Ik ben ook voor winst PSVquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat hebben mensen het toch steeds over dat een gelijkspel het beste uitslag is voor ons? Gaan wij nou echt niet voor het kampioenschap? Als je voor een gelijkspel bent dan ga je dus voor de 2e plek..
Gelijkspel psv en kampioen worden zie ik echt niet gebeuren. 020 gaat echt niet 1x verliezen.. hooguit een gelijkspelletje bij heerenveen, nac of groningen.
Gezien het programma van zowel PSV als Ajax, zie ik een paar gelijke spelen ook als realistisch voor beide ploegen. PSV speelt gewoon kut de laatste tijd en Ajax krijgt een paar wedstrijden tegen ploegen die de punten net zo hard nodig hebben als Ajax zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben ook voor winst PSV
En als je de titel uit je hoofd zet en vol voor plek 2 wilt gaan is winst voor Ajax zelfs nog veel beter..
Het gelijkspel zorgt ervoor dat je zowel de 2e plek in eigen hand hebt als dat 1 misstap (wat dan WEL verlies moet zijn) nog altijd de titel kan opleveren, dus het is wel een goede middenweg op zich
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zoquote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
Hoe lang eigenlijk al?quote:Op zondag 14 april 2013 12:32 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Geen club in de eredivisie wint in de Kuip, algemeen bekend dacht ik zo
Even lachen mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef Devv het volgende:
Feyenoord gaat toch van Vitesse verliezen, dus waar hebben jullie het eigenlijk nog over.
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)quote:
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemenquote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistiekenquote:Op zondag 14 april 2013 12:50 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
De laatste keer was in november 2011 tegen NEC (0-1), we verloren daarna nog maar een keer in de Kuip tegen Kiev (al wil ik niet meer aan die wedstrijd herinnerd worden.....)
Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Op 12 mei zal je deze woorden terugnemen
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toenquote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kiev telt dan ook niet meer voor de ED statistieken
Tja dan had je die 0-3 slachting tegen ADO daarvoor als laatste gehad, kwam de_kromme dat nog even elk topic dat hier vertellen, moet je ook niet willenquote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
inderdaad, en die nederlaag tegen NEC was ook onterecht, die goal had niet goedgekeurd mogen worden toen
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuipquote:
Ik denk dat Feyenoord te laat is om Toornstra nog te krijgen, Utrecht wil altijd veel geld voor de spelers die het goed doen daar, zie Mertens en Strootmanquote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat mijn vriendin mee mocht naar de Kuip
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga voor de winst van onze aartsrivaal, wij gaan die titel echt niet meer pakken en de kans op een 2e plek is dan gewoon het grootst.
Zit net een paar maandjes bij Utrecht..quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stel we verkope Clasie voor een leuk bedrag hoeveel moet Toornsfra dan kosten drie mil?
Waarom zou je hem halen? Ebecilio zou ik eerder proberen te halen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, Feyenoord heeft nooit meegedaan en doet dat dus nu ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
Feyenoord heeft met Vitesse thuis en Ado uit ook nog wel wat valkuilen natuurlijk. We moeten zelf gewoon alles winnen en dan zien we wel waar het schip strandquote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Alles ligt nog open. Feyenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Als Ajax vandaag verliest hoeven ze enkel nog een keertje gelijk te spelen terwijl ze nog naar Groningen moeten bijv. PSV moet nog naar Twente en AZ uit die hebben ze ook niet zomaar gewonnen aangezien ze uit bagger zijn. We doen echt nog wel volop mee hoor, mits we alles blijven winnen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |