Ga eens aan het werk johquote:Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar m'n werkbaas is wat anders dan m'n meester.
Speaking of which, spank je me weer hard vanavond?
jij bent eigen baasquote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Mijn baas mailt me gelukkig niet thuis en als hij het wel deed dan ging ik echt niet antwoorden in mijn vrije tijd, doei.
Was het maar waar.quote:
Van mij hebben ze alles, elas.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Mijn baas mailt me gelukkig niet thuis en als hij het wel deed dan ging ik echt niet antwoorden in mijn vrije tijd, doei.
Die komen ook binnen op mijn werktelefoon.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zeik-emails van je baas.
Die dingen komen me zo onderhand echt de neus uit, dat gedram elke keer over vanalles.
Irritant zeg. Ik houd prive en werk echt compleet gescheiden, dat gezeur wil ik niet. Genoeg stress als ik op het werk ben, wil ik er thuis niet ook nog een keertje bij hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij hebben ze alles, elas.
Heb wel eens gehad dat ik een uur in Duitsland zat en m'n mobiel had uitgezet, kom ik weer terug in Nederland heb je weer 5 voicemails en tig emails, zo vervelend.
Ik kan er voor kiezen om werkmail ook op m'n elektronica te zetten, maar dan reserveren ze het recht op ieder gegeven moment je prive-telefoon/laptop/iPad te wissen wanneer ze willen. Daar zit ik niet op te wachten. Dus hetgeen wat voor werk bedoeld is lees ik enkel op kantoor, de rest sturen ze maar naar prive als het niet gevoelig is. Nadeel is wel dat alles dan door elkaar loopt qua communiceren, maar boeiend.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Die komen ook binnen op mijn werktelefoon.
2 telefoons en dat is prima. Heb ze meestal samen wel bij me maar kan die werktelefoon gewoon uitzetten. En ik heb twee laptops van werk maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan er voor kiezen om werkmail ook op m'n elektronica te zetten, maar dan reserveren ze het recht op ieder gegeven moment je prive-telefoon/laptop/iPad te wissen wanneer ze willen. Daar zit ik niet op te wachten. Dus hetgeen wat voor werk bedoeld is lees ik enkel op kantoor, de rest sturen ze maar naar prive als het niet gevoelig is. Nadeel is wel dat alles dan door elkaar loopt qua communiceren, maar boeiend.
Heb zelf geen zin aan telefoon etc. van werk, bieden ze wel maar ik wil niet met al die zooi zeulen. Lijkt me zo verdomd irritant om 2 a 3 telefoons te hebben, evenveel laptops en ipads.
Eerst de helpdesk bellen dat het internet het niet doetquote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man dan moet ik een boek gaan lezen of zo. the horror
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritant zeg. Ik houd prive en werk echt compleet gescheiden, dat gezeur wil ik niet. Genoeg stress als ik op het werk ben, wil ik er thuis niet ook nog een keertje bij hebben.
Heb het wel gehad in het verleden, maar vond 't niet echt prettig.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
[..]
2 telefoons en dat is prima. Heb ze meestal samen wel bij me maar kan die werktelefoon gewoon uitzetten. En ik heb twee laptops van werk maar dat is weer een ander verhaal.
Ik ken het UPC riedeltje uit mijn hoofd. Modem resetten router resetten start run ping google.com en als het dan nog niet werkt, dan weten ze het niet meer...quote:Op donderdag 4 april 2013 16:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerst de helpdesk bellen dat het internet het niet doet
die je vervolgens eerst naar de website verwijzen voor de 'FAQ' en antwoorden
Heb jij een warme zuurkoop?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
Maar nu lekker mijn zuurkoop opwarmen en eten
Wisten jullie dat ik Corrie gewoon werk-sms'jes kan sturen?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Volgens mij heeft mijn baas mijn prive-emailadres niet eens en dat laat ik ook maar zo.
Zondag gemaakt, ingevroren en nu warm ik het weer op, is het altijd nog lekkerderquote:
Werkgerelateerde SMS'jes beantwoord ik lekker niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik Corrie gewoon werk-sms'jes kan sturen?
Het Rijksmuseum ben ik nu ook wel zat ja. Al zitten er wel een paar leuke gasten tussen vanavond.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
Een waardeloze DWDD, slechte wedstijd erna, en een P en W die nergens over gaat.
De avond is weer compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Kentoet-toet.Van jou ben ik beter gewend idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Nu zit ik nog een beetje in een dipje. Komt straks wel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt na 21:00.
Gaan we helemaal los hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |