by the wayquote:Op zondag 14 april 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heeft belasting toegevoegde waarde hier nou weer mee te maken?
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet Vitesse toevallig ook. Vitesse is btw al ongeslagen sinds 3 april.
Resultaten van toppers van Vitesse
Vitesse 1-0 Feyenoord
Ajax 0-2 Vitesse
Vitesse 0-0 Twente (toen twente nog goed was)
psv 1-2 vitesse
vitesse 3-2 ajax
vitesse 2-2 psv
Vitesse heeft twee punten meer, scoren meer, maar laten even veel door als Feyenoord.
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vitesse heeft nog niet in De Kuip gespeeld.
Welke weg?quote:
En jij onderschat de Kuip-angstquote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Ik ga er dan ook vanuit dat Ajax vandaag niet wint, slimmerd.quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity, de kans is groot dat als Ajax vandaag wint. Dat ze met 4 punten voorsprong naar Groningen gaan en ze al kampioen zijn. Tevens GRO 0-3 Ajax in de beker.
Immers, Janmaat en De Vrij volgens mij.quote:
Ik onderschat helemaal niemand. Ik vind Vitesse een aardig ploegje hebben, maar die het voornamelijk van Bony moeten hebben. In erken huis moeten we ze kunnen hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is goed met je, onderschat jij maar lekker Vitesse.
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal Vitesse niet hebben, de scheids misschien wel
Ajax heeft het echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, iedere andere club heeft het behalve Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |