Deze houden we gewoon vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. NWS-SC had dit nodig
Ik ken deze pijnquote:Op woensdag 3 april 2013 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Eindelijk, na maandenlange, vruchteloze pogingen - waarbij anderen mij steeds te snel af waren, mocht ik nu dan eindelijk een NWS-SC-topic openen. Mijn dank is groot. Ik bedank mijn ouders, ik bedank het Vliegend Spaghettimonster, ik bedank iedereen hier op Fok! etc...
Ook uit een NWS-SC-topic. Ik heb van een heleboel SC-topics die image galery bekeken. Daar stond -ie ergens tussenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Maar waar komt die kat die Ernie verkracht vandaan?
Ik zat gewoon te wachten op zoiets he?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu weet ik wel wat soppende vrouwen dagelijks moeten doorstaan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat is dat kleine dingetje, rechts van het hoofd van Gordon?
Ja, zat eraan te komenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten op zoiets he?
Ik had er al een filetje van laten maken...maar dat doen ze ter plekke.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Lekker. Ik weet nooit hoe ik vis moet klaarmaken, daarom haal ik het nooit. En schoonmaken weet ik al helemaal niet. Soms haal ik wel een makreel, dat is niet zo moeilijk.
Als er al 1 graatje in zit dan moet ik het al niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik had er al een filetje van laten maken...maar dat doen ze ter plekke.
Moest kijken of er nog kieuwen inzaten en de laatste graten met de hand eruit halen..klein klusje
Zal ik mijn vorige even laten zien dan? Anders komt het er nooit vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.Ooit komt jouw dag.
Ja, doe maarquote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal ik mijn vorige even laten zien dan? Anders komt het er nooit van
TT: Bier en frettenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, doe maarMisschien valt er wel iets te combineren?
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk best makkelijk is, maar op een of andere manier lijkt het lastiger dan vlees bakken.
Echte tetten mag niet van de fok!-policyquote:
Misschien maar eens de stoute schoenen aantrekken dan. Tegenover de AH hier staat een viskraam. Al is die best duur, voor een keertje kan het wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.
Het is zoveel lekkerder en gezonder. En je maakt een goede beurt bij gasten.
Gewoon een keer een tongetje kopen, even googlen voor een recept en doen!
Of Iglo viscuisine in de oven als je dat niet aandurft.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.
Het is zoveel lekkerder en gezonder. En je maakt een goede beurt bij gasten.
Gewoon een keer een tongetje kopen, even googlen voor een recept en doen!
Jawel hoor, in KPD he?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte tetten mag niet van de fok!-policy
Geschikte plaatjes. Ik zie dat Specularium al voor zijn PC zit te soppen nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
TT: Bier en fretten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om de hoek zit een viswinkel, en die is op alle fronten beter dan de willekeurige marktkraam.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien maar eens de stoute schoenen aantrekken dan. Tegenover de AH hier staat een viskraam. Al is die best duur, voor een keertje kan het wel.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of Iglo viscuisine in de oven als je dat niet aandurft.
Die Italiaanse variant smaakt erg goed.
Broek was al een tijdje uit.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geschikte plaatjes. Ik zie dat Specularium al voor zijn PC zit te soppen nu.
Dat is dan vaak zo bagger. En meestal komen ze niet verder dan kabeljouw, haring en kibbeling.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien maar eens de stoute schoenen aantrekken dan. Tegenover de AH hier staat een viskraam. Al is die best duur, voor een keertje kan het wel.
Hier in de buurt is ook een viswinkel, maar dat is een eindje lopen. Vandaar dat ik daar nooit naar toe ga.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de hoek zit een viswinkel, en die is op alle fronten beter dan de willekeurige marktkraam.
Mooi, of ter vervanging van de fret zonder bierquote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geschikte plaatjes. Ik zie dat Specularium al voor zijn PC zit te soppen nu.
Ik heb nog wat plaatjes over. Wie weet bouw ik er nog wel een laagje onder
Nee dat valt best mee, deze kraam heeft wel veel verschillende soorten. Voor de Albert Cuyp moet ik met de tram, dat is dan weer te lastig om 1 visje te halen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is dan vaak zo bagger. En meestal komen ze niet verder dan kabeljouw, haring en kibbeling.
Ga naar de Albert Cuyp als Amsterdammer of zoals ik als Rotterdammer naar de Blaak markt
Ok. Mijn markt zit aan het station waar ik toch dagelijks kom. Elke dinsdag haal ik daar sowieso vis en vaak op zaterdag ook nog.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat valt best mee, deze kraam heeft wel veel verschillende soorten. Voor de Albert Cuyp moet ik met de tram, dat is dan weer te lastig om 1 visje te halen.
Moet je het even in een luchtdicht bakje doen, ik snap je collega's wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op mijn werk vinden ze die vis in de koelkast elke week minder...maar daar leven ze maar mee
Goeie tip. Op de markt wikkelen ze het in papier en dan in zo'n paupertasje. Klachten over zuivel die minder smaakt heb ik al eens gehoord idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het even in een luchtdicht bakje doen, ik snap je collega's wel.
Alles qua zuivel in de koelkast neemt die smaak over. Sommig fruit ook.
Ik vind dat zo goor van Engeland, dat ze zo'n lekkerbek in een krant wikkelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goeie tip. Op de markt wikkelen ze het in papier en dan in zo'n paupertasje. Klachten over zuivel die minder smaakt heb ik al eens gehoord idd.
Om de dag gaat er wel een vuilniszak weg hier, die ene dag overleef ik wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
En als je de restjes weggooit goed in plastic of krant weggooien anders stinkt het als de hel als je je vuilnisbak opendoet.
Oh bij mij komt de vuilnisman maar 2x per week. Dus dan zit je er een paar dagen mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om de dag gaat er wel een vuilniszak weg hier, die ene dag overleef ik wel.
Zijn van die 'chinees' papiertjes die ook om de bakjes bami heengaan. Die Engelsen heb ik ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat zo goor van Engeland, dat ze zo'n lekkerbek in een krant wikkelen.
Lekker inkt eten.
Ondergrondse container....en geen papier-of glasbak. Gaat snel dus.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh bij mij komt de vuilnisman maar 2x per week. Dus dan zit je er een paar dagen mee.
Dat is vetvrij papier, dat is prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn van die 'chinees' papiertjes die ook om de bakjes bami heengaan. Die Engelsen heb ik ook nooit begrepen.
Patat en kibbeling.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Fish and chips is wel erg lekker. Hier in de stad zat een tentje waar ze dat verkochten, is helaas al weer weg.
Koken en wijn weet ik genoeg over.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
En laat ik nou net niets weten over koken
Gewoon veel soorten uitproberen en je ontwikkelt vanzelf een brede voorkeur.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel ooit een wijnproeverij gedaan. Maar dat is al jaren geleden.
Guidoquote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig geen toeterende Turken zometeen.
Maar ook geen aanbiedingen bij donertenten hiero.
Ik koop altijd de witte huiswijn van de AH. En soms iets bij Gall&Gall. Alleen droge wijn, zoete houd ik niet van. Soms een rode.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon veel soorten uitproberen en je ontwikkelt vanzelf een brede voorkeur.
Elke wijn van de Hema is top!
Ook Appie kan bijna niet fout gaan, maar daar betaal je soms teveel voor gehypte en hippe merken.
Wijn kun je beter bij de slijter halen dan in de supermarkt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon veel soorten uitproberen en je ontwikkelt vanzelf een brede voorkeur.
Elke wijn van de Hema is top!
Ook Appie kan bijna niet fout gaan, maar daar betaal je soms teveel voor gehypte en hippe merken.
Doe ik ook. Maar Corrie he...ik hou mijn advies simpel.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijn kun je beter bij de slijter halen dan in de supermarkt.
Assortiment en prijzen zijn beter.
Zeg! Ik ben geen barbaar hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar Corrie he...ik hou mijn advies simpel.
Nee, de fret zonder bier kan er niet uit. Dat is té Specularium. Maar ik heb er een laagje onder gebouwd. Zie OPquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooi, of ter vervanging van de fret zonder bier
Prima. Huiswijn wit en rood zegt niets namelijk. Onthou welke soorten druiven en landen je lekker vind en probeer daar dan van alles van.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben geen barbaar hoor.
Al moet ik zeggen dat ik vroeger wel meer soorten wijn dronk, Barolo vond ik altijd lekker.
Nouja, als je saldo ineens naar beneden is afgerond snap ik dat wel een beetje.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
Dat gedoe over de ING. Ook die mensen die "in paniek" zijn.
Is mij allemaal best. Ik zie morgen wel of alles weer klopt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
Nee weet ik wel. De droge witte huiswijn van de AH vind ik lekker dus dan neem ik die maar elke keer. Als ik bij de slijter ben vraag ik naar een droge witte en meestal is die wel naar mijn smaak.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Prima. Huiswijn wit en rood zegt niets namelijk. Onthou welke soorten druiven en landen je lekker vind en probeer daar dan van alles van.
Ik las net iets over iemand die opeens 7000 in de plus stond, waar het eigenlijk 1200 zou moeten zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, als je saldo ineens naar beneden is afgerond snap ik dat wel een beetje.
Natuurlijk is het morgen weer goed maar toch.
Het wordt door de media weer ouderwets opgeklopt. Alsof we hier Cypriotische taferelen hebben, omdat er een storing is bij een bank.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
Mooi. Probeer de Hema eens als je daar komt. En Franse witte is compleet anders dan Duitse of Zuid-Amerikaanse. Probeer eens 5 verschillende landen van gelijke prijs en je merkt welke verschillen er een beetje zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee weet ik wel. De droge witte huiswijn van de AH vind ik lekker dus dan neem ik die maar elke keer. Als ik bij de slijter ben vraag ik naar een droge witte en meestal is die wel naar mijn smaak.
Ik denk dat ik wat makkelijk ben geworden sinds ik weer alleen ben.
Australische nam ik nog weleens.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooi. Probeer de Hema eens als je daar komt. En Franse witte is compleet anders dan Duitse of Zuid-Amerikaanse. Probeer eens 5 verschillende landen van gelijke prijs en je merkt welke verschillen er een beetje zijn.
was ie allangquote:
Ja, erg lekker. Meestal erg fruitig.quote:
die lichtblauwe bij gala zijn pas lelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zit me elke keer weer te verbazen over de kleuren van de kicksen. Roze en roodDat is toch geen gezicht?
Kicksen moeten gewoon zwart zijn. Niet al die rare kleurtjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die lichtblauwe bij gala zijn pas lelijk
Ik blijf 'kicksen' zo'n vreselijke term vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zit me elke keer weer te verbazen over de kleuren van de kicksen. Roze en roodDat is toch geen gezicht?
Zo heeft ieder land weer zijn goede en minder goede wijnen. Als jouw favo soort in een land voorkomtquote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Rode Austrlische wijn heb ik volgens mij nog nooit gedronken zelfs. Alleen de witte.
Is dat zo? Zeg ik altijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik blijf 'kickten' zo'n vreselijke term vinden.
dat is een beetje zoals 'oefenmeester'. of keuzeheerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik blijf 'kickten' zo'n vreselijke term vinden.
Gewoon voetbalschoen of schoen.quote:
Witte Spaanse heb ik volgens mij ook nog nooit gedronken nu ik erover nadenk. Ja Freixenet maar dan houdt het wel op.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo heeft ieder land weer zijn goede en minder goede wijnen. Als jouw favo soort in een land voorkomt
dan zit je daar meestal wel goed.
Je kan dus niet simpel zeggen dat dit of dat land goede wijnen heeft, maar wel bepaalde soorten wijn.
Ook zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is een beetje zoals 'oefenmeester'. of keuzeheer
Als je van droge witte wijnen houdt dan zijn Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk landen waar je makkelijk goede wijn scoort.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Witte Spaanse heb ik volgens mij ook nog nooit gedronken nu ik erover nadenk. Ja Freixenet maar dan houdt het wel op.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft Ronaldo in de rust zijn haar laten knippen?
Sjekpotreclamequote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Maar Barca gaat toch winnen.
Schuld van Sjek.
Ik ga het hier even uitcontroleren, ik hoop ook op zoiets.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.yfrog.com/kfg9ntp
Kijken hoe ING dat gaat oplossen
Dat betekent dus ook dat er gewoon mensen voor honderden miljoenen in het rood staan. Met alle bijbehorende gevolgen van dien.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga het hier even uitcontroleren, ik hoop ook op zoiets.
Alle kosten zijn voor ING.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat er gewoon mensen voor honderden miljoenen in het rood staan. Met alle bijbehorende gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.yfrog.com/kfg9ntp
Kijken hoe ING dat gaat oplossen
broekie, niet broekjequote:
Nabeschouwing van gister en interview.quote:
wat een klassenverschilquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dames hebben een broekje, geen broekie.
Wel een grappige idioot.quote:
Vaak niet goed gegaan, altijd recht te trekkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het zit als je tijdens die storing hebt gepind of als er juist iets op je rekening is gestort, is dat wel goed gegaan of weer recht te trekken?
Ze proberen het zo te brengen dat de winkeliers hiervoor verantwoordelijk zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/o(...)or_winkeliers__.html
Daar gaan ze exact 0 Euro van vergoeden
Klopt, maarja.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:54 schreef Tem het volgende:
Zeker vijf van die plaatjes in de OP komen niet uit de koker van Specularium.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Lekker Marokkanendebatje kijken bij PW.
Het topic is een eerbetoon aan Specularium (quote:Op woensdag 3 april 2013 22:54 schreef Tem het volgende:
Zeker vijf van die plaatjes in de OP komen niet uit de koker van Specularium.
Echt nuttig was hetquote:Op woensdag 3 april 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Lekker Marokkanendebatje kijken bij PW.
Ik ben ook alleen maar een stuk software.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de naam Tem vanmorgen meerdere malen genoemdWij hebben hier een softwareprogramma in gebruik wat zo heet.
Tem is een botje.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar een stuk software.
Jij bent echt enorm grappig. Moet je wat mee gaan doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:58 schreef Elfletterig het volgende:
De theepot bij ons op het werk heet Karina. Dat levert hilarische teksten op als "Wil je Karina even aangeven?" en "Zit er nog thee in Karina?"
Onze toiletspoelbak heet Tem, trouwens.
Ik schrijf dagelijks tekstjes tegen betaling.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent echt enorm grappig. Moet je wat mee gaan doen.
Ik ga zelf vast op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:58 schreef Elfletterig het volgende:
De theepot bij ons op het werk heet Karina. Dat levert hilarische teksten op als "Wil je Karina even aangeven?" en "Zit er nog thee in Karina?"
Onze toiletspoelbak heet Tem, trouwens.
Wanneer niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Specularium het volgende:
Ben ik al trending topic op Twitter?
No results foundquote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Specularium het volgende:
Ben ik al trending topic op Twitter?
Sp3cularium bedoel jij, dit is een slechte immitatie kloonquote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer niet.
Alle gebeurtenissen op deze planeet vallen terug te koppelen aan de geweldige Specularium.
Maar ik ben homo, dus ik waardeer afgoden.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sp3cularium bedoel jij, dit is een slechte immitatie kloon
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
Anders maken we hem gewoon TT heeft hij weer iets voor zijn ego.
Nee, maar wel zo groot als m'n enorme lul.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?
Peter Carroll, wat een baas is dat.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
No results found
Alleen specularium.org
Tja wat zal ik daar nou op zeggen. Ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?
Damn zo jammer dat je homo bentquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo groot als m'n enorme lul.
En ik vind hetero's altijd zo leuk.quote:
Ik wil best een keer lepeltje liggen met je, noromo.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik vind hetero's altijd zo leuk.
Drama drama.
In dit topic maken we geen grappen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
Jeetje kun je niet tegen een geintje, Tem.
Ze kunnen er zo lekker mee praten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Tem het volgende:
Vrouwen die altijd zo amicaal doen met hommels.
Dat is lief van je hoor snoepie.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil best een keer lepeltje liggen met je, noromo.
Nee vooral jij niet he?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit topic maken we geen grappen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Tem het volgende:
Vrouwen die altijd zo amicaal doen met hommels.
Mijn hemel... beetje mensen valse hoop geven.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
We krijgen nu ook paranormaal begaafden in dat topic over die vermiste kerel.
Dubbelgeneukte gristus zeg.
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Sowieso prop ik niet zo snel iets ergens in. Dus dat is geen argument in ieder geval.
Voorbinddildo's ahoy!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meer
Ik verras graag mensen.quote:
Dus je bent nu single?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verras graag mensen.
*unzips*
Dat gaat je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoef van jullie ook niet te weten welke films jullie bekijken.
Interesseert me niet. En dat is een serieus antwoord voor de verandering.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.
Bijna een jaar zo onderhand.quote:
We zijn gewoon kieskeurig.quote:
Ga je me hier ook uitfoeteren?quote:
Gewoon een dikke choco paashaas halen uit de opruiming, Titanic opzetten en janken maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Anders zit ik zo weer een week in de put.
Oh dat eerste is wel een goed idee, dat tweede niet, Titanic is een rotfilm. Daar moet ik een andere voor verzinnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een dikke choco paashaas halen uit de opruiming, Titanic opzetten en janken maar.
Ik ook Tem. Alles gaat foutquote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Ik heb een kutweek dus bepaalde lieden zijn de klos.
Ik ben een homo vol van vergiffenis, dus ik vergeef het je.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Ik heb een kutweek dus bepaalde lieden zijn de klos.
stel je voor... geen internetquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat een kutdag. En thuis werkte internet niet, kon er ook nog wel bij. Alles gereset en toen werkte het gelukkig weer. Echt zo een dag waarop alles fout gaat.
Geen zeik-emails van je baas.quote:
Zo vaak mail ik toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zeik-emails van je baas.
Die dingen komen me zo onderhand echt de neus uit, dat gedram elke keer over vanalles.
Nee, maar m'n werkbaas is wat anders dan m'n meester.quote:
Ga eens aan het werk johquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar m'n werkbaas is wat anders dan m'n meester.
Speaking of which, spank je me weer hard vanavond?
jij bent eigen baasquote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Mijn baas mailt me gelukkig niet thuis en als hij het wel deed dan ging ik echt niet antwoorden in mijn vrije tijd, doei.
Was het maar waar.quote:
Van mij hebben ze alles, elas.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Mijn baas mailt me gelukkig niet thuis en als hij het wel deed dan ging ik echt niet antwoorden in mijn vrije tijd, doei.
Die komen ook binnen op mijn werktelefoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zeik-emails van je baas.
Die dingen komen me zo onderhand echt de neus uit, dat gedram elke keer over vanalles.
Irritant zeg. Ik houd prive en werk echt compleet gescheiden, dat gezeur wil ik niet. Genoeg stress als ik op het werk ben, wil ik er thuis niet ook nog een keertje bij hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij hebben ze alles, elas.
Heb wel eens gehad dat ik een uur in Duitsland zat en m'n mobiel had uitgezet, kom ik weer terug in Nederland heb je weer 5 voicemails en tig emails, zo vervelend.
Ik kan er voor kiezen om werkmail ook op m'n elektronica te zetten, maar dan reserveren ze het recht op ieder gegeven moment je prive-telefoon/laptop/iPad te wissen wanneer ze willen. Daar zit ik niet op te wachten. Dus hetgeen wat voor werk bedoeld is lees ik enkel op kantoor, de rest sturen ze maar naar prive als het niet gevoelig is. Nadeel is wel dat alles dan door elkaar loopt qua communiceren, maar boeiend.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Die komen ook binnen op mijn werktelefoon.
2 telefoons en dat is prima. Heb ze meestal samen wel bij me maar kan die werktelefoon gewoon uitzetten. En ik heb twee laptops van werk maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan er voor kiezen om werkmail ook op m'n elektronica te zetten, maar dan reserveren ze het recht op ieder gegeven moment je prive-telefoon/laptop/iPad te wissen wanneer ze willen. Daar zit ik niet op te wachten. Dus hetgeen wat voor werk bedoeld is lees ik enkel op kantoor, de rest sturen ze maar naar prive als het niet gevoelig is. Nadeel is wel dat alles dan door elkaar loopt qua communiceren, maar boeiend.
Heb zelf geen zin aan telefoon etc. van werk, bieden ze wel maar ik wil niet met al die zooi zeulen. Lijkt me zo verdomd irritant om 2 a 3 telefoons te hebben, evenveel laptops en ipads.
Eerst de helpdesk bellen dat het internet het niet doetquote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man dan moet ik een boek gaan lezen of zo. the horror
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritant zeg. Ik houd prive en werk echt compleet gescheiden, dat gezeur wil ik niet. Genoeg stress als ik op het werk ben, wil ik er thuis niet ook nog een keertje bij hebben.
Heb het wel gehad in het verleden, maar vond 't niet echt prettig.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
[..]
2 telefoons en dat is prima. Heb ze meestal samen wel bij me maar kan die werktelefoon gewoon uitzetten. En ik heb twee laptops van werk maar dat is weer een ander verhaal.
Ik ken het UPC riedeltje uit mijn hoofd. Modem resetten router resetten start run ping google.com en als het dan nog niet werkt, dan weten ze het niet meer...quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerst de helpdesk bellen dat het internet het niet doet
die je vervolgens eerst naar de website verwijzen voor de 'FAQ' en antwoorden
Heb jij een warme zuurkoop?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
Maar nu lekker mijn zuurkoop opwarmen en eten
Wisten jullie dat ik Corrie gewoon werk-sms'jes kan sturen?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Volgens mij heeft mijn baas mijn prive-emailadres niet eens en dat laat ik ook maar zo.
Zondag gemaakt, ingevroren en nu warm ik het weer op, is het altijd nog lekkerderquote:
Werkgerelateerde SMS'jes beantwoord ik lekker niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik Corrie gewoon werk-sms'jes kan sturen?
Het Rijksmuseum ben ik nu ook wel zat ja. Al zitten er wel een paar leuke gasten tussen vanavond.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
Een waardeloze DWDD, slechte wedstijd erna, en een P en W die nergens over gaat.
De avond is weer compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Kentoet-toet.Van jou ben ik beter gewend idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Nu zit ik nog een beetje in een dipje. Komt straks wel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt na 21:00.
Gaan we helemaal los hier!
Mooi, ben ik eindelijk een keer op tijd.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt na 21:00.
Gaan we helemaal los hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |