Wanneer niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Specularium het volgende:
Ben ik al trending topic op Twitter?
No results foundquote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Specularium het volgende:
Ben ik al trending topic op Twitter?
Sp3cularium bedoel jij, dit is een slechte immitatie kloonquote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer niet.
Alle gebeurtenissen op deze planeet vallen terug te koppelen aan de geweldige Specularium.
Maar ik ben homo, dus ik waardeer afgoden.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sp3cularium bedoel jij, dit is een slechte immitatie kloon
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef Karina het volgende:
Anders maken we hem gewoon TT heeft hij weer iets voor zijn ego.
Nee, maar wel zo groot als m'n enorme lul.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?
Peter Carroll, wat een baas is dat.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
No results found
Alleen specularium.org
Tja wat zal ik daar nou op zeggen. Ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ego dat net zo groot is als je enorme tetters?
Damn zo jammer dat je homo bentquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo groot als m'n enorme lul.
En ik vind hetero's altijd zo leuk.quote:
Ik wil best een keer lepeltje liggen met je, noromo.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik vind hetero's altijd zo leuk.
Drama drama.
In dit topic maken we geen grappen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
Jeetje kun je niet tegen een geintje, Tem.
Ze kunnen er zo lekker mee praten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Tem het volgende:
Vrouwen die altijd zo amicaal doen met hommels.
Dat is lief van je hoor snoepie.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil best een keer lepeltje liggen met je, noromo.
Nee vooral jij niet he?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit topic maken we geen grappen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Tem het volgende:
Vrouwen die altijd zo amicaal doen met hommels.
Mijn hemel... beetje mensen valse hoop geven.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
We krijgen nu ook paranormaal begaafden in dat topic over die vermiste kerel.
Dubbelgeneukte gristus zeg.
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Sowieso prop ik niet zo snel iets ergens in. Dus dat is geen argument in ieder geval.
Voorbinddildo's ahoy!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |