Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent het vrouwtje dus er valt weinig te proppen voor je.
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik niet zo snel bij mezelf iets ergens in prop maar nu begrijp ik het al niet meer
Ik verras graag mensen.quote:
Dus je bent nu single?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verras graag mensen.
*unzips*
Dat gaat je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon zo'n trilding.
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoef van jullie ook niet te weten welke films jullie bekijken.
Interesseert me niet. En dat is een serieus antwoord voor de verandering.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als wij de centimeters gaan vergelijken vind je het ook niet erg.
Bijna een jaar zo onderhand.quote:
We zijn gewoon kieskeurig.quote:
Ga je me hier ook uitfoeteren?quote:
Gewoon een dikke choco paashaas halen uit de opruiming, Titanic opzetten en janken maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden inderdaad. Anders zit ik zo weer een week in de put.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |