Nee vooral jij niet he?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit topic maken we geen grappen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef Tem het volgende:
Vrouwen die altijd zo amicaal doen met hommels.
Mijn hemel... beetje mensen valse hoop geven.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
We krijgen nu ook paranormaal begaafden in dat topic over die vermiste kerel.
Dubbelgeneukte gristus zeg.
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Sowieso prop ik niet zo snel iets ergens in. Dus dat is geen argument in ieder geval.
Voorbinddildo's ahoy!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meer
Ik verras graag mensen.quote:
Dus je bent nu single?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verras graag mensen.
*unzips*
Dat gaat je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoef van jullie ook niet te weten welke films jullie bekijken.
Interesseert me niet. En dat is een serieus antwoord voor de verandering.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.
Bijna een jaar zo onderhand.quote:
We zijn gewoon kieskeurig.quote:
Ga je me hier ook uitfoeteren?quote:
Gewoon een dikke choco paashaas halen uit de opruiming, Titanic opzetten en janken maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Anders zit ik zo weer een week in de put.
Oh dat eerste is wel een goed idee, dat tweede niet, Titanic is een rotfilm. Daar moet ik een andere voor verzinnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een dikke choco paashaas halen uit de opruiming, Titanic opzetten en janken maar.
Ik ook Tem. Alles gaat foutquote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Ik heb een kutweek dus bepaalde lieden zijn de klos.
Ik ben een homo vol van vergiffenis, dus ik vergeef het je.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Ik heb een kutweek dus bepaalde lieden zijn de klos.
stel je voor... geen internetquote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat een kutdag. En thuis werkte internet niet, kon er ook nog wel bij. Alles gereset en toen werkte het gelukkig weer. Echt zo een dag waarop alles fout gaat.
Geen zeik-emails van je baas.quote:
Zo vaak mail ik toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zeik-emails van je baas.
Die dingen komen me zo onderhand echt de neus uit, dat gedram elke keer over vanalles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |