Dat vraag ik mij afquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zonder Mathijsen had je sowieso niet meegedaan om het kampioenschap. Dan was de selectie nog smaller geweest, tenzij je een linksback had gehaald die dan weer minstens een ton of drie kost in salaris.
Meen dat ze dat ook hebben gedaan omdat'ie anders weg zou gaan?quote:Schaken is belangrijk, maar een miljoen is wel erg royaal.
Hoezo blunder?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.
Schat zelf maar in. Vormer verdient 4 ton, Graafland zit gewoon even op bijna 1 ton.quote:
Je kan Van Geel tot nu toe eigenlijk alleen Singh en Verhoek echt aanrekenen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo blunder?
Dat een Pellé(één van de beste spitsen in de Eredivisie) en Mathijsen (topverdediger met 80+ interlands) meer verdienen dan broekies, die weliswaar veel potentie hebben, maar nog altijd amper wat bewezen hebben lijkt me niet zo gek. Schaken kun je over discussiëren maar dat is ook gewoon een belangrijke basisspeler die erg belangrijk is, zeker ook in de groep heb ik het idee.
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.
Dus die zal wel rond niveautje Mathijssen hangen?
Ze hadden Opa nooit moeten halen, had BMI op z'n goede positie gespeeld en had je een miljoen gescheeld op de salarisshizzle..
Eigenlijk alleen Verhoek. Singh is volgens mij vooral voor de toekomst gehaald. Die jongen heeft ook echt wel potentie volgens mij. Vind dat je nu nog moet niet beoordelen of het aantrekken van Singh de juiste is geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan Van Geel tot nu toe eigenlijk alleen Singh en Verhoek echt aanrekenen.
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.
Dat was toen wel het verhaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Verhoek. Singh is volgens mij vooral voor de toekomst gehaald. Die jongen heeft ook echt wel potentie volgens mij. Vind dat je nu nog moet niet beoordelen of het aantrekken van Singh de juiste is geweest.
Een jodenfooi of een prestatiecontract voor een topverdediger die in Europese topcompetities heeft gespeeld en 80+ interlands achter z'n naam heeft staan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.
Vond ik al op het moment dat'ie getekend had en nog geen pot gespeeld had.
Zulke spelers zijn leuk, maar dan moet je ze voor een jodenfooi binnen kunnen halen (of een prestatiecontract). Niet klakkeloos er een miljoen per jaar naar overmaken.
Jup. Al is Jorisje geen topverdediger, nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een jodenfooi of een prestatiecontract voor een topverdediger die in Europese topcompetities heeft gespeeld en 80+ interlands achter z'n naam heeft staan?
Geen dure krachten halen. Geen dure krachten zonder restwaarde meer halen.quote:En haaks op het gestelde beleid? Hoezo?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee wie je met opa bedoelt, maar ik mag toch hopen dat je t niet over Mathijsen hebt he? Eén van de beste aankopen van de laatste jaren.
Weer even zwart-wit als altijd hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het de meest waardeloze, onbegrijpelijke aanschaf in jaren. Haaks op het gestelde beleid.
Zulke spelers zijn leuk, maar dan moet je ze voor een jodenfooi binnen kunnen halen (of een prestatiecontract). Niet klakkeloos er een miljoen per jaar naar overmaken.
50 shades of grey nuance?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:07 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier boys, een beetje nuance
Ik had ze niet geteld, maar nu je het zegt...quote:
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, maar 3 jaar? Ajax bood hem terecht een jaarcontract aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.
Helemaal mee eensch, steunpilaar in de verdediging en belangrijk met zijn assist tegen VVV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je die stront uit je ogen haalt zie je dat hij al weken de beste Feyenoord verdediger is.
Je geeft het antwoord in je ena-laatste zin. Al is het meer haat richting de keus van Van Geel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Waarom die haat op Mathijsen? Die jongen speelt hartstikke goed in onze verdediging. Ons grote talent de vrij maakt veel meer fouten dan hem.
Het enige wat jammer is, is dat hij een drie jarig contract heeft gekregen. Voor de rest heeft van Geel het prima gedaan.
Ja, 2 jaar was beter geweest. Alleen dan had hij niet bij ons gespeeld maar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar 3 jaar? Ajax bood hem terecht een jaarcontract aan.
Dan nog is de aankoop te slecht voor woorden. 3 jaar, miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een redenatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog is de aankoop te slecht voor woorden. 3 jaar, miljoen per jaar.
Die pleur je zo weg. Daarnaast is het geen van Hooijdonk die je een prijs op gaat leveren.
Nou, dat zou een ramp geweest zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar was beter geweest. Alleen dan had hij niet bij ons gespeeld maar in Amsterdam.
Kortzichtigheid regeert inderdaad in het voetbal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een redenatie.Hij is de beste speler in die linie man, wat nou slechte aankoop?
Bij jou misschien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kortzichtigheid regeert inderdaad in het voetbal.
Heb je wel wedstrijden gekeken de laatste 3,5 maand? Mathijsen is veel stabieler dan een BMI en wint alles in de lucht, moet vaak een lange bal hanteren die gewoon bijna altijd aankomt en is bijna nooit betrokken bij het tegendoelpunt. Vind je dan deze aankoop nog steeds waardeloos?quote:
Waarom 3...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
Boy de Jong gaat zondag mee als derde keepert.
Mathijsen heeft zich inderdaad prima hersteld. Hij speelt nu onopvallend en degelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Heb je wel wedstrijden gekeken de laatste 3,5 maand? Mathijsen is veel stabieler dan een BMI en wint alles in de lucht, moet vaak een lange bal hanteren die gewoon bijna altijd aankomt en is bijna nooit betrokken bij het tegendoelpunt. Vind je dan deze aankoop nog steeds waardeloos?
Blijft kwetsbaar met ruimte in de rug, maar een goed ingespeelde verdediging kan elkaars zwakke punten aanvullen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mathijsen heeft zich inderdaad prima hersteld. Hij speelt nu onopvallend en degelijk.
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef inZanity het volgende:
Mathijsen geen topverdediger?
Mathijsen is voor eredivisiebegrippen een absolute topverdediger.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoeten
Dan was ie misschien wel helemaal niet gekomen. Tot 2015 is misschien ietwat lang maar wie zegt dat ie niet tot die tijd gewoon goed blijft spelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is het tot 2015 vastleggen een fout, had tot 2014 gemoeten
Niet van mij hoor, stond op LN dus ik gok dat die wel echt isquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat geen echte is..
De wedstrijd Ajax - Heracles toonde mooi aan waarom 3 keepers in de wedstrijdselectie handig zou kunnen zijn. Vermeer ging er met rood af, en invaller en 2de keeper Cilessen viel enkele minuten later bijna geblesseerd uit.quote:
PSVquote:Guus Meeuwis moet de supporters van PSV zondag in de stemming brengen voor de topper tegen Ajax. Dick Advocaat is enigszins bevreesd voor de taferelen voorafgaand aan de wedstrijd. "Ik hoop niet dat ze voor de wedstrijd al hun kruit bij Guus Meeuwis verschieten", zegt Advocaat in De Telegraaf met een knipoog. "Toen ik bij Sparta voetbalde, kwam André Hazes optreden. De mensen stonden op de banken, totdat wij begonnen..." "De PSV-supporters hebben het wel een beetje nodig om in de stemming te komen. Het is ander publiek dan bij Feyenoord", aldus de coach, die enigszins jaloers is op het verzorgde spel van opponent Ajax. "Het is geen geheim dat ik (afgelopen zomer) Niklas Moisander graag wilde hebben. Dat geeft aan hoe ik graag wil spelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |