quote:Politie-inzet Roda-Feyenoord kostte 110.000 euro
De politie-inzet voor de wedstrijd Roda JC - Feyenoord heeft zo'n 110.000 euro gekost.
Rond de wedstrijd werd onder andere de Mobiele Eenheid ingezet en was extra politie nodig in het centrum van Valkenburg. Tijdens de wedstrijd dreigden ongereldheden uit te breken op de tribunes omdat Feyenoord-fans kaarten hadden voor thuistribunes van Roda.
In de toekomst gaat de wedstrijd waarschijnlijk naar woensdagavond om Rotterdamse fans te ontmoedigen om naar Zuid Limburg te komen.
Bron
De optie dat Ajax verliest, en wij winnen van Vitesse bestaat niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Cara het volgende:
Ik weet niet zo goed wat nou de meest gunstige uitslag is voor PSV Ajax zondag. Als Ajax verliest en je gaat onderuit tegen Vitesse heb je laatstgenoemde straks in de champions league en heb je minder kans op plek 2. Als Ajax wint heb je geen kans meer op het kampioenschap maar wel plek 2 in eigen hand.
Hoop dat ie mee kan doen, zorgt toch altijd weer voor die agressiviteit in het team.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:35:52Lex Immers is hersteld en zou zondag kunnen spelen. Koeman neemt daarover later een besluit. #rkcfey reageer retweet
khad eigenlijk goossens wel een keer in de basis willen zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoop dat ie mee kan doen, zorgt toch altijd weer voor die agressiviteit in het team.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 13:35:52Lex Immers is hersteld en zou zondag kunnen spelen. Koeman neemt daarover later een besluit. #rkcfey reageer retweet
Hebbie ze beide effe gesproken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Overigens, het aanbod van Van Geel aan Clasie was slechts een kleine verbetering. Clasie noemt de aanbieding een half jeugdcontract en mist de waardering.
Nee, maar een supporter liep mee met Clasie richting het veld en even meegeluisterd. Klonk oprecht. Vervolgens nog even met Krabby staan praten, die ook meldde dat de aanbieding van Feyenoord nou niet al te sprankelend was. En ja, ik weet dat ik van Van Geel niet heb gesproken.quote:
Uiteraard, net als de optie dat Ajax en PSV gelijk spelen. Ik kom er gewoon niet uit wat nou het meest gunstige resultaat is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
De optie dat Ajax verliest, en wij winnen van Vitesse bestaat niet?
Puntverlies PSV is al ideaal. Als ze zondag niet winnen, verliezen ze 100% zeker nog punten in de komende weken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Uiteraard, net als de optie dat Ajax en PSV gelijk spelen. Ik kom er gewoon niet uit wat nou het meest gunstige resultaat is.
Precies wat ik al dacht eigenlijk. Feyenoord heeft gewoon geen salarisbudget meer over na de grote contracten van Pelle, Mathijsen, Schaken. En jongens als Clasie en De Vrij willen nu gewoon een soortgelijk contract als hen krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Vanochtend de training bezocht. Drama-training weer. Middenvelders deden een afwerkingoefening en dat was om te janken zo slecht. Aanvallers deden ook een afwerkoefening, daar waren alleen Pelle en Goossens (deed als enige mee met de aanvallers) scherp. Immers trainde pijnvrij, maar ging na de training snel naar binnen om ijs op zijn enkel te zetten.
Overigens, het aanbod van Van Geel aan Clasie was slechts een kleine verbetering. Clasie noemt de aanbieding een half jeugdcontract en mist de waardering.
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht eigenlijk. Feyenoord heeft gewoon geen salarisbudget meer over na de grote contracten van Pelle, Mathijsen, Schaken. En jongens als Clasie en De Vrij willen nu gewoon een soortgelijk contract als hen krijgen.
Nouja, blunder. Van Geel moet gewoon werken met een heel beperkt budget. 12 miljoen voor 23 spelers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Kleine' blunder mogen we dus wel stellen.
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.quote:
Zonder Mathijsen had je sowieso niet meegedaan om het kampioenschap. Dan was de selectie nog smaller geweest, tenzij je een linksback had gehaald die dan weer minstens een ton of drie kost in salaris.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is met z'n laatste contract grootverdiener gemaakt omdat'ie schijtbelangrijk was.
Dus die zal wel rond niveautje Mathijssen hangen?
Ze hadden Opa nooit moeten halen, had BMI op z'n goede positie gespeeld en had je een miljoen gescheeld op de salarisshizzle..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |