twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:16:57Speellijst opwarmconcert Guus Meeuwis voor #PSVAja: 1.'Laat mij in die Waan' 2.'Geef mij nu je Angst' en 3.'Dat komt door jou'. reageer retweet
Verhoek toch een keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef RvLaak het volgende:
Volgens EDL heeft nog geen enkele invaller van Feyenoord dit seizoen gescoord (in de ere)... Klopt dat?
heeft die enigsinds al een keer balcontact gehad?quote:
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Pelle die vier keer scoort, verdediging die de nul houdt zodat ik daarna relaxed naar de laatste wedstrijd kan kijken. Ben amper gespannen voor vanmiddag, weet niet of dat nou een goed teken is of niet
T zou allebei zomaar waar kunnen zijn, veel zal afhangen van een vroege goalquote:Op zondag 14 april 2013 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Keep on dreamin'. Zwaar bevochten overwinning wordt het.
Marathon in Rotterdamquote:Op zondag 14 april 2013 11:23 schreef Siyara het volgende:
Godver, dacht dat we thuis speelden. Nu maak ik me zorgen en ga ik in een huis met ajaxcieden kijken
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!quote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Bombvis het volgende:
Ik hoop op Immers, hij is uitgegroeid tot een van mijn favoriete spelers. Werkt hard, geeft elke training 120% en hij klaagt nooitquote:Op zondag 14 april 2013 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
Opstelling nog niet bekend? Ben wel benieuwd of Immers start en/of Goossens nu een kans krijgt
Feyenoorders: Mensen die het negativisme hebben verheven tot een kunstquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Ik begin altijd heel optimistisch, dus ook voor deze wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 11:42 schreef jakees het volgende:
[..]
In de laatste 5 jaar geen Feyenoord gezien of zo? De laatste keer dat Feyenoord makkelijk won verplaatsten de mensen zich nog met paard en wagen. Feyenoord is 90 minuten stress, altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |