morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.
Als feyenoord dan alles wint halen we gewoon die eerste plek nog.
Ahja hwt is hopen geblazen, wel denk ik serieus morgen dat het 1-1 zal worden
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenMorgen ff afwachten of de spanning blijft
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.
Maarja wel fucking benieuwed. Zou geweldig zijn als 020 het 1x verneukt en morgen gelijk speelt
mja kan ook en dan een gelijk spel ergens anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef ace_eleven het volgende:
Tsja, de meest onbelangrijke concurrent alvast punten verloren, en twente bijna, maar ja, Twente
Winst PSV lijkt me ook het meest kansrijk voor de titelaspiraties, al is gelijk of winst voor 020 wel de makkelijkste manier om plaats 2 veilig te stellen...![]()
Gewoon maar afwachten en self de punten meenemen uit Waalwijk
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.
Kunnen de inderdaad de gekste dingen nog gebeuren. Iedere voorspelling die je nu doet is gewoon een pure gok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?
Waar baseer je dat op? Volgens mij heeft Ajax al een paar jaar niet meer uit bij Groningen gewonnen voor de competitie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.
Zoveel punten kan Groningen niet halen voor die tijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
Uitgaande van verlies van Ajax morgen sta je 1 punt voor op Feyenoord, een willekeurig puntverlies tegen een van de genoemde tegenstanders kun je zelf ook niet als onmogelijk inschatten denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |