Ghehe, rightfull heir to the lapo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef Khaleesi het volgende:
I have taken back what is rightfully mine!
Die rook was een leuke touch, maar hoop wel dat ze daar weer niet te fanatiek mee gaan worden. 1 keer is genoeg.quote:
Klinkt wel weer anders dan die van het eerste seizoenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die rook was een leuke touch, maar hoop wel dat ze daar weer niet te fanatiek mee gaan worden. 1 keer is genoeg.
Ze heeft Jaime toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Khaleesi het volgende:
Btw wanneer gaat die Cersei eindelijk weer eens aan de vent?
Ze kan niet eeuwig weduwe blijven, het leven gaat door enzo...
Brianne is nog mannelijker dan Jaime.quote:
Ik vraag me af of ze daar nog een keer Lannister van maken, of dat ze het wel prima vinden om voortaan Baratheons te zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Kan ze nog wat Baratheons mee kweken
Weduwe? Jaime is toch zeker nog niet dood?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Khaleesi het volgende:
Btw wanneer gaat die Cersei eindelijk weer eens aan de vent?
Ze kan niet eeuwig weduwe blijven, het leven gaat door enzo...
Nee, Jaime is nog niet dood neequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weduwe? Jaime is toch zeker nog niet dood?
En dat haar draakjes volgroeid zijn, vind haar verhaallijn toch wel 1 van de meest leuke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:42 schreef Ugjerke het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot Daenarys aankomt in Westeros.
Inderdaad. In seizoen 1 had ik nog het meeste sympathie voor de Starks. Nu toch wel Daenerysquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
En dat haar draakjes volgroeid zijn, vind haar verhaallijn toch wel 1 van de meest leuke.
En stiekem hoop ik dat zij gaat winnen en op de troon komt.
Zij is ook ontzettend gegroeit. Die Viserys verpestte de Targaryen familie echt voor mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. In seizoen 1 had ik nog het meeste sympathie voor de Starks. Nu toch wel Daenerys
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Breuls het volgende:
Vierde seizoen is bevestigd: http://insidetv.ew.com/20(...)es-renewed-4-season/
Ik vind het toch jammer, 10 episodes ieder seizoen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Breuls het volgende:
Vierde seizoen is bevestigd: http://insidetv.ew.com/20(...)es-renewed-4-season/
En dan weer bijna een jaar wachten...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer, 10 episodes ieder seizoen.
Eerste aflevering van een nieuw seizoen hm. Vrijwel elke serie doet een beetje 'extra' in een nieuw seizoen. Ik zou er niet op vertrouwen dat de rest van het seizoen rijk is aan mooie plaatsjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:54 schreef pfaf het volgende:
Het meeste is ondertussen wel gezegd, ik wil alleen nog even kwijt dat ik de special effects echt geweldig vond. Prachtige beelden, de hele aflevering door..
30 miljoen dollar meer budget dan vorig seizoen iirc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Eerste aflevering van een nieuw seizoen hm. Vrijwel elke serie doet een beetje 'extra' in een nieuw seizoen. Ik zou er niet op vertrouwen dat de rest van het seizoen rijk is aan mooie plaatsjes
We zullen zien! Of het er mooi uitziet is voor mij sowieso alleen een bonus, het gaat om het verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
30 miljoen dollar meer budget dan vorig seizoen iirc.
Ze is nog steeds gekquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. In seizoen 1 had ik nog het meeste sympathie voor de Starks. Nu toch wel Daenerys
Ik mag het B-woord niet gebruiken, maar ze volgen het wel aardig. BDeel 1 was tof, daarna kakt het behoorlijk in..quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Kenju het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat het eerste seizoen toch veel spectaculairder was, waar het in seizoen 2 allemaal wat makker was. Het lijkt erop dat seizoen 3 ook redelijk mak is.
Visuals vielen mij ook positief op, die vond ik in seizoen 2 af en toe wat minder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:54 schreef pfaf het volgende:
Het meeste is ondertussen wel gezegd, ik wil alleen nog even kwijt dat ik de special effects echt geweldig vond. Prachtige beelden, de hele aflevering door..
Dit!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Funzel het volgende:
Juist het derde boek was zo spectaculair, dus dan zou het dit seizoen niet in moeten kakken maar eerder exploderen.
Doordat Dany niet meer naakt wil gaan nu de actrice een relatie heeft?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef Khaleesi het volgende:
Als zelfs de acteurs en schrijvers het beschrijven als "het seizoen waar we al die tijd naar toe gewerkt hebben", hoe kan het dan tegenvallen....
Damn Funzel, probeer ik iedereen op het verkeerde been te zetten, kom jij het effe verpesten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Funzel het volgende:
Juist het derde boek was zo spectaculair, dus dan zou het dit seizoen niet in moeten kakken maar eerder exploderen.
WATquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doordat Dany niet meer naakt wil gaan nu de actrice een relatie heeft?
lijkt me dat het boek niet voor niets a storm of swords heetquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dit!Al die mensen die vroegtijdig conclusies trekken. Wacht nou gewoon maar!
Lul niet manquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al weer uit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij moet t weten..quote:
Hij is niet gecast dacht ik...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef wc-eend het volgende:
Misschien komt Belwas er wel in een volgende aflevering in voor... Gewoon afwachten...
Dat was toch omdat haar ouders al dat naakte niet echt op prijs stelden? Hoe dan ook jammerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
Ik heb de boeken niet gelezen, maar die vent die Mance speelt is een dijk van een acteur!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Greenpeas het volgende:
Eerste aflevering was perfect als opbouw inderdaad. Moet zeggen dat ik de casting van Daavos trouwens super vind. Had vooraf ook mijn twijfels over Mance, maar dat schijnt ook wel goed te zitten.
Jammer dat Strong Belwas er inderdaad niet inzit.
Kan nu al niet wachten op de casting van de Martells voor volgend seizoen (hopelijk).
Haha dat was inderdaad het eerste wat mijn vriend zei over die scene van Robb, dat hij wel een indrukwekkend leger had nu.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Daenerys, Jorah en Barristan bij elkaar? Met drie draken? Als zij niet rap koningin over Westeros wordt ga ik huilen denk ik. Wat een team.
Ik vond seizoen 2 niet per sé beter, maar wel geloofwaardiger. Het gevecht bij Blackwater was geloofwaardiger neergezet dan Tyrion die in seizoen 1 flauwviel en na het gevecht weer bijkwam.Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik vond het spijtig dat dit zo low-budget was. Ook Robb die met 10 man over enkele heuvels rijdt waarvan gezegd wordt dat het 20.000 man zijn deed de geloofwaardigheid niet echt goed tot zijn recht komen. Seizoen 2 pakte dit beter aan, en seizoen 3 nog beter. (zagen jullie die ruiters die Robb nu volgden naar Harrenhal?)
.. ook al is het vooral CGIquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha dat was inderdaad het eerste wat mijn vriend zei over die scene van Robb, dat hij wel een indrukwekkend leger had nu.
Als Tyrion met z'n bodyguard door King's Landing loopt moet je letten op de poppetjes die op de half-kapotte toren staan. Te grappig hoe robot-like die bewegen xDquote:
Die drakenkop kost al goud geld daarom zagen we die minder vorig seizoen aamgezien er al gigantisch veel was besteed aan de blackwaterbay battlequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die draak is schitterend. Seizoen 3 heeft 30 miljoen dollar meer te spenderen.
Wat is er mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Khaleesi het volgende:
Ocharme die Shireen Baratheon..!![]()
[ afbeelding ]
Haar hoofd overtreft Sandor'squote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Khaleesi het volgende:
Ocharme die Shireen Baratheon..!![]()
[ afbeelding ]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Daenerys, Jorah en Barristan bij elkaar? Met drie draken? Als zij niet rap koningin over Westeros wordt ga ik huilen denk ik. Wat een team.
Ik vond seizoen 2 niet per sé beter, maar wel geloofwaardiger. Het gevecht bij Blackwater was geloofwaardiger neergezet dan Tyrion die in seizoen 1 flauwviel en na het gevecht weer bijkwam.Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik vond het spijtig dat dit zo low-budget was. Robb die met 10 man over enkele heuvels rijdt waarvan gezegd wordt dat het 20.000 man zijn deed de geloofwaardigheid niet echt goed tot zijn recht komen. Seizoen 2 pakte dit beter aan, en seizoen 3 nog beter. (zagedie Robb nu volgden naar Harrenhal?)
Denk het wel, die vecht puur op techniek als het moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?
Hij heeft de Lannisters natuurlijk wel van dichtbij meegemaakt.
Barristan wordt nog steeds gezien als een van de beste zwaardvechters in Westeros, en heeft enorm veel kennis en ervaring.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?
mogelijk, maar dat zou dus ten koste gaan van de kwaliteit. Teveel locaties, teveel special effects, teveel acteurs. The Hobbit heeft bijvoorbeeld ook 266 dagen over het filmen gedaan, en dat is toch ook ongeveer 10 uur bij elkaar als je de films gaat optellen. En dan hebben die mensen dus een bijna 10-voudig budget en nog eens jaren extra om alles te finetunen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Breaking Bad komt maar aan 8 episodes dit jaar en daar hoeven ze niet op zoveel verschillende locaties te filmen dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Van de andere kant moet meer dan 10 uur film per jaar toch wel mogelijk zijn lijkt me.
Denk dat het meer een budget kwestie is. De meeste andere HBO films hebben wel meer dan 10 afleveringen. Ook kunnen ze veel tegelijk filmen zou je denken, aangezien de karakters vast zitten op een bepaalde locatie.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Breaking Bad komt maar aan 8 episodes dit jaar en daar hoeven ze niet op zoveel verschillende locaties te filmen dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Van de andere kant moet meer dan 10 uur film per jaar toch wel mogelijk zijn lijkt me.
http://www.nu.nl/internet(...)-downloadrecord.htmlquote:Game of Thrones breekt downloadrecord
De eerste aflevering van seizoen drie van Game of Thrones heeft wat betreft downloadverkeer diverse records gebroken. Binnen 24 uur werd het BitTorrent-bestand ruim een miljoen keer gedownload.
Bovendien werd de eerste aflevering op het hoogtepunt door ruim 163.000 mensen tegelijkertijd gedeeld.
Dat blijkt uit gegevens van Torrentfreak dat keek naar het aantal downloads voor de BitTorrent-bestanden van de aflevering. BitTorrent is een veel gebruikte manier om bestanden te delen. Onder meer the Pirate Bay maakt daar gebruik van.
Volgens Torrentfreak werd een aflevering nog nooit door zo veel mensen tegelijkertijd gedeeld. Het oude record stond op naam van de serie Heroes met 145.000 mensen die een aflevering tegelijkertijd deelden.
Nederland
De meeste van de ruim 1 miljoen downloads voor de Game of Thrones-aflevering waren afkomstig uit de Verenigde Staten (12,9 procent), gevolgd door het Verenigd Koninkrijk (11,5 procent) en Australië (9,9 procent). Nederland staat met 4,2 procent op positie 6, net achter Frankrijk en Canada.
HBO, de maker van Game of Thrones, laat in een reactie overigens weten het hoge aantal downloads als een compliment te zien. De serie was over heel 2012 ook al de meest gedownloade show. De zender stelt dat de downloads geen negatieve invloed hebben op de dvd-verkopen en dat het erbij hoort.
Dat is wel erg makkelijk gedacht. Soaps maken vijf afleveringen per week, maar dat heeft ook zo z'n redenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:32 schreef gazhims3lv het volgende:
Slecht excuus, ze kunnen makkelijk een stuk of 15 afleveringen af krijgen. Doen andere series net zo goed. Ook als je kijkt naar het verhaal is er gewoon relatief veel wat mist. Denk dat het meer een geldkwestie is..
Natuurlijk maar Game of Thrones verdient gewoon meer afleveringen.. Je ziet duidelijk dat 10 niet genoeg is.. Dan maar een paar maanden langer wachten als het moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk gedacht. Soaps maken vijf afleveringen per week, maar dat heeft ook zo z'n redenen.
Ik denk niet dat dat voor HBO een optie is. GoT is een belangrijke headliner, dus ze willen het nieuwe seizoen natuurlijk zo snel als mogelijk uitzenden.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Game of Thrones verdient gewoon meer afleveringen.. Je ziet duidelijk dat 10 niet genoeg is.. Dan maar een paar maanden langer wachten als het moet.
En als ze dat zouden doen zouden de fans weer iets anders te zeuren hebben. De serie is nu al ontzettend populair en wint Emmy's, dus leg je er maar bij neer dat er niks gaat veranderenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan zijn maar ik denk dat de fans er blijer van worden als je de kwaliteit zo omhoog kunt schroeven door meer onderdelen te behandelen.
Inderdaad! Wel een beetje dubbel over dit boek hoor. Aan de ene kant vind ik het een wijze beslissing omdat er gewoon zoveel gebeurd dat dat niet in 10 eps te filmen is. Aan de andere kant weet ik ook wat er gebeurd en gebeurd het meeste in de laatste helft van het boek (maar niet alles). Ik verwacht aan het einde van dit seizoen wel al één of twee grote happenings maar daar wordt uiteraard mooi naartoe gewerkt. Hoop in ieder geval dat ze die in dit seizoen stoppen en niet in de volgende. Anders wordt dit seizoen meer gepraat/gevoel en het volgende seizoen volgestopt met actie. Moeten ze wel een mooie balans geven vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
En als ze dat zouden doen zouden de fans weer iets anders te zeuren hebben. De serie is nu al ontzettend populair en wint Emmy's, dus leg je er maar bij neer dat er niks gaat veranderen. Hoogstens iets meer budget.
Edit: overigens wordt boek drie al in twee seizoenen gehakt, dus dat is al heel wat.
Ik zou dan zeuren over het lange wachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
En als ze dat zouden doen zouden de fans weer iets anders te zeuren hebben. De serie is nu al ontzettend populair en wint Emmy's, dus leg je er maar bij neer dat er niks gaat veranderen. Hoogstens iets meer budget.
Edit: overigens wordt boek drie al in twee seizoenen gehakt, dus dat is al heel wat.
Dat weet ik inderdaad maar al te goed van Luther en Sherlock. En dan zijn het ook nog eens weinig afleveringen.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou dan zeuren over het lange wachten.Ik vind dat bij Doctor Who altijd al zo vervelend. Daar komt ook een seizoen van uit wanneer het de makers uitkomt. Dat is sowieso een neiging die Britten vaker hebben.
Sherlock, oh damn dat is helemaal te erg. Het is al een maand of 14 of 15 sinds het einde van seizoen 2 en ze zijn pas net begonnen met het filmen van seizoen 3.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad maar al te goed van Luther en Sherlock. En dan zijn het ook nog eens weinig afleveringen.
We mogen ons in onze handjes knijpen dat HBO GoT uitzendt. Al was het ook alleen maar vanwege de production value en het ontbreken van censuur.
Volgens mij gaat dat niet meer gebeuren, vanwege redenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer trekt Daenerys weer wat kleertjes uit?
Niet vaak meer waarschijnlijk.. Vinden haar ouders niet leukquote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer trekt Daenerys weer wat kleertjes uit?
Wanneer viel ie flauw dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het gevecht bij Blackwater was geloofwaardiger neergezet dan Tyrion die in seizoen 1 flauwviel en na het gevecht weer bijkwam.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet vaak meer waarschijnlijk.. Vinden haar ouders niet leuk
En een vallei...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef Cornelis83 het volgende:
ruil voor een armor en weapons upgrade.
Komen ze nu meequote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Joffrey wilde de Hound in de Kingsguard, maar er was geen ruimte meer. Dan maar iemand eruit.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Waaron werd Barristan ook alweer uit de Kingsguard gezet?
Nee hij werd vervangen door Jaime...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Joffrey wilde de Hound in de Kingsguard, maar er was geen ruimte meer. Dan maar iemand eruit.
Maar wacht Jaime was toen toch gevangen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee hij werd vervangen door Jaime...
Hij werd de laan uitgestuurd omdat ie "te oud zou zijn" maar vooral omdat er twee koningen gesneuveld zijn onder zijn command...
Dat lijkt mij een smoes, aangezien hij vervangen is door de Kingslayer.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee hij werd vervangen door Jaime...
Hij werd de laan uitgestuurd omdat ie "te oud zou zijn" maar vooral omdat er twee koningen gesneuveld zijn onder zijn command...
Lame. Elk wijf laat gemiddeld haar tieten 10-15 keer zien in Game of Thrones, dan mag lieve Daenerys dat ook heus.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Er is nog niet echt een legitieme reden voor geweest, omdat de Khaleesi na Drogo geen vent meer heeft gehad.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lame. Elk wijf laat gemiddeld haar tieten 10-15 keer zien in Game of Thrones, dan mag lieve Daenerys dat ook heus.
Hij werd vervangen omdat Cersei alleen Kingsguard wilde hebben die naar haar luisteren.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er is nog niet echt een legitieme reden voor geweest, omdat de Khaleesi na Drogo geen vent meer heeft gehad.
In het tweede boek ontbloot ze wel één borst omdat dat de mode is in Qarth het hoofd van GRRM, alleen zou dat vermoedelijk lichtelijk afleidend werken in de serie.
Zorgt er bij mij voor dat ik het totaal niet vertrouw, dat van Littlefinger.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:14 schreef Kirb het volgende:
Wow meteen twee topics verder![]()
Ik vond het een toffe aflevering! Vond de Jon Snow scene waarin hij Tormund Giantsbane en Mance Rayder ontmoet erg goed gedaan. De scene met Dany en de slavendrijver was ook wel oke.. Vond het wel echt raar dat Littlefinger zo 'open' was over zijn plan om Sansa te redden. Goede opbouw iig
.
Ah gossie, maar snap het wel, zolang het functioneel is zou ik er als ouder geen problemen mee hebben maar zou m'n dochter liever ook niet alleen maar als lustobject op tv willen zienquote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cersei Lannister heeft volgens mij ook nog nooit wat laten zien of wel? Kan me zo niets herinneren.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lame. Elk wijf laat gemiddeld haar tieten 10-15 keer zien in Game of Thrones, dan mag lieve Daenerys dat ook heus.
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb het even snel teruggekeken, en nee, je ziet alleen wat van haar kont, meer niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cersei Lannister heeft volgens mij ook nog nooit wat laten zien of wel? Kan me zo niets herinneren.
Misschien in het hele begin toen ze bij de Starks op bezoek waren toen met met haar broer in de toren zat te flikflooien.
Dat bedoelde ik. Hij was buiten westen toch? (door een klap, maar toch)quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Wanneer viel ie flauw dan?
Of bedoel je die afleidingsaanval op het leger van Pa Tywin zodat het echte leger Jaime kon kidnappen? Want daar viel ie niet flauw, hij kreeg een klap van een hamer die aan de riem hing van 1 van die locals die tijdelijk volgelingen waren van Tyrion in ruil voor een armor en weapons upgrade.
Nou heeft ze ook niet echt een boezem om over naar huis te schrijven denk ik dan...quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Heb het even snel teruggekeken, en nee, je ziet alleen wat van haar kont, meer niet.
Alsof iemand die vrouw naakt wil zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cersei Lannister heeft volgens mij ook nog nooit wat laten zien of wel? Kan me zo niets herinneren.
Misschien in het hele begin toen ze bij de Starks op bezoek waren toen met met haar broer in de toren zat te flikflooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Tja, het is geen True Blood natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef MPC60 het volgende:
Deze serie kijken en dan zeiken dat je niet genoeg tiet ziet.
Ja, hij was idd buiten westen. Maar buiten westen raken door flauw vallen of door een klap van een grote hamer, daar zit toch wel een verschil in, lijkt mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Hij was buiten westen toch? (door een klap, maar toch)
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doetquote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef ZodiaX het volgende:
Meh, waarom word ik al zo snel een fan.
Had liever deze serie ontdekt als die al helemaal klaar was en ik alles in één keer kon kijken, na dit seizoen weer een jaar of zo wachten
Vraag me wel af of er aan deze serie wel ooit een einde zal zitten, de schrijver is nog altijd bezig met boeken schrijven, maar weet niet of de serie het nog jaren vol zal houden.
Ja :pquote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof iemand die vrouw naakt wil zien.
Dit. Dat zou echt klote zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doet
Klopt, maar daar ging het niet om. Het ging erom dat het gevecht zo niet werd laten zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, hij was idd buiten westen. Maar buiten westen raken door flauw vallen of door een klap van een grote hamer, daar zit toch wel een verschil in, lijkt mij.
Ze was zwanger tijdens de opnames, dus wat je daar ziet aan bloot is een body doublequote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doet
Ik weet het ook niet. George RR Martin heeft gezegd dat hij hoopt dat boek 4 en 5 samen drie seizoenen beslaan. Als die eenmaal zijn uitgezonden ligt boek 6 inmiddels op de markt. Dit levert dan weer twee seizoenen op. Tijdens de productie van die twee seizoenen schrijft hij boek 7, het laatste deel. (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef ZodiaX het volgende:
Meh, waarom word ik al zo snel een fan.
Had liever deze serie ontdekt als die al helemaal klaar was en ik alles in één keer kon kijken, na dit seizoen weer een jaar of zo wachten
Vraag me wel af of er aan deze serie wel ooit een einde zal zitten, de schrijver is nog altijd bezig met boeken schrijven, maar weet niet of de serie het nog jaren vol zal houden.
Dat die met die prequels bezig is vind ik ook onbegrijpelijk. Dat is leuk voor achteraf, maar maak verdomme eerst het boek af waar fans echt op zitten te wachtenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
George houdt zich volgens mij meer bezig met in zijn stoel te zitten, zich vol te proppen met eten in restaurants, de tv serie en natuurlijk het schrijven van totaal onbelangrijke prequels
Misschien heeft hij geen idee hoe het verhaal af moet lopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat die met die prequels bezig is vind ik ook onbegrijpelijk. Dat is leuk voor achteraf, maar maak verdomme eerst het boek af waar fans echt op zitten te wachten.
Dan is Game of Thrones echt een constante in je leven geworden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Khaleesi het volgende:
11 seizoenen ____!
Dan ben ik echt al kei oud tegen die tijd...
Je kan al getrouwd zijn, met vijf kinderen erbij, een koophuis, twee auto's op de oprit, een labrador. Je ouders kunnen al overleden zijn... En dan nog steeds elke week die torrent aanzetten om Jon Snow in de leegte te zien staren...quote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
Als het 11 seizoenen gaat nemen dan ben ik bijna 30 tegen de tijd dat de serie klaar is
Sowieso, de acteurs zullen er ook niet 11 jaar mee bezig willen zijn lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2013 14:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan al getrouwd zijn, met vijf kinderen erbij, een koophuis, twee auto's op de oprit, een labrador. Je ouders kunnen al overleden zijn... En dan nog steeds elke week die torrent aanzetten om Jon Snow in de leegte te zien staren...
De tijd zal in de boeken ook wel vooruit gaan zeker??quote:Op woensdag 3 april 2013 14:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Sowieso, de acteurs zullen er ook niet 11 jaar mee bezig willen zijn lijkt meJon Snow met grijze haren die dan een 16-jarige voor moet stellen
Ja, maar niet 11 jaar, eerder een jaar of 3 denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De tijd zal in de boeken ook wel vooruit gaan zeker??
Daar is hij al goed mee op weg.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Khaleesi het volgende:
11 seizoenen ____!
Dan ben ik echt al kei oud tegen die tijd...
Same. Dan zal je aan je vriendin uit moeten leggen dat de trouwdag verzet moet worden omdat dan het nieuwe seizoen begintquote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
Als het 11 seizoenen gaat nemen dan ben ik bijna 30 tegen de tijd dat de serie klaar is
Wat is het verschil tussen 10 en 11 seizoenen....quote:Op woensdag 3 april 2013 14:17 schreef Tanin het volgende:
7/8 seizoenen gaat ze sowieso niet lukken. 9 zou kunnen maar denk eerder dat ze voor 10 gaan, 11 kunnen ze ook nog vullen maar geloof niet dat iemand daar zin in heeft
oud.....quote:
Klopt, maar stel dat de serie eerder moet stoppen omdat bijv. de acteurs geen zin meer hebben of de kijkcijfers drastisch dalen, dan zou het best lullig zijn om in de serie het einde te spoilen van een boek dat nog uit moet komen. Als George dood zou gaan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:20 schreef janspj het volgende:
De makers van deze serie weten toch al hoe het afloopt? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben dat George ze had verteld hoe het in grote lijnen zou aflopen, mocht hij vroegtijdig komen te overlijden. Ik neem aan dat ze dat heus wel hebben vastgelegd ergens. Anders ga je geen miljoenen proppen in een serie die misschien nooit meer af komt.
Mjah, 1 jaar. Dat is best lang hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 10 en 11 seizoenen....
Als je het gered hebt tot die tijd wil je echt nog wel een seizoen hebben waarin alles netjes afgesloten wordt, me dunkt...
[..]
oud.....
Ah, oke. Ja, dat vond ik ook wel een beetje goedkoop hoe die battle geskipped werd. Maar ja, het is bekend: gebrek aan dollars he.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ging het niet om. Het ging erom dat het gevecht zo niet werd laten zien.
Maar het kan toch niet zo zijn dat de serie straks een paar jaar pauze moet nemen omdat George niet opschiet met schrijven. Als hij in dit tempo doorgaat kan het nog lang gaan duren. Vooral omdat HBO niet zoveel seizoen wil. Na een x aantal seizoenen worden de kijkcijfers toch altijd minder. Als je ziet hoeveel deze serie kost vraag ik me af hoeveel seizoenen ze dit gaan volhouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat de serie eerder moet stoppen omdat bijv. de acteurs geen zin meer hebben of de kijkcijfers drastisch dalen, dan zou het best lullig zijn om in de serie het einde te spoilen van een boek dat nog uit moet komen. Als George dood zou gaan is het een ander verhaal.
George zegt dat hij gaat opschieten. We kunnen alleen maar hopen dat het waar is.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:31 schreef janspj het volgende:
[..]
Maar het kan toch niet zo zijn dat de serie straks een paar jaar pauze moet nemen omdat George niet opschiet met schrijven. Als hij in dit tempo doorgaat kan het nog lang gaan duren. Vooral omdat HBO niet zoveel seizoen wil. Na een x aantal seizoenen worden de kijkcijfers toch altijd minder. Als je ziet hoeveel deze serie kost vraag ik me af hoeveel seizoenen ze dit gaan volhouden.
Welk record dan? Want er zijn cableshows die meer kijkers trekken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
George zegt dat hij gaat opschieten. We kunnen alleen maar hopen dat het waar is.De kijkcijfers groeien gelukkig nog. De seizoen 2 finale had een kijkcijfer record gebroken, en de premiere van seizoen 3 opnieuw.
Eigen record van GoTquote:Op woensdag 3 april 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welk record dan? Want er zijn cableshows die meer kijkers trekken.
Dat ligt echt aan de kwaliteit van de serie denk ik. Als het verhaal goed blijft en de productiewaarde hoog, dan zie ik geen reden waarom mensen ophouden met kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:42 schreef ZodiaX het volgende:
Ik denk/ hoop dat als de boeken te langzaam komen dat ze dan zelf wat gaan verzinnen en er een einde aan maken.
Zo'n serie moet maar 6 seizoenen of zo hebben, anders duurt het gewoon te lang en krijgt men steeds minder kijkers.
Is dat erg dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ergste is nog dat tegen seizoen elf 95% van de huidige cast elkaar uitgemoord heeft...
Idd, des te makkelijker om het 11 seizoenen vol te houdenquote:
Zoals al is gezegt, acteurs blijven vaak niet zo lang, en acteurs die kinderen zijn zullen al snel te oud worden in vergelijking met de boeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de kwaliteit van de serie denk ik. Als het verhaal goed blijft en de productiewaarde hoog, dan zie ik geen reden waarom mensen ophouden met kijken.
Dat met de jonge acteurs is wel een uitdaging, maar er zijn series die het redden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:48 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Zoals al is gezegt, acteurs blijven vaak niet zo lang, en acteurs die kinderen zijn zullen al snel te oud worden in vergelijking met de boeken.
Daarbij is het frustrerend hoeveel goede series gecancelled worden na 1 of 2 seizoenen en je nooit weet hoe het af loopt.
Mijn vriendin is net zo'n fan als ik, gelukkigquote:Op woensdag 3 april 2013 14:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same. Dan zal je aan je vriendin uit moeten leggen dat de trouwdag verzet moet worden omdat dan het nieuwe seizoen begint
Maar ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen trouwen die GoT maar niks vindt, dus dat scheelt.
Valt me tegen dat je er zo lang over gedaan hebt man...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Die eerste aflevering vloog voorbij zeg
Als je internet abbo ineens wordt opgezegd en ineens niet meer bestaat in het bestand van UPC....quote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je er zo lang over gedaan hebt man...![]()
A faceless man...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je internet abbo ineens wordt opgezegd en ineens niet meer bestaat in het bestand van UPC....
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:21 schreef So_Surreal het volgende:
maar ook niet zo'n zin om alles los weer te moeten downloaden
ooit gehoord van de subtitles los downloaden?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat?
Zie op www.ftdworld.net wel complete seizoenen, maar zonder subs
Wat een onzin zeg.. Als het zo goed blijft wil je weten hoe het afloopt en blijf je echt wel kijken. Daarnaast is het een verfilming dus ze gaan echt geen eigen einde bedenken want dan stopt echt iedereen met kijken. Kan echt niet geloven dat je zoiets zegt..quote:Op woensdag 3 april 2013 14:42 schreef ZodiaX het volgende:
Ik denk/ hoop dat als de boeken te langzaam komen dat ze dan zelf wat gaan verzinnen en er een einde aan maken.
Zo'n serie moet maar 6 seizoenen of zo hebben, anders duurt het gewoon te lang en krijgt men steeds minder kijkers.
Gewoon de film '300' kijken, dan komt dat wel goed:)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat gaan ze dus wel doen. Zeker na dit seizoen zal de serie de boeken maar losjes gaan volgen. HBO heeft rechten voor GoT en zal dus zeker rond seizoen 7/8 besluiten om te stoppen met de serie.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Als het zo goed blijft wil je weten hoe het afloopt en blijf je echt wel kijken. Daarnaast is het een verfilming dus ze gaan echt geen eigen einde bedenken want dan stopt echt iedereen met kijken. Kan echt niet geloven dat je zoiets zegt..
Die schrijver doet er ongeveer 6 jaar over he om z'n boeken te schrijven, dan zou de serie praktisch in 2020 pas afgelopen zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Als het zo goed blijft wil je weten hoe het afloopt en blijf je echt wel kijken. Daarnaast is het een verfilming dus ze gaan echt geen eigen einde bedenken want dan stopt echt iedereen met kijken. Kan echt niet geloven dat je zoiets zegt..
Ik snap de link tussen die rechten en seizoen 7/8 niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat gaan ze dus wel doen. Zeker na dit seizoen zal de serie de boeken maar losjes gaan volgen. HBO heeft rechten voor GoT en zal dus zeker rond seizoen 7/8 besluiten om te stoppen met de serie.
Ja dat zal inderdaad wel, al hoop ik niet dat ze dan gelijk het einde van de boekenreeks gaan spoilen daardoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef Nagil het volgende:
Ze hebben sowieso al gezegd dat ze nu meer en meer gaan afwijken, dat zal ook wel moeten met de boeken 4 en 5 die in stijl zo anders zijn dan de voorgaande boeken (en dan heb ik het niet over de geografische splitsing, maar over de gebeurtenissen in de boeken zelf). Zelf hoop ik dat ze er een mooi eind aan weten te breien in seizoen 6, op GRRM hoeven ze niet te wachten want dan zijn ze bezig tot Sint Juttemis. Ik durf er mijn hele bankrekening op te zetten dat de HBO-serie eerder klaar is dan GRRM met zijn boekenreeks.
Dat GoT een merk van HBO is die los staat van de boeken en met de serie dus kunnen doen wat ze willen. Zoals ook hierboven wordt opgemerkt zijn boek 4 en 5 haast onverfilmbaar als tv-serie dus verwacht ik dat na dit seizoen de boeken alleen als leidraad worden gebruikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen die rechten en seizoen 7/8 niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ze de boeken wat door elkaar zouden gooien om logischere seizoenen te krijgen en omdat de boeken niet chronologisch lopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat GoT een merk van HBO is die los staat van de boeken en met de serie dus kunnen doen wat ze willen. Zoals ook hierboven wordt opgemerkt zijn boek 4 en 5 haast onverfilmbaar als tv-serie dus verwacht ik dat na dit seizoen de boeken alleen als leidraad worden gebruikt.
Ik dacht dat het woord "boek" verboden was in dezen topique.....quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de boeken wat door elkaar zouden gooien om logischere seizoenen te krijgen en omdat de boeken niet chronologisch lopen.
Alleen de woorden die in de boeken staan zijn verboden toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het woord "boek" verboden was in dezen topique.....
True, maar ik vind dat we nu wel weer tijd genoeg verspild hebben aan dat geneuzel over seizoenen en boeken, laten we eerst maar eens zorgen dat we seizoen 3 doorkomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen de woorden die in de boeken staan zijn verboden toch?
Dus, weer praten over hoe knap Emily is?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True, maar ik vind dat we nu wel weer tijd genoeg verspild hebben aan dat geneuzel over seizoenen en boeken, laten we eerst maar eens zorgen dat we seizoen 3 doorkomen.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus, weer praten over hoe knap Emily is?
Ja want seizoen 3 overleven we vast niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True, maar ik vind dat we nu wel weer tijd genoeg verspild hebben aan dat geneuzel over seizoenen en boeken, laten we eerst maar eens zorgen dat we seizoen 3 doorkomen.
Nee, nu al gaan speculeren over seizoen 10 en 11.............quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want seizoen 3 overleven we vast niet.
Ik denk dat Arya dan Lady Commander van de Queensguard is en haar eigen draak heeft waarmee ze eigenhandig alle Lannisters heeft verjaagd naar het mysterieuze westen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee, nu al gaan speculeren over seizoen 10 en 11.............
Pin me er niet op vast maar ik verwacht dat tegen die tijd saffraan heel duur is geworden...quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya dan Lady Commander van de Queensguard is en haar eigen draak heeft waarmee ze eigenhandig alle Lannisters heeft verjaagd naar het mysterieuze westen.
Met zo'n titel, Khaleesi, zou ik niet durven om je ergens vast te pinnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast maar ik verwacht dat tegen die tijd saffraan heel duur is geworden...
Volgensmij is Saffraan altijd al duur geweest, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast maar ik verwacht dat tegen die tijd saffraan heel duur is geworden...
Grappig, ik verwachte juist dat ze dan net afgestudeerd zou zijn aan Zweinstein en Super Saiyan 2 had bereikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya dan Lady Commander van de Queensguard is en haar eigen draak heeft waarmee ze eigenhandig alle Lannisters heeft verjaagd naar het mysterieuze westen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef JaqenHghar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Grappig, ik verwachte juist dat ze dan net afgestudeerd zou zijn aan Zweinstein en Super Saiyan 2 had bereikt.FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DRAGON DRAGON ROCK THE DRAGONOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Hahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
Zo goed gedaan! Een recap van de eerste aflevering, facebook style!
![]()
(Als je de aflevering nog niet gezien hebt, dus beter niet bekijken!)
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-1
Dat tussen Tywin en Tyrion klopt zo goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geniaalquote:![]()
![]()
Haha geniaalquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
"the woman who can queef assassins"quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha de antwoord van Mance bij why do you want to join the Wildlings, goede jab tegen de boek lezers die nu zitten te huilen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Valt wel mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef MPC60 het volgende:
Waarom zijn de boeklezers precies aan het janken?
pas op, boek noemen is hier op fok erger als het sterven van duizend dodenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef MPC60 het volgende:
Waarom zijn de boeklezers precies aan het janken?
Ik begrijp dat ze hetgeen waar de serie opgebaseerd is op dit onderdeel niet helemaal letterlijk gevolgd hebben?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
pas op, boek noemen is hier op fok erger als het sterven van duizend doden
Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat ze Julius Caesar hebben gecast voor Mance
Ik niet, ik had eerst een wtf-gevoel toen die rooie op de naam Mance reageerde, dat zou gewoon niet geklopt hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.
Exact zoals in het boek. Vet stuk, welquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet, ik had eerst een wtf-gevoel toen die rooie op de naam Mance reageerde, dat zou gewoon niet geklopt hebben
Het is alweer een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, dus het geheugen is wat roestigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Exact zoals in het boek. Vet stuk, wel.
Goede vraag.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Wat gebeurt er als je vanaf Qarth helemaal naar het oosten vaart? Kom je dan uit in Westeros? Of is de rest van die "planeet" gewoon water?
Mance heeft al een flinke geschiedenis, had zelf wel een ouder iemand verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede acteur, maar vind hem zelf niet echt passen in die rol. Ik had een iets jonger iemand verwacht.
quote:Thank you HBO for keeping the cast and crew around for another season and with a little luck, many more seasons to come! Hopefully this makes up for the cruel April Fools prank
Vraag het aan King Brandon.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Wat gebeurt er als je vanaf Qarth helemaal naar het oosten vaart? Kom je dan uit in Westeros? Of is de rest van die "planeet" gewoon water?
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef iAvani het volgende:
Maar wat er tussen Qarth en Westeros ligt...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.
Volg het allemaal niet zo als veel van jullie, maar wat was de 1 april grap dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe Peter Dinklage op Facebook:
[..]
Dat Dinklage vervangen was ofzo en zijn gezicht met CGI gedaan zou worden of iets in die trend...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volg het allemaal niet zo als veel van jullie, maar wat was de 1 april grap dan?
Als ze net zoveel kotst als de Dothraki.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef TimKuik het volgende:
Lag het aan mij of zag de actrice die Daenerys Targaryen speelt er wat vervallen/vermagerd uit in de nieuwe aflevering? Of zou dat bij de situatie waar ze (in de serie) in verkeert horen?
hehequote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ze net zoveel kotst als de Dothraki.
Volgens mij kom je eerst gewoon bij tal vam andere kingdomsquote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens George is het een ronde planeet, dus uiteindelijk wel ja.
Ze houden wel van water maar geen zout water want dat is giftig (in hun ogen)quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
hehe
vind ik wel een grappig gegeven, dat ze nog nooit de zee overgestoken zijn omdat dat hele volk niet van water houdt
Pfft... deze serie niet origineel kopen op blu-ray...quote:Op donderdag 4 april 2013 05:55 schreef So_Surreal het volgende:
Yaay seizoen 1 en 2 blu-ray gedownload met NL subsvan het weekend weer eens kijken en dan volgende week beginnen met seizoen 3
Met een beetje fantasie kan je er europa, azie, en een sterk uitvergroot GB in herkennen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dit is de grootste officiële uitgebrachte kaart:
[ afbeelding ]
quote:Wie bijvoorbeeld de televisieserie The Game of Thrones kijkt op de Xbox 360 kan via de app Xbox SmartGlass precies op de landkaart zien waar een specifieke scene zich afspeelt en informatie vinden over de personages.
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dit is de grootste officiële uitgebrachte kaart:
[ afbeelding ]
Hier is die nog groter: http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpgquote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Nog steeds Essos.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is dat hele stuk daar in het oosten?
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nog steeds Essos.Qarth ligt ergens in het midden.
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Logisch, maar ik heb dat stuk nog niet eerder gezien.
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je die kaart zo bekijkt kunnen er nog wel 100 boeken geschreven worden.
Of dat hij het fatsoenlijk overdraagt, in tegenstelling tot Tolkien.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Laten we hopen dat GRR 107 wordt en niet gaat dementeren.
iddquote:
Haha, fraaie edit.quote:
p.s. ben geen boekenlezer, heb geen idee wat het waarheidsgehalte van deze opmerking is.Er is leven na de lach.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Kan een mod de persoon die de tt van het topic met boekspoilers een flinke ban geven....zelfs als het niet waar is....
er staat nu Zonder {deze acteur} in s4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het staat bovenaan de topics lijst
En?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, dat was de 1 april-grap van HBO.
Daar klopt echt bijna geen fuck van.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:09 schreef Khaleesi het volgende:
Wtf is hier aan de hand hey....
btw, kijk eens naar deze mooie (maar niet geheel kloppende) kaart!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was dus wel een mega-spoiler... en dan ga je mijn bericht, waar geen spoiler in staat en ik iemand er op wijs dat die de spoiler dus herhaald voor iedereen, verwijderen...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo sneu, mensen die overal een spoiler in willen zien. Je verpest het voor jezelf, met zo'n anale fixatie op spoilers. Niet alles wat gezegd wordt is een spoiler, relax
Straf me.quote:
Dit is wel zielig trouwens, ik dacht dat die main characters wel binnen waren voor het leven...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ena-headey-blut.html
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niets wil weten je niet in topics over die serie moet lezen.
actie opstarten als: "help, cunt cersei de winter door"quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
Dan maak je er 1 in TTKquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijn
die zijn al iets verderquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er een apart topic voor de boeken en voor de serie moet zijn
Nee want ik heb nog niet alle boeken gelezen dus ik hoef nog niet gespoilerd te wordenquote:
A Lannister can't pay her debt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
Je weet dat je me nu heel hard triggert om de boeken te gaan lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
die zijn al iets verder
TTK / A Song of Ice and Fire - GRRM #6 Dragons and Daggers
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als je niets wil weten je niet in topics over die serie moet lezen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Magere_Gein op 04-04-2013 14:44:06 ]Er is leven na de lach.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?
p.s. toch niet foutje. (Zou wel apart zijn als Dinklage dalijk een Andy Whitfield doet en vervangen moet worden en dus niet in s4 zit daardoor, kijken of ze dan nog zo blij zijn bij HBO met hun 1- april grap hé!!!)Maar wat is het erge aan zo'n spoiler? Zolang het niet waar is, is het toch niet erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zijn castingverhalen wmb geen spoiler te noemen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Topictitels die gewoon op de front page van ftv verschijnen ontwijken is een beetje lastig ("Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4" staat daar dus gewoon). Hoe kan men weten dat dat een 1-april grap is op 4 april?
p.s. toch niet foutje. (Zou wel apart zijn als Dinklage dalijk een Andy Whitfield doet en vervangen moet worden en dus niet in s4 zit daardoor, kijken of ze dan nog zo blij zijn bij HBO met hun 1- april grap hé!!!)Jouw gein is wel heel mager btw.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Dit. Het ging ook om de acteur, niet het karakter.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar wat is het erge aan zo'n spoiler? Zolang het niet waar is, is het toch niet erg?
Sowieso zijn castingverhalen wmb geen spoiler te noemen.
Pas 100 keer gezegdquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef Magere_Gein het volgende:
K, nu ik weet dat het een 1 aprilgrap was die gequote is (dank aan wc-eend), gemoed weer gerust, streep eronder.
-------------------------
btw,
Ser Barristan Selmy
Dit is een topic over de serie die in Amerika wordt uitgezonden, dan wil je niet een boekspoiler lezen die pas over 2 jaar in de serie komt ofzo...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
ergens ooit in deze reeks gepostquote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
Kan er iemand het interview van Emilia Clarke bij Jimmy Kimmel nog terugvinden..?
Volgens mij hebben ze het van joeptjoep gehaald en van hulu kan ik het ook niet halen...
Jammers want was een verdraaid leuk interviewtje!!![]()
Dit is een fragmentje:
[ afbeelding ]
Gouden tip iemand? Much appreciated.
http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=falsequote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, door mezelf, maar dat waren youtube links...![]()
Ha! You good!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=false
Tof, thanx! Ik denk dat ik hem op A2 of A1 laat afdrukken.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hier is die nog groter: http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpg
Tijdens een echtscheiding moet je blut met een korreltje zout nemen....quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei is blut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |