Wat is het verschil tussen 10 en 11 seizoenen....quote:Op woensdag 3 april 2013 14:17 schreef Tanin het volgende:
7/8 seizoenen gaat ze sowieso niet lukken. 9 zou kunnen maar denk eerder dat ze voor 10 gaan, 11 kunnen ze ook nog vullen maar geloof niet dat iemand daar zin in heeft
oud.....quote:
Klopt, maar stel dat de serie eerder moet stoppen omdat bijv. de acteurs geen zin meer hebben of de kijkcijfers drastisch dalen, dan zou het best lullig zijn om in de serie het einde te spoilen van een boek dat nog uit moet komen. Als George dood zou gaan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:20 schreef janspj het volgende:
De makers van deze serie weten toch al hoe het afloopt? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben dat George ze had verteld hoe het in grote lijnen zou aflopen, mocht hij vroegtijdig komen te overlijden. Ik neem aan dat ze dat heus wel hebben vastgelegd ergens. Anders ga je geen miljoenen proppen in een serie die misschien nooit meer af komt.
Mjah, 1 jaar. Dat is best lang hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 10 en 11 seizoenen....
Als je het gered hebt tot die tijd wil je echt nog wel een seizoen hebben waarin alles netjes afgesloten wordt, me dunkt...
[..]
oud.....
Ah, oke. Ja, dat vond ik ook wel een beetje goedkoop hoe die battle geskipped werd. Maar ja, het is bekend: gebrek aan dollars he.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ging het niet om. Het ging erom dat het gevecht zo niet werd laten zien.
Maar het kan toch niet zo zijn dat de serie straks een paar jaar pauze moet nemen omdat George niet opschiet met schrijven. Als hij in dit tempo doorgaat kan het nog lang gaan duren. Vooral omdat HBO niet zoveel seizoen wil. Na een x aantal seizoenen worden de kijkcijfers toch altijd minder. Als je ziet hoeveel deze serie kost vraag ik me af hoeveel seizoenen ze dit gaan volhouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat de serie eerder moet stoppen omdat bijv. de acteurs geen zin meer hebben of de kijkcijfers drastisch dalen, dan zou het best lullig zijn om in de serie het einde te spoilen van een boek dat nog uit moet komen. Als George dood zou gaan is het een ander verhaal.
George zegt dat hij gaat opschieten. We kunnen alleen maar hopen dat het waar is.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:31 schreef janspj het volgende:
[..]
Maar het kan toch niet zo zijn dat de serie straks een paar jaar pauze moet nemen omdat George niet opschiet met schrijven. Als hij in dit tempo doorgaat kan het nog lang gaan duren. Vooral omdat HBO niet zoveel seizoen wil. Na een x aantal seizoenen worden de kijkcijfers toch altijd minder. Als je ziet hoeveel deze serie kost vraag ik me af hoeveel seizoenen ze dit gaan volhouden.
Welk record dan? Want er zijn cableshows die meer kijkers trekken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
George zegt dat hij gaat opschieten. We kunnen alleen maar hopen dat het waar is.De kijkcijfers groeien gelukkig nog. De seizoen 2 finale had een kijkcijfer record gebroken, en de premiere van seizoen 3 opnieuw.
Eigen record van GoTquote:Op woensdag 3 april 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Welk record dan? Want er zijn cableshows die meer kijkers trekken.
Dat ligt echt aan de kwaliteit van de serie denk ik. Als het verhaal goed blijft en de productiewaarde hoog, dan zie ik geen reden waarom mensen ophouden met kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:42 schreef ZodiaX het volgende:
Ik denk/ hoop dat als de boeken te langzaam komen dat ze dan zelf wat gaan verzinnen en er een einde aan maken.
Zo'n serie moet maar 6 seizoenen of zo hebben, anders duurt het gewoon te lang en krijgt men steeds minder kijkers.
Is dat erg dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ergste is nog dat tegen seizoen elf 95% van de huidige cast elkaar uitgemoord heeft...
Idd, des te makkelijker om het 11 seizoenen vol te houdenquote:
Zoals al is gezegt, acteurs blijven vaak niet zo lang, en acteurs die kinderen zijn zullen al snel te oud worden in vergelijking met de boeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de kwaliteit van de serie denk ik. Als het verhaal goed blijft en de productiewaarde hoog, dan zie ik geen reden waarom mensen ophouden met kijken.
Dat met de jonge acteurs is wel een uitdaging, maar er zijn series die het redden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:48 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Zoals al is gezegt, acteurs blijven vaak niet zo lang, en acteurs die kinderen zijn zullen al snel te oud worden in vergelijking met de boeken.
Daarbij is het frustrerend hoeveel goede series gecancelled worden na 1 of 2 seizoenen en je nooit weet hoe het af loopt.
Mijn vriendin is net zo'n fan als ik, gelukkigquote:Op woensdag 3 april 2013 14:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Same. Dan zal je aan je vriendin uit moeten leggen dat de trouwdag verzet moet worden omdat dan het nieuwe seizoen begint
Maar ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen trouwen die GoT maar niks vindt, dus dat scheelt.
Valt me tegen dat je er zo lang over gedaan hebt man...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Die eerste aflevering vloog voorbij zeg
Als je internet abbo ineens wordt opgezegd en ineens niet meer bestaat in het bestand van UPC....quote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je er zo lang over gedaan hebt man...![]()
A faceless man...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je internet abbo ineens wordt opgezegd en ineens niet meer bestaat in het bestand van UPC....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |