quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
quote:09 november - Clasie: "onrust over salaris Mathijsen is onzin"
Jordy Clasie voelt zich genoodzaakt om te reageren op de berichtgeving van Voetbal International. Volgens het medium zou het salaris van Joris Mathijsen in de selectie van Feyenoord voor onrust en jaloezie zorgen. Pertinente onzin, zegt Clasie in gesprek met RTV Rijnmond.
De middenvelder zou één van de spelers zijn die bij technisch directeur Martin van Geel op gesprek is geweest om het verschil in salaris te verkleinen. "Wat naar buiten is gebracht is onzin", reageert hij echter.
"Ik ben wel met Stefan (De Vrij, red) naar Van Geel gegaan met de vraag hoe dit zo naar buiten is gekomen. Het is om onrust te veroorzaken, terwijl het niet zo is. Wij vinden het onzin. Het is wel storend, iedereen komt op de club en heeft het erover. Wij hebben het als groep intern behandeld en ook nu kan ik voor camera zeggen dat het niet waar is."
De middenvelder kreeg vrijdag te horen dat hij niet is opgenomen in de Oranje-selectie voor het duel met Duitsland. "Zonde het liefst zit je er wel altijd bij, maar de keuze is aan de bondscoach", reageert Clasie, die begrip toont voor de keuze van Louis van Gaal. "Ik ben minder in vorm. Ik zit in een iets mindere fase, het is zaak voor mezelf om er weer bovenop te komen. Ik twijfel niet aan mezelf, ook niet na een paar mindere wedstrijden."
Binnen 2 jaar 2 dikke upgrades a 3 ton en dan nog bitchenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap ook wel dat hij waardering wil voelen van de club, maar waarom is een dikke upgrade van zijn contract en het feit dat hij publiekslieveling is niet voldoende voor die jongen? Wat wil hij nog meer dan?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen fuck van
Nou tis aan het einde van het seizoen gewoon basta en hij gaat naar Fiorentina.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:26 schreef Grifte het volgende:
Ik moet het nog maar zien, wordt wel een beetje opgeklopt. Het klopt dat hij dat aangeeft in VI, maar gewoon harde onderhandelingen met Mr.Yellow, die komt hier nog wel uit denk ik.
En dan is ie weer Basie
quote:'Stel me wel eens volle Coolsingel voor'
Feyenoord staat op de vierde plaats, maar is nog steeds een van de titelkandidaten. Jordy Clasie vertrouwt op een goede afloop. "Ik rijd weleens over de Coolsingel. Dan probeer ik me een enorme menigte voor te stellen, maar dat is lastig."
"Ik ken de foto's natuurlijk wel, van toen ze de Europa Cup wonnen in 1970. De foto's van de landstitels en bekers uit het verleden. Heel speciaal, zeker als je er al zo lang op wacht. Daar zullen we alles aan doen." Dat vertelt de 21-jarige middenvelder in een interview met ELF Voetbal Magazine.
Daarin komt uiteraard de race om het kampioenschap ter sprake. "Begrijp me goed, iedereen gaat voor de titel, maar niemand verwacht het van ons; we zijn nog steeds outsider. Dat ligt in Amsterdam en Eindhoven toch even anders. Daar ligt meer druk. Zij móéten, wij willen. Als je kijkt waar Feyenoord vandaan komt... Nog niet zo heel lang geleden werd PSV-Feyenoord 10-0, waren er fikse schulden, was het onrustig."
"In die zin hebben we binnen korte tijd de weg terug omhoog gevonden. Dat is een groot compliment voor de hele club." In het artikel vertelt de international van Oranje ook wie zijn favoriete buitenlandse speler is, hoe zijn achternaam vroeger anders uitgesproken werd, waarom hij niet naar Rotterdam verhuist is of zal verhuizen, spreekt hij over zijn herstelde tatoeage en waarom hij in ons land nooit meer voor een andere club dan Feyenoord spelen zal spelen. "De interesse van Fiorentina? Die doet me niets."
In vak D heb ik er wel eens gezeik over gehad, maar van die specifieke vakken weet ik het niet. Valt meestal wel mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok nog een teletekstsupporter vraagje: maakt het uit als ik 2 kaarten koop voor vak OO of CC, gaan mensen dan bitchen dat je niet op je stoel zit?
Als ik bestel krijg ik namelijk compleet andere rijen/stoelen.
Charmeoffensiefje richting de aanhang. Net als zijn eerdere bericht dat hij zo graag bij Feyenoord wilde blijven omdat ze allemaal van de club houden en als ze de talenten waarderen dat ze dan over een paar jaar een sterrenteam hebben.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een ajaxstraat en arenastraat in Rotterdam was
arenastraat is in Sportdorp vlak bij de Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een ajaxstraat en arenastraat in Rotterdam was
Dan moet je hem dus in de zomerstop verkopen, anders heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar als je nog een jaar wacht, dus minder waard.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:14 schreef ace_eleven het volgende:
Hij zegt ook nergens dat hij niet komend seizoen nog gewoon bij ons wilt spelen, hij zegt alleen dat hij het voorgestelde nieuwe contract niet waardeert. Ik denk dat hij ook wel kans wilt maken om te kunnen spelen op het WK, dan zal hij toch tot dan bij ons moeten blijven lijkt me
Het lijkt me voorlopig gewoon storm in een glas water, chaos creeren door de VI, hij heeft gewoon nog een contract dat tot 2015! loopt
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus in de zomerstop verkopen, anders heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar als je nog een jaar wacht, dus minder waard.
eerder de helftquote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef inZanity het volgende:
Clasie lekker komende zomer voor miljoentje of 15 verkopen.
Gaat echt niet voor meer dan 10 weg.quote:
Matig voetballertje?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat echt niet voor meer dan 10 weg.
Matig voetballertje die al een jaar niet in vorm is en ook nog een slechte schouder heeft.
Will do.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef De_Pel het volgende:
WB![]()
Take it easy on the muffmunchers bro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |