Deze houden we gewoon vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. NWS-SC had dit nodig
Ik ken deze pijnquote:Op woensdag 3 april 2013 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Eindelijk, na maandenlange, vruchteloze pogingen - waarbij anderen mij steeds te snel af waren, mocht ik nu dan eindelijk een NWS-SC-topic openen. Mijn dank is groot. Ik bedank mijn ouders, ik bedank het Vliegend Spaghettimonster, ik bedank iedereen hier op Fok! etc...
Ook uit een NWS-SC-topic. Ik heb van een heleboel SC-topics die image galery bekeken. Daar stond -ie ergens tussenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Maar waar komt die kat die Ernie verkracht vandaan?
Ik zat gewoon te wachten op zoiets he?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu weet ik wel wat soppende vrouwen dagelijks moeten doorstaan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat is dat kleine dingetje, rechts van het hoofd van Gordon?
Ja, zat eraan te komenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten op zoiets he?
Ik had er al een filetje van laten maken...maar dat doen ze ter plekke.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Lekker. Ik weet nooit hoe ik vis moet klaarmaken, daarom haal ik het nooit. En schoonmaken weet ik al helemaal niet. Soms haal ik wel een makreel, dat is niet zo moeilijk.
Als er al 1 graatje in zit dan moet ik het al niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik had er al een filetje van laten maken...maar dat doen ze ter plekke.
Moest kijken of er nog kieuwen inzaten en de laatste graten met de hand eruit halen..klein klusje
Zal ik mijn vorige even laten zien dan? Anders komt het er nooit vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.Ooit komt jouw dag.
Ja, doe maarquote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal ik mijn vorige even laten zien dan? Anders komt het er nooit van
TT: Bier en frettenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, doe maarMisschien valt er wel iets te combineren?
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk best makkelijk is, maar op een of andere manier lijkt het lastiger dan vlees bakken.
Echte tetten mag niet van de fok!-policyquote:
Misschien maar eens de stoute schoenen aantrekken dan. Tegenover de AH hier staat een viskraam. Al is die best duur, voor een keertje kan het wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.
Het is zoveel lekkerder en gezonder. En je maakt een goede beurt bij gasten.
Gewoon een keer een tongetje kopen, even googlen voor een recept en doen!
Of Iglo viscuisine in de oven als je dat niet aandurft.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt..is het niet. Gewoon in een pannetje gooien zoals je met vlees ook doet.
Het is zoveel lekkerder en gezonder. En je maakt een goede beurt bij gasten.
Gewoon een keer een tongetje kopen, even googlen voor een recept en doen!
Jawel hoor, in KPD he?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte tetten mag niet van de fok!-policy
Geschikte plaatjes. Ik zie dat Specularium al voor zijn PC zit te soppen nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
TT: Bier en fretten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om de hoek zit een viswinkel, en die is op alle fronten beter dan de willekeurige marktkraam.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien maar eens de stoute schoenen aantrekken dan. Tegenover de AH hier staat een viskraam. Al is die best duur, voor een keertje kan het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |