Gewoon op Y, mooi dicht op het veld en veel dagjesmensen, dus de sfeer zal niet 'te' zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Goldmund het volgende:
Hallo,
Even een vraagje. Ik ben weekend van Feyenoord-Heracles in de buurt van Rotterdam en wil de wedstrijd gaan kijken met mijn vriendin. Wat voor soort vakken zijn G en Y2 en Y3 ? Beetje sfeer is leuk, maar hoeft voor mijn vriendin nou ook weer niet al te fanatiek zijn.
Alvast bedankt.
Wel een assist + goal, dus ik weet niet of ze het nou wel zo goed hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Hoop dat Stefan en Bruno gekeken hebben hoe je Bony aan banden legt.
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.quote:
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met Clasie, Pelle en Immers weer in de gelederen.
Ik vind Y prima eigenlijk voor af en toe een wedstrijdje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak genoeg te vroeg gejuicht. Maar overwinning zou heerlijk zijn, gezien dit resultaat + resultaat bij PSV. Voor hetzelfde geldt ben je de winnaar van het weekend.
Chevalier vond ik ook een aardige spits ja, maar die heeft al een maand of 4 a 5 niet gescoord nu. Volgens mij niet meer geschorst, maar kan mij niet voorstellen dat hij meteen weer basis speelt nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Volgens mij niet, maar het is ook niet bekend of hij nu wel bij de selectie zit. Ik vind het maar een irritant gastje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die Chevalier nog steeds disciplinair geschorst? Aardig spitsje is dat.
Bedankt Grifte en PIETR. Denk dat ik dan inderdaad bovenin aan de zijkant ga zitten. Zal eens kijken of daar nog kaarten voor zijn. Vorige keer dat ik er was beviel dat ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:09 schreef PIETR het volgende:
Zou gewoon willekeurig vak op de lange zijde van de eerste ring pakken. Y is sfeerloos + matig zicht, en op vak G heb je kans op een bierdouche ..
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef RvLaak het volgende:
PSV-Ajax morgen gelijk en Feyenoord maakt nog een reële kans?
Winnen bij RKC had ik idd ff moeten noemen, maar ik ga er stiekem wel van uit... Hoewel, PECquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als je wint van RKC, en dan moet Ajax in het resterende schema nog punten laten liggen, denk ik niet. (En wij alles winnen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |