Gewoon op Y, mooi dicht op het veld en veel dagjesmensen, dus de sfeer zal niet 'te' zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Goldmund het volgende:
Hallo,
Even een vraagje. Ik ben weekend van Feyenoord-Heracles in de buurt van Rotterdam en wil de wedstrijd gaan kijken met mijn vriendin. Wat voor soort vakken zijn G en Y2 en Y3 ? Beetje sfeer is leuk, maar hoeft voor mijn vriendin nou ook weer niet al te fanatiek zijn.
Alvast bedankt.
Wel een assist + goal, dus ik weet niet of ze het nou wel zo goed hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Hoop dat Stefan en Bruno gekeken hebben hoe je Bony aan banden legt.
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.quote:
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.
Ik vind Y prima eigenlijk voor af en toe een wedstrijdje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.
Chevalier vond ik ook een aardige spits ja, maar die heeft al een maand of 4 a 5 niet gescoord nu. Volgens mij niet meer geschorst, maar kan mij niet voorstellen dat hij meteen weer basis speelt nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Volgens mij niet, maar het is ook niet bekend of hij nu wel bij de selectie zit. Ik vind het maar een irritant gastje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Bedankt Grifte en PIETR. Denk dat ik dan inderdaad bovenin aan de zijkant ga zitten. Zal eens kijken of daar nog kaarten voor zijn. Vorige keer dat ik er was beviel dat ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef RvLaak het volgende:
PSV-Ajax morgen gelijk en Feyenoord maakt nog een reële kans?
Winnen bij RKC had ik idd ff moeten noemen, maar ik ga er stiekem wel van uit... Hoewel, PECquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen gelijk en dan 1x verliezen voor 020.
Als feyenoord dan alles wint halen we gewoon die eerste plek nog.
Ahja hwt is hopen geblazen, wel denk ik serieus morgen dat het 1-1 zal worden
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al met al is het vandaag al een stuk spannender gewordenMorgen ff afwachten of de spanning blijft
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang(feyenoord kennende) dat het billenknijpen word.
Maarja wel fucking benieuwed. Zou geweldig zijn als 020 het 1x verneukt en morgen gelijk speelt
mja kan ook en dan een gelijk spel ergens anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ze moeten morgen verliezen, anders wordt Ajax kampioen.
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef ace_eleven het volgende:
Tsja, de meest onbelangrijke concurrent alvast punten verloren, en twente bijna, maar ja, Twente
Winst PSV lijkt me ook het meest kansrijk voor de titelaspiraties, al is gelijk of winst voor 020 wel de makkelijkste manier om plaats 2 veilig te stellen...![]()
Gewoon maar afwachten en self de punten meenemen uit Waalwijk
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar AZ en Twente die zie ik ze echt niet allebei winnen aangezien ze uit pure bagger zijn. PSV gewoon morgen winnen en dan uit bij Twente en AZ wat laten liggen. Ajax dan nog (minimaal) een keer gelijk spelen tegen Heerenveen(in vorm en goed tegen topclubs) thuis of uit bij NAC of Groningen(in vorm). Lijkt me zeker niet onmogelijk.
Kunnen de inderdaad de gekste dingen nog gebeuren. Iedere voorspelling die je nu doet is gewoon een pure gok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de huidige competitie heb ik helemaal niet meer verbaasd als Ajax of PSV van Willem 2 nog verliezen...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity onderschat toch wel Ajax flink. Maar inZanity is verblind door haat naar Ajax toe.
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo onderschat ik Ajax nou weer?
Waar baseer je dat op? Volgens mij heeft Ajax al een paar jaar niet meer uit bij Groningen gewonnen voor de competitie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat die altijd eenvoudig winnen van NAC en Groningen. En thuis tegen Heerenveen.
Zoveel punten kan Groningen niet halen voor die tijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
Uitgaande van verlies van Ajax morgen sta je 1 punt voor op Feyenoord, een willekeurig puntverlies tegen een van de genoemde tegenstanders kun je zelf ook niet als onmogelijk inschatten denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat 4 punten voorsprong naar Groningen toe.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Verhoek toch een keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef RvLaak het volgende:
Volgens EDL heeft nog geen enkele invaller van Feyenoord dit seizoen gescoord (in de ere)... Klopt dat?
heeft die enigsinds al een keer balcontact gehad?quote:
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
T zou allebei zomaar waar kunnen zijn, veel zal afhangen van een vroege goalquote:Op zondag 14 april 2013 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.
Marathon in Rotterdamquote:Op zondag 14 april 2013 11:23 schreef Siyara het volgende:
Godver, dacht dat we thuis speelden. Nu maak ik me zorgen en ga ik in een huis met ajaxcieden kijken
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Ik hoop op Immers, hij is uitgegroeid tot een van mijn favoriete spelers. Werkt hard, geeft elke training 120% en hij klaagt nooitquote:Op zondag 14 april 2013 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
Opstelling nog niet bekend? Ben wel benieuwd of Immers start en/of Goossens nu een kans krijgt
Feyenoorders: Mensen die het negativisme hebben verheven tot een kunstquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Ik begin altijd heel optimistisch, dus ook voor deze wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 11:42 schreef jakees het volgende:
[..]
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!
Ik ben ook voor winst PSVquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Gezien het programma van zowel PSV als Ajax, zie ik een paar gelijke spelen ook als realistisch voor beide ploegen. PSV speelt gewoon kut de laatste tijd en Ajax krijgt een paar wedstrijden tegen ploegen die de punten net zo hard nodig hebben als Ajax zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben ook voor winst PSV
En als je de titel uit je hoofd zet en vol voor plek 2 wilt gaan is winst voor Ajax zelfs nog veel beter..
Het gelijkspel zorgt ervoor dat je zowel de 2e plek in eigen hand hebt als dat 1 misstap (wat dan WEL verlies moet zijn) nog altijd de titel kan opleveren, dus het is wel een goede middenweg op zich
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zoquote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
Hoe lang eigenlijk al?quote:Op zondag 14 april 2013 12:32 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zo
Even lachen mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)quote:
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemenquote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistiekenquote:Op zondag 14 april 2013 12:50 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemen
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toenquote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistieken
Tja dan had je die 0-3 slachting tegen ADO daarvoor als laatste gehad, kwam de_kromme dat nog even elk topic dat hier vertellen, moet je ook niet willenquote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toen
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuipquote:
Ik denk dat Feyenoord te laat is om Toornstra nog te krijgen, Utrecht wil altijd veel geld voor de spelers die het goed doen daar, zie Mertens en Strootmanquote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuip
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Zit net een paar maandjes bij Utrecht..quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
Waarom zou je hem halen? Ebecilio zou ik eerder proberen te halen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, Feyenoord heeft nooit meegedaan en doet dat dus nu ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
Feyenoord heeft met Vitesse thuis en Ado uit ook nog wel wat valkuilen natuurlijk. We moeten zelf gewoon alles winnen en dan zien we wel waar het schip strandquote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
WK en EK U17. Verder speelde hij ook gewoon in jullie jeugd.quote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ebecillio wordt opeens overal genoemt.
Met alleen wat potjes bij de reserve van Arsenal om op af te gaan. Heeft niemand hem ooit zien spelen.
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?quote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft nooit meegedaan en doet dat dus nu ook niet.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?
Gewoon negeren, gun dat jong z'n pleziertje nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan trollen?
Vitesse speel je thuis. Dus die moet je kunnen hebben. Ado ben ik niet zo van onder de indruk laatste tijd. Iedere wedstrijd in deze fase van de competitie is lastig, maar op papier zou je alle resterende wedstrijden moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met Vitesse thuis en Ado uit ook nog wel wat valkuilen natuurlijk. We moeten zelf gewoon alles winnen en dan zien we wel waar het schip strand
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse speel je thuis. Dus die moet je kunnen hebben. Ado ben ik niet zo van onder de indruk laatste tijd. Iedere wedstrijd in deze fase van de competitie is lastig, maar op papier zou je alle resterende wedstrijden moeten kunnen winnen.
Negeren is inderdaad het beste.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon negeren, gun dat jong z'n pleziertje niet
Feyenoord al heel lang ongeslagen in de Kuipquote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.
Ja weet ik maar kijk naar Castaignos of die Quincy zegt niet zoveel.quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
WK en EK U17. Verder speelde hij ook gewoon in jullie jeugd.
Mooi verhaal, Ajax zie ik hooguit vandaag punten verliezen maar verder niet meer. Dan liever wat extra speling met de andere concurrenten voor plek 2.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv.
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse nooit gezien in de toppers? Ze hebben er nog geen een verloren dit seizoen.
Gewoon Clasie de opdracht geven om Bony door midden te schoppen... Met 10 man verder, maar Vitesse dan zonder Bony (en Clasie eruit is toch niet zo'n groot verlies)quote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wij ook niet in De Kuip. En uit tegen Vitesse waren we ook (veel) beter. Nee, Vitesse moeten we kunnen hebben in eigen huis.
Feyenoord wint wedstrijden die het slecht speelt ook én wint thuis alles, prima combi.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.
Nogmaals: waarom niet? Waarom zou Ajax niet uit bij Groningen wat kunnen laten liggen dat in vorm is een waar Ajax al een paar jaar niet gewonnen heeft?quote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mooi verhaal, Ajax zie ik hooguit vandaag punten verliezen maar verder niet meer. Dan liever wat extra speling met de andere concurrenten voor plek 2.
Vitesse thuis pakken wij trouwens gewoon, leuk en aardig dat ze in vorm zijn, dat ze Bony hebben etc. dat levert straks gewoon 3 punten op.
Wel mooi die jeugdige naïviteit!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik begin altijd heel optimistisch, dus ook voor deze wedstrijd
Dat doet Vitesse toevallig ook. Vitesse is btw al ongeslagen sinds 3 april.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Feyenoord wint wedstrijden die het slecht speelt ook én wint thuis alles, prima combi.
Aan de andere kan begint het negativisme wat hier blijkbaar heerst mij behoorlijk te irriteren ondertussen...quote:
Het zegt wel wat, namelijk dat je beter was. Laat staan in eigen huis waar je onverslaanbaar bent en met het publiek erachter. Maar we zullen zien blijf jij vooral hopen dat Feyenoord verliest.quote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt niets dat je veel beter kunt zijn in een wedstrijd. Dat heeft Vitesse ook in Enschede bewezen, ze zijn maar 1 keer voor doel geweest, twente miljoenen keren, maar toch won Vitesse.
Nee joh, ik ga ook uit van winst maar makkelijk? Dat helaas zelden.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kan begint het negativisme wat hier blijkbaar heerst mij behoorlijk te irriteren ondertussen...
inZanity, de kans is groot dat als Ajax vandaag wint. Dat ze met 4 punten voorsprong naar Groningen gaan en ze al kampioen zijn. Tevens GRO 0-3 Ajax in de beker.quote:Op zondag 14 april 2013 13:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom niet? Waarom zou Ajax niet uit bij Groningen wat kunnen laten liggen dat in vorm is een waar Ajax al een paar jaar niet gewonnen heeft?
Psv zie ik sowieso niet bij AZ én Twente winnen. Dus laat PSV vandaag naar gewoon van Ajax winnen.
1 wedstrijd meer gespeeld en gisteren een 3-0 voorsprong weggegevenquote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet Vitesse toevallig ook. Vitesse is btw al ongeslagen sinds 3 april.
Resultaten van toppers van Vitesse
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
Vitesse 0-0 Twente (toen twente nog goed was)
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
Vitesse heeft twee punten meer, scoren meer, maar laten even veel door als Feyenoord.
Wat heeft belasting toegevoegde waarde hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
Vitesse heeft twee punten meer, scoren meer, maar laten even veel door als Feyenoord.
Ik hoop niets, je legt me woorden in de mond, het valt me alleen op dat er zo makkelijk wordt gedaan over Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het zegt wel wat, namelijk dat je beter was. Laat staan in eigen huis waar je onverslaanbaar bent en met het publiek erachter. Maar we zullen zien blijf jij vooral hopen dat Feyenoord verliest.
by the wayquote:Op zondag 14 april 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heeft belasting toegevoegde waarde hier nou weer mee te maken?
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.
Welke weg?quote:
En jij onderschat de Kuip-angstquote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Ik ga er dan ook vanuit dat Ajax vandaag niet wint, slimmerd.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity, de kans is groot dat als Ajax vandaag wint. Dat ze met 4 punten voorsprong naar Groningen gaan en ze al kampioen zijn. Tevens GRO 0-3 Ajax in de beker.
Immers, Janmaat en De Vrij volgens mij.quote:
Ik onderschat helemaal niemand. Ik vind Vitesse een aardig ploegje hebben, maar die het voornamelijk van Bony moeten hebben. In erken huis moeten we ze kunnen hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal Vitesse niet hebben, de scheids misschien wel
Ajax heeft het echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |