Mooi. Probeer de Hema eens als je daar komt. En Franse witte is compleet anders dan Duitse of Zuid-Amerikaanse. Probeer eens 5 verschillende landen van gelijke prijs en je merkt welke verschillen er een beetje zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee weet ik wel. De droge witte huiswijn van de AH vind ik lekker dus dan neem ik die maar elke keer. Als ik bij de slijter ben vraag ik naar een droge witte en meestal is die wel naar mijn smaak.
Ik denk dat ik wat makkelijk ben geworden sinds ik weer alleen ben.
Australische nam ik nog weleens.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooi. Probeer de Hema eens als je daar komt. En Franse witte is compleet anders dan Duitse of Zuid-Amerikaanse. Probeer eens 5 verschillende landen van gelijke prijs en je merkt welke verschillen er een beetje zijn.
was ie allangquote:
Ja, erg lekker. Meestal erg fruitig.quote:
die lichtblauwe bij gala zijn pas lelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zit me elke keer weer te verbazen over de kleuren van de kicksen. Roze en roodDat is toch geen gezicht?
Kicksen moeten gewoon zwart zijn. Niet al die rare kleurtjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die lichtblauwe bij gala zijn pas lelijk
Ik blijf 'kicksen' zo'n vreselijke term vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik zit me elke keer weer te verbazen over de kleuren van de kicksen. Roze en roodDat is toch geen gezicht?
Zo heeft ieder land weer zijn goede en minder goede wijnen. Als jouw favo soort in een land voorkomtquote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Rode Austrlische wijn heb ik volgens mij nog nooit gedronken zelfs. Alleen de witte.
Is dat zo? Zeg ik altijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik blijf 'kickten' zo'n vreselijke term vinden.
dat is een beetje zoals 'oefenmeester'. of keuzeheerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik blijf 'kickten' zo'n vreselijke term vinden.
Gewoon voetbalschoen of schoen.quote:
Witte Spaanse heb ik volgens mij ook nog nooit gedronken nu ik erover nadenk. Ja Freixenet maar dan houdt het wel op.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo heeft ieder land weer zijn goede en minder goede wijnen. Als jouw favo soort in een land voorkomt
dan zit je daar meestal wel goed.
Je kan dus niet simpel zeggen dat dit of dat land goede wijnen heeft, maar wel bepaalde soorten wijn.
Ook zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is een beetje zoals 'oefenmeester'. of keuzeheer
Als je van droge witte wijnen houdt dan zijn Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk landen waar je makkelijk goede wijn scoort.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Witte Spaanse heb ik volgens mij ook nog nooit gedronken nu ik erover nadenk. Ja Freixenet maar dan houdt het wel op.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft Ronaldo in de rust zijn haar laten knippen?
Sjekpotreclamequote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Maar Barca gaat toch winnen.
Schuld van Sjek.
Ik ga het hier even uitcontroleren, ik hoop ook op zoiets.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.yfrog.com/kfg9ntp
Kijken hoe ING dat gaat oplossen
Dat betekent dus ook dat er gewoon mensen voor honderden miljoenen in het rood staan. Met alle bijbehorende gevolgen van dien.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga het hier even uitcontroleren, ik hoop ook op zoiets.
Alle kosten zijn voor ING.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat er gewoon mensen voor honderden miljoenen in het rood staan. Met alle bijbehorende gevolgen van dien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.yfrog.com/kfg9ntp
Kijken hoe ING dat gaat oplossen
broekie, niet broekjequote:
Nabeschouwing van gister en interview.quote:
wat een klassenverschilquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dames hebben een broekje, geen broekie.
Wel een grappige idioot.quote:
Vaak niet goed gegaan, altijd recht te trekkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het zit als je tijdens die storing hebt gepind of als er juist iets op je rekening is gestort, is dat wel goed gegaan of weer recht te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |