is het frustrerend om te zien dat een pass over vijf meter niet aankomt", zei hij tegenover het Algemeen Dagblad. Tomasson deed daarnaast nog een opmerkelijke ontboezeming.
Tomasson kwam in zijn indrukwekkende spelersloopbaan uit voor SC Heerenveen, Newcastle United, Feyenoord, AC Milan, VfB Stuttgart en Villarreal. Sinds de zomer van 2011 is Jon Dahl Tomasson assistent-coach bij Excelsior, laagvlieger in de Jupiler League. "Het is geen moment moeilijk geweest voor me. Ik heb namelijk gelijk iets gevonden wat ik ook prachtig vind. "Je moet je kunnen aanpassen, geen probleem voor mij.' Trainen is eigenlijk net zo leuk als voetballen."
Zijn clubkeuze pakte misschien wel wat ongelukkig uit. Eerst was hij assistent van John Lammers in het seizoen waarin Excelsior uit de Eredivisie degradeerde, momenteel staat Excelsior onder Leon Vlemmings op een 15e plaats in de Jupiler League. "Het verliezen is wel moeilijk voor me, daar moet ik eerlijk in zijn. Maar het omgaan met mensen en het kijken naar groepsprocessen vind ik heel leuk. Ik kan mijn carrière hier rustig opbouwen."
Over vergelijkingen tussen zijn loopbaan als speler en trainer zegt hij: "Je kunt AC Milan en Excelsior niet met elkaar vergelijken. Natuurlijk kan ik me er aan irriteren als een pass over vijf meter niet in de voeten aankomt. Toch denk ik dat je als trainer op alle niveaus uit de voeten moet kunnen, als je maar reëel bent over de mogelijkheden van de spelers.'
Daarnaast vertelde Tomasson, die in 1994 in Nederland terecht kwam, dat zijn achternaam eigenlijk Dahl Tomasson is. Zijn voornaam is Jon. "Mijn ouders zijn nooit getrouwd en daarom heb ik beide achternamen aangenomen. Waarom ik daar nooit eerder iets over heb gezegd? Ach, ik wilde me aanpassen in Nederland en heb het maar zo gelaten."
Die 51.175 capaciteit klopt al jarenlang niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Best een interessant onderzoek over voetbal fans binnen nederland:
http://static1.ad.nl/stat(...)ivisie_2013_1682.pdf
Nee viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 51.175 capaciteit klopt al jarenlang niet meer.
Met uitvak gevuld 47.000 toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
48.000 is max qua veiligheid, dat halen we nu steeds tijdens de Klassieker als het uitvak ook gevuld is met Feyenoorders.
Kleine koe en grote koequote:
Ik vind alleen zijn snorloosheid in '88 een minpuntje.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
Zijn schoten zijn beroemd en ook zijn kuifie mag er zijn.
Zijn tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind alleen zijn snorloosheid in '88 een minpuntje.
Nee, begin van de achteruitgang van de maatschappijquote:
Nu scheren ze ook al stukken uit hun wenkbrauw en/of haar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, begin van de achteruitgang van de maatschappij
En al die Feyenoorders maar iedere keer in het PSV-topic komen trollenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:12 schreef Luni het volgende:
Plan voor nieuwe Kuip onder vuur
Het plan voor de bouw van een nieuw Feyenoord-stadion in Rotterdam loopt grote kans om in Brussel vast te lopen. Dr. Flora Goudappel, deskundige op het gebied van Europees recht en staatssteun, zegt dat de mogelijke gemeentegarantie van 165 miljoen euro voor het project kan worden gezien als verboden staatssteun. Dat meldt het AD vrijdag.
De gemeente Rotterdam kan worden teruggefloten door de Europese Commissie, waarschuwt Goudappel. De gemeentesteun zou een voordeel opleveren dat zonder die steun niet zou zijn verkregen. Ook SP-Europarlementariër Dennis de Jong voorspelt Europese weerstand. ,,De Europese Commissie is heel streng, juist hierop'', aldus De Jong.
Het project van het nieuwe stadion kost in totaal 360 miljoen euro.
Meen je deze reactie nou echt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En al die Feyenoorders maar iedere keer in het PSV-topic komen trollen![]()
FC Subsidie
dan ben je een nog grotere eikel dan je in je eerste post liet vermoeden...quote:
Ken jij het bestaan van een PI?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan ben je een nog grotere eikel dan je in je eerste post liet vermoeden...
kruip terug onder je steen en ga weer lekker lopen janken tegen je vriendjes
we are not interested..
Ik vertrouw volledig op de statistieken, Erwin heeft nog nooit gewonnen van Ronald als trainer zijnde en dat zal hij nu ook niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb weinig vertrouwen in zondag. RKC zal zeer gretig gaan spelen en ben bang dat Feyenoord weer zo lamlendig is als vorige week.
Zullen wel weer allebei geel krijgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:50 schreef Grifte het volgende:
Janmaat, Mathijsen (en Immers, die waarschijnlijk niet speelt) staan op scherp zondag in Waalwijk, voor de topper tegen Vitesse volgende week.
Mathijsen kan je nog opvangen met Nelom, en dan BMI vs Bony, maar Mokotjo/Leerdam ipv Janmaat zou wel een aderlating zijn.
quote:Politie-inzet Roda-Feyenoord kostte 110.000 euro
De politie-inzet voor de wedstrijd Roda JC - Feyenoord heeft zo'n 110.000 euro gekost.
Rond de wedstrijd werd onder andere de Mobiele Eenheid ingezet en was extra politie nodig in het centrum van Valkenburg. Tijdens de wedstrijd dreigden ongereldheden uit te breken op de tribunes omdat Feyenoord-fans kaarten hadden voor thuistribunes van Roda.
In de toekomst gaat de wedstrijd waarschijnlijk naar woensdagavond om Rotterdamse fans te ontmoedigen om naar Zuid Limburg te komen.
Bron
De optie dat Ajax verliest, en wij winnen van Vitesse bestaat niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Cara het volgende:
Ik weet niet zo goed wat nou de meest gunstige uitslag is voor PSV Ajax zondag. Als Ajax verliest en je gaat onderuit tegen Vitesse heb je laatstgenoemde straks in de champions league en heb je minder kans op plek 2. Als Ajax wint heb je geen kans meer op het kampioenschap maar wel plek 2 in eigen hand.
Hoop dat ie mee kan doen, zorgt toch altijd weer voor die agressiviteit in het team.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:35:52Lex Immers is hersteld en zou zondag kunnen spelen. Koeman neemt daarover later een besluit. #rkcfey reageer retweet
khad eigenlijk goossens wel een keer in de basis willen zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoop dat ie mee kan doen, zorgt toch altijd weer voor die agressiviteit in het team.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:35:52Lex Immers is hersteld en zou zondag kunnen spelen. Koeman neemt daarover later een besluit. #rkcfey reageer retweet
Hebbie ze beide effe gesproken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Overigens, het aanbod van Van Geel aan Clasie was slechts een kleine verbetering. Clasie noemt de aanbieding een half jeugdcontract en mist de waardering.
Nee, maar een supporter liep mee met Clasie richting het veld en even meegeluisterd. Klonk oprecht. Vervolgens nog even met Krabby staan praten, die ook meldde dat de aanbieding van Feyenoord nou niet al te sprankelend was. En ja, ik weet dat ik van Van Geel niet heb gesproken.quote:
Uiteraard, net als de optie dat Ajax en PSV gelijk spelen. Ik kom er gewoon niet uit wat nou het meest gunstige resultaat is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
De optie dat Ajax verliest, en wij winnen van Vitesse bestaat niet?
Puntverlies PSV is al ideaal. Als ze zondag niet winnen, verliezen ze 100% zeker nog punten in de komende weken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Uiteraard, net als de optie dat Ajax en PSV gelijk spelen. Ik kom er gewoon niet uit wat nou het meest gunstige resultaat is.
Precies wat ik al dacht eigenlijk. Feyenoord heeft gewoon geen salarisbudget meer over na de grote contracten van Pelle, Mathijsen, Schaken. En jongens als Clasie en De Vrij willen nu gewoon een soortgelijk contract als hen krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Vanochtend de training bezocht. Drama-training weer. Middenvelders deden een afwerkingoefening en dat was om te janken zo slecht. Aanvallers deden ook een afwerkoefening, daar waren alleen Pelle en Goossens (deed als enige mee met de aanvallers) scherp. Immers trainde pijnvrij, maar ging na de training snel naar binnen om ijs op zijn enkel te zetten.
Overigens, het aanbod van Van Geel aan Clasie was slechts een kleine verbetering. Clasie noemt de aanbieding een half jeugdcontract en mist de waardering.
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht eigenlijk. Feyenoord heeft gewoon geen salarisbudget meer over na de grote contracten van Pelle, Mathijsen, Schaken. En jongens als Clasie en De Vrij willen nu gewoon een soortgelijk contract als hen krijgen.
Nouja, blunder. Van Geel moet gewoon werken met een heel beperkt budget. 12 miljoen voor 23 spelers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.quote:
Zonder Mathijsen had je sowieso niet meegedaan om het kampioenschap. Dan was de selectie nog smaller geweest, tenzij je een linksback had gehaald die dan weer minstens een ton of drie kost in salaris.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.
Dus die zal wel rond niveautje Mathijssen hangen?
Ze hadden Opa nooit moeten halen, had BMI op z'n goede positie gespeeld en had je een miljoen gescheeld op de salarisshizzle..
Dat vraag ik mij afquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder Mathijsen had je sowieso niet meegedaan om het kampioenschap. Dan was de selectie nog smaller geweest, tenzij je een linksback had gehaald die dan weer minstens een ton of drie kost in salaris.
Meen dat ze dat ook hebben gedaan omdat'ie anders weg zou gaan?quote:Schaken is belangrijk, maar een miljoen is wel erg royaal.
Hoezo blunder?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.
Schat zelf maar in. Vormer verdient 4 ton, Graafland zit gewoon even op bijna 1 ton.quote:
Je kan Van Geel tot nu toe eigenlijk alleen Singh en Verhoek echt aanrekenen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo blunder?
Dat een Pellé(één van de beste spitsen in de Eredivisie) en Mathijsen (topverdediger met 80+ interlands) meer verdienen dan broekies, die weliswaar veel potentie hebben, maar nog altijd amper wat bewezen hebben lijkt me niet zo gek. Schaken kun je over discussiëren maar dat is ook gewoon een belangrijke basisspeler die erg belangrijk is, zeker ook in de groep heb ik het idee.
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.
Dus die zal wel rond niveautje Mathijssen hangen?
Ze hadden Opa nooit moeten halen, had BMI op z'n goede positie gespeeld en had je een miljoen gescheeld op de salarisshizzle..
Eigenlijk alleen Verhoek. Singh is volgens mij vooral voor de toekomst gehaald. Die jongen heeft ook echt wel potentie volgens mij. Vind dat je nu nog moet niet beoordelen of het aantrekken van Singh de juiste is geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan Van Geel tot nu toe eigenlijk alleen Singh en Verhoek echt aanrekenen.
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.
Dat was toen wel het verhaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Verhoek. Singh is volgens mij vooral voor de toekomst gehaald. Die jongen heeft ook echt wel potentie volgens mij. Vind dat je nu nog moet niet beoordelen of het aantrekken van Singh de juiste is geweest.
Een jodenfooi of een prestatiecontract voor een topverdediger die in Europese topcompetities heeft gespeeld en 80+ interlands achter z'n naam heeft staan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.
Vond ik al op het moment dat'ie getekend had en nog geen pot gespeeld had.
Zulke spelers zijn leuk, maar dan moet je ze voor een jodenfooi binnen kunnen halen (of een prestatiecontract). Niet klakkeloos er een miljoen per jaar naar overmaken.
Jup. Al is Jorisje geen topverdediger, nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een jodenfooi of een prestatiecontract voor een topverdediger die in Europese topcompetities heeft gespeeld en 80+ interlands achter z'n naam heeft staan?
Geen dure krachten halen. Geen dure krachten zonder restwaarde meer halen.quote:En haaks op het gestelde beleid? Hoezo?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.
Weer even zwart-wit als altijd hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.
Zulke spelers zijn leuk, maar dan moet je ze voor een jodenfooi binnen kunnen halen (of een prestatiecontract). Niet klakkeloos er een miljoen per jaar naar overmaken.
50 shades of grey nuance?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:07 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier boys, een beetje nuance
Ik had ze niet geteld, maar nu je het zegt...quote:
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, maar 3 jaar? Ajax bood hem terecht een jaarcontract aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.
Helemaal mee eensch, steunpilaar in de verdediging en belangrijk met zijn assist tegen VVV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.
Je geeft het antwoord in je ena-laatste zin. Al is het meer haat richting de keus van Van Geel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Waarom die haat op Mathijsen? Die jongen speelt hartstikke goed in onze verdediging. Ons grote talent de vrij maakt veel meer fouten dan hem.
Het enige wat jammer is, is dat hij een drie jarig contract heeft gekregen. Voor de rest heeft van Geel het prima gedaan.
Ja, 2 jaar was beter geweest. Alleen dan had hij niet bij ons gespeeld maar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar 3 jaar? Ajax bood hem terecht een jaarcontract aan.
Dan nog is de aankoop te slecht voor woorden. 3 jaar, miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een redenatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog is de aankoop te slecht voor woorden. 3 jaar, miljoen per jaar.
Die pleur je zo weg. Daarnaast is het geen van Hooijdonk die je een prijs op gaat leveren.
Nou, dat zou een ramp geweest zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar was beter geweest. Alleen dan had hij niet bij ons gespeeld maar in Amsterdam.
Kortzichtigheid regeert inderdaad in het voetbal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een redenatie.Hij is de beste speler in die linie man, wat nou slechte aankoop?
Bij jou misschien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kortzichtigheid regeert inderdaad in het voetbal.
Heb je wel wedstrijden gekeken de laatste 3,5 maand? Mathijsen is veel stabieler dan een BMI en wint alles in de lucht, moet vaak een lange bal hanteren die gewoon bijna altijd aankomt en is bijna nooit betrokken bij het tegendoelpunt. Vind je dan deze aankoop nog steeds waardeloos?quote:
Waarom 3...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
Boy de Jong gaat zondag mee als derde keepert.
Mathijsen heeft zich inderdaad prima hersteld. Hij speelt nu onopvallend en degelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Heb je wel wedstrijden gekeken de laatste 3,5 maand? Mathijsen is veel stabieler dan een BMI en wint alles in de lucht, moet vaak een lange bal hanteren die gewoon bijna altijd aankomt en is bijna nooit betrokken bij het tegendoelpunt. Vind je dan deze aankoop nog steeds waardeloos?
Blijft kwetsbaar met ruimte in de rug, maar een goed ingespeelde verdediging kan elkaars zwakke punten aanvullen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mathijsen heeft zich inderdaad prima hersteld. Hij speelt nu onopvallend en degelijk.
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef inZanity het volgende:
Mathijsen geen topverdediger?
Mathijsen is voor eredivisiebegrippen een absolute topverdediger.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoeten
Dan was ie misschien wel helemaal niet gekomen. Tot 2015 is misschien ietwat lang maar wie zegt dat ie niet tot die tijd gewoon goed blijft spelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoeten
Niet van mij hoor, stond op LN dus ik gok dat die wel echt isquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat geen echte is..
De wedstrijd Ajax - Heracles toonde mooi aan waarom 3 keepers in de wedstrijdselectie handig zou kunnen zijn. Vermeer ging er met rood af, en invaller en 2de keeper Cilessen viel enkele minuten later bijna geblesseerd uit.quote:
PSVquote:Guus Meeuwis moet de supporters van PSV zondag in de stemming brengen voor de topper tegen Ajax. Dick Advocaat is enigszins bevreesd voor de taferelen voorafgaand aan de wedstrijd. "Ik hoop niet dat ze voor de wedstrijd al hun kruit bij Guus Meeuwis verschieten", zegt Advocaat in De Telegraaf met een knipoog. "Toen ik bij Sparta voetbalde, kwam André Hazes optreden. De mensen stonden op de banken, totdat wij begonnen..." "De PSV-supporters hebben het wel een beetje nodig om in de stemming te komen. Het is ander publiek dan bij Feyenoord", aldus de coach, die enigszins jaloers is op het verzorgde spel van opponent Ajax. "Het is geen geheim dat ik (afgelopen zomer) Niklas Moisander graag wilde hebben. Dat geeft aan hoe ik graag wil spelen."
Mwoa, t is wel een verkapt compliment aan t Legioenquote:
Gewoon op Y, mooi dicht op het veld en veel dagjesmensen, dus de sfeer zal niet 'te' zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Goldmund het volgende:
Hallo,
Even een vraagje. Ik ben weekend van Feyenoord-Heracles in de buurt van Rotterdam en wil de wedstrijd gaan kijken met mijn vriendin. Wat voor soort vakken zijn G en Y2 en Y3 ? Beetje sfeer is leuk, maar hoeft voor mijn vriendin nou ook weer niet al te fanatiek zijn.
Alvast bedankt.
Wel een assist + goal, dus ik weet niet of ze het nou wel zo goed hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Hoop dat Stefan en Bruno gekeken hebben hoe je Bony aan banden legt.
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.quote:
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.
Ik vind Y prima eigenlijk voor af en toe een wedstrijdje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.
Chevalier vond ik ook een aardige spits ja, maar die heeft al een maand of 4 a 5 niet gescoord nu. Volgens mij niet meer geschorst, maar kan mij niet voorstellen dat hij meteen weer basis speelt nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Volgens mij niet, maar het is ook niet bekend of hij nu wel bij de selectie zit. Ik vind het maar een irritant gastje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Bedankt Grifte en PIETR. Denk dat ik dan inderdaad bovenin aan de zijkant ga zitten. Zal eens kijken of daar nog kaarten voor zijn. Vorige keer dat ik er was beviel dat ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef RvLaak het volgende:
PSV-Ajax morgen gelijk en Feyenoord maakt nog een reële kans?
Winnen bij RKC had ik idd ff moeten noemen, maar ik ga er stiekem wel van uit... Hoewel, PECquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.
Als feyenoord dan alles wint halen we gewoon die eerste plek nog.
Ahja hwt is hopen geblazen, wel denk ik serieus morgen dat het 1-1 zal worden
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenMorgen ff afwachten of de spanning blijft
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.
Maarja wel fucking benieuwed. Zou geweldig zijn als 020 het 1x verneukt en morgen gelijk speelt
mja kan ook en dan een gelijk spel ergens anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef ace_eleven het volgende:
Tsja, de meest onbelangrijke concurrent alvast punten verloren, en twente bijna, maar ja, Twente
Winst PSV lijkt me ook het meest kansrijk voor de titelaspiraties, al is gelijk of winst voor 020 wel de makkelijkste manier om plaats 2 veilig te stellen...![]()
Gewoon maar afwachten en self de punten meenemen uit Waalwijk
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.
Kunnen de inderdaad de gekste dingen nog gebeuren. Iedere voorspelling die je nu doet is gewoon een pure gok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?
Waar baseer je dat op? Volgens mij heeft Ajax al een paar jaar niet meer uit bij Groningen gewonnen voor de competitie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.
Zoveel punten kan Groningen niet halen voor die tijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
Uitgaande van verlies van Ajax morgen sta je 1 punt voor op Feyenoord, een willekeurig puntverlies tegen een van de genoemde tegenstanders kun je zelf ook niet als onmogelijk inschatten denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Verhoek toch een keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef RvLaak het volgende:
Volgens EDL heeft nog geen enkele invaller van Feyenoord dit seizoen gescoord (in de ere)... Klopt dat?
heeft die enigsinds al een keer balcontact gehad?quote:
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
T zou allebei zomaar waar kunnen zijn, veel zal afhangen van een vroege goalquote:Op zondag 14 april 2013 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.
Marathon in Rotterdamquote:Op zondag 14 april 2013 11:23 schreef Siyara het volgende:
Godver, dacht dat we thuis speelden. Nu maak ik me zorgen en ga ik in een huis met ajaxcieden kijken
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Ik hoop op Immers, hij is uitgegroeid tot een van mijn favoriete spelers. Werkt hard, geeft elke training 120% en hij klaagt nooitquote:Op zondag 14 april 2013 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
Opstelling nog niet bekend? Ben wel benieuwd of Immers start en/of Goossens nu een kans krijgt
Feyenoorders: Mensen die het negativisme hebben verheven tot een kunstquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Ik begin altijd heel optimistisch, dus ook voor deze wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 11:42 schreef jakees het volgende:
[..]
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!
Ik ben ook voor winst PSVquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Gezien het programma van zowel PSV als Ajax, zie ik een paar gelijke spelen ook als realistisch voor beide ploegen. PSV speelt gewoon kut de laatste tijd en Ajax krijgt een paar wedstrijden tegen ploegen die de punten net zo hard nodig hebben als Ajax zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben ook voor winst PSV
En als je de titel uit je hoofd zet en vol voor plek 2 wilt gaan is winst voor Ajax zelfs nog veel beter..
Het gelijkspel zorgt ervoor dat je zowel de 2e plek in eigen hand hebt als dat 1 misstap (wat dan WEL verlies moet zijn) nog altijd de titel kan opleveren, dus het is wel een goede middenweg op zich
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zoquote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
Hoe lang eigenlijk al?quote:Op zondag 14 april 2013 12:32 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zo
Even lachen mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)quote:
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemenquote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistiekenquote:Op zondag 14 april 2013 12:50 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemen
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toenquote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistieken
Tja dan had je die 0-3 slachting tegen ADO daarvoor als laatste gehad, kwam de_kromme dat nog even elk topic dat hier vertellen, moet je ook niet willenquote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toen
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuipquote:
Ik denk dat Feyenoord te laat is om Toornstra nog te krijgen, Utrecht wil altijd veel geld voor de spelers die het goed doen daar, zie Mertens en Strootmanquote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuip
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Zit net een paar maandjes bij Utrecht..quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
Waarom zou je hem halen? Ebecilio zou ik eerder proberen te halen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, Feyenoord heeft nooit meegedaan en doet dat dus nu ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
Feyenoord heeft met Vitesse thuis en Ado uit ook nog wel wat valkuilen natuurlijk. We moeten zelf gewoon alles winnen en dan zien we wel waar het schip strandquote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
WK en EK U17. Verder speelde hij ook gewoon in jullie jeugd.quote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ebecillio wordt opeens overal genoemt.
Met alleen wat potjes bij de reserve van Arsenal om op af te gaan. Heeft niemand hem ooit zien spelen.
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?quote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft nooit meegedaan en doet dat dus nu ook niet.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?
Gewoon negeren, gun dat jong z'n pleziertje nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?
Vitesse speel je thuis. Dus die moet je kunnen hebben. Ado ben ik niet zo van onder de indruk laatste tijd. Iedere wedstrijd in deze fase van de competitie is lastig, maar op papier zou je alle resterende wedstrijden moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met Vitesse thuis en Ado uit ook nog wel wat valkuilen natuurlijk. We moeten zelf gewoon alles winnen en dan zien we wel waar het schip strand
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse speel je thuis. Dus die moet je kunnen hebben. Ado ben ik niet zo van onder de indruk laatste tijd. Iedere wedstrijd in deze fase van de competitie is lastig, maar op papier zou je alle resterende wedstrijden moeten kunnen winnen.
Negeren is inderdaad het beste.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon negeren, gun dat jong z'n pleziertje niet
Feyenoord al heel lang ongeslagen in de Kuipquote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.
Ja weet ik maar kijk naar Castaignos of die Quincy zegt niet zoveel.quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
WK en EK U17. Verder speelde hij ook gewoon in jullie jeugd.
Mooi verhaal, Ajax zie ik hooguit vandaag punten verliezen maar verder niet meer. Dan liever wat extra speling met de andere concurrenten voor plek 2.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv.
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.
Gewoon Clasie de opdracht geven om Bony door midden te schoppen... Met 10 man verder, maar Vitesse dan zonder Bony (en Clasie eruit is toch niet zo'n groot verlies)quote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.
Feyenoord wint wedstrijden die het slecht speelt ook én wint thuis alles, prima combi.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.
Nogmaals: waarom niet? Waarom zou Ajax niet uit bij Groningen wat kunnen laten liggen dat in vorm is een waar Ajax al een paar jaar niet gewonnen heeft?quote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mooi verhaal, Ajax zie ik hooguit vandaag punten verliezen maar verder niet meer. Dan liever wat extra speling met de andere concurrenten voor plek 2.
Vitesse thuis pakken wij trouwens gewoon, leuk en aardig dat ze in vorm zijn, dat ze Bony hebben etc. dat levert straks gewoon 3 punten op.
Wel mooi die jeugdige naïviteit!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik begin altijd heel optimistisch, dus ook voor deze wedstrijd
Dat doet Vitesse toevallig ook. Vitesse is btw al ongeslagen sinds 3 april.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Feyenoord wint wedstrijden die het slecht speelt ook én wint thuis alles, prima combi.
Aan de andere kan begint het negativisme wat hier blijkbaar heerst mij behoorlijk te irriteren ondertussen...quote:
Het zegt wel wat, namelijk dat je beter was. Laat staan in eigen huis waar je onverslaanbaar bent en met het publiek erachter. Maar we zullen zien blijf jij vooral hopen dat Feyenoord verliest.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.
Nee joh, ik ga ook uit van winst maar makkelijk? Dat helaas zelden.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kan begint het negativisme wat hier blijkbaar heerst mij behoorlijk te irriteren ondertussen...
inZanity, de kans is groot dat als Ajax vandaag wint. Dat ze met 4 punten voorsprong naar Groningen gaan en ze al kampioen zijn. Tevens GRO 0-3 Ajax in de beker.quote:Op zondag 14 april 2013 13:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom niet? Waarom zou Ajax niet uit bij Groningen wat kunnen laten liggen dat in vorm is een waar Ajax al een paar jaar niet gewonnen heeft?
Psv zie ik sowieso niet bij AZ én Twente winnen. Dus laat PSV vandaag naar gewoon van Ajax winnen.
1 wedstrijd meer gespeeld en gisteren een 3-0 voorsprong weggegevenquote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet Vitesse toevallig ook. Vitesse is btw al ongeslagen sinds 3 april.
Resultaten van toppers van Vitesse
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
Vitesse 0-0 Twente (toen twente nog goed was)
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
Vitesse heeft twee punten meer, scoren meer, maar laten even veel door als Feyenoord.
Wat heeft belasting toegevoegde waarde hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
Vitesse heeft twee punten meer, scoren meer, maar laten even veel door als Feyenoord.
Ik hoop niets, je legt me woorden in de mond, het valt me alleen op dat er zo makkelijk wordt gedaan over Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het zegt wel wat, namelijk dat je beter was. Laat staan in eigen huis waar je onverslaanbaar bent en met het publiek erachter. Maar we zullen zien blijf jij vooral hopen dat Feyenoord verliest.
by the wayquote:Op zondag 14 april 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heeft belasting toegevoegde waarde hier nou weer mee te maken?
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.
Welke weg?quote:
En jij onderschat de Kuip-angstquote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Ik ga er dan ook vanuit dat Ajax vandaag niet wint, slimmerd.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity, de kans is groot dat als Ajax vandaag wint. Dat ze met 4 punten voorsprong naar Groningen gaan en ze al kampioen zijn. Tevens GRO 0-3 Ajax in de beker.
Immers, Janmaat en De Vrij volgens mij.quote:
Ik onderschat helemaal niemand. Ik vind Vitesse een aardig ploegje hebben, maar die het voornamelijk van Bony moeten hebben. In erken huis moeten we ze kunnen hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal Vitesse niet hebben, de scheids misschien wel
Ajax heeft het echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |