Tja, het is geen True Blood natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef MPC60 het volgende:
Deze serie kijken en dan zeiken dat je niet genoeg tiet ziet.
Ja, hij was idd buiten westen. Maar buiten westen raken door flauw vallen of door een klap van een grote hamer, daar zit toch wel een verschil in, lijkt mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Hij was buiten westen toch? (door een klap, maar toch)
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doetquote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef ZodiaX het volgende:
Meh, waarom word ik al zo snel een fan.
Had liever deze serie ontdekt als die al helemaal klaar was en ik alles in één keer kon kijken, na dit seizoen weer een jaar of zo wachten
Vraag me wel af of er aan deze serie wel ooit een einde zal zitten, de schrijver is nog altijd bezig met boeken schrijven, maar weet niet of de serie het nog jaren vol zal houden.
Ja :pquote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof iemand die vrouw naakt wil zien.
Dit. Dat zou echt klote zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doet
Klopt, maar daar ging het niet om. Het ging erom dat het gevecht zo niet werd laten zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, hij was idd buiten westen. Maar buiten westen raken door flauw vallen of door een klap van een grote hamer, daar zit toch wel een verschil in, lijkt mij.
Ze was zwanger tijdens de opnames, dus wat je daar ziet aan bloot is een body doublequote:Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cersei Lannister heeft volgens mij ook nog nooit wat laten zien of wel? Kan me zo niets herinneren.
Misschien in het hele begin toen ze bij de Starks op bezoek waren toen met met haar broer in de toren zat te flikflooien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is ook op hopen dat hij de boeken af krijgt voordat hij een 'Robert Jordan' doet
Ik weet het ook niet. George RR Martin heeft gezegd dat hij hoopt dat boek 4 en 5 samen drie seizoenen beslaan. Als die eenmaal zijn uitgezonden ligt boek 6 inmiddels op de markt. Dit levert dan weer twee seizoenen op. Tijdens de productie van die twee seizoenen schrijft hij boek 7, het laatste deel. (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef ZodiaX het volgende:
Meh, waarom word ik al zo snel een fan.
Had liever deze serie ontdekt als die al helemaal klaar was en ik alles in één keer kon kijken, na dit seizoen weer een jaar of zo wachten
Vraag me wel af of er aan deze serie wel ooit een einde zal zitten, de schrijver is nog altijd bezig met boeken schrijven, maar weet niet of de serie het nog jaren vol zal houden.
Dat die met die prequels bezig is vind ik ook onbegrijpelijk. Dat is leuk voor achteraf, maar maak verdomme eerst het boek af waar fans echt op zitten te wachtenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
George houdt zich volgens mij meer bezig met in zijn stoel te zitten, zich vol te proppen met eten in restaurants, de tv serie en natuurlijk het schrijven van totaal onbelangrijke prequels
Misschien heeft hij geen idee hoe het verhaal af moet lopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat die met die prequels bezig is vind ik ook onbegrijpelijk. Dat is leuk voor achteraf, maar maak verdomme eerst het boek af waar fans echt op zitten te wachten.
Dan is Game of Thrones echt een constante in je leven geworden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Khaleesi het volgende:
11 seizoenen ____!
Dan ben ik echt al kei oud tegen die tijd...
Je kan al getrouwd zijn, met vijf kinderen erbij, een koophuis, twee auto's op de oprit, een labrador. Je ouders kunnen al overleden zijn... En dan nog steeds elke week die torrent aanzetten om Jon Snow in de leegte te zien staren...quote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
Als het 11 seizoenen gaat nemen dan ben ik bijna 30 tegen de tijd dat de serie klaar is
Sowieso, de acteurs zullen er ook niet 11 jaar mee bezig willen zijn lijkt mequote:Op woensdag 3 april 2013 14:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan al getrouwd zijn, met vijf kinderen erbij, een koophuis, twee auto's op de oprit, een labrador. Je ouders kunnen al overleden zijn... En dan nog steeds elke week die torrent aanzetten om Jon Snow in de leegte te zien staren...
De tijd zal in de boeken ook wel vooruit gaan zeker??quote:Op woensdag 3 april 2013 14:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Sowieso, de acteurs zullen er ook niet 11 jaar mee bezig willen zijn lijkt meJon Snow met grijze haren die dan een 16-jarige voor moet stellen
Ja, maar niet 11 jaar, eerder een jaar of 3 denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De tijd zal in de boeken ook wel vooruit gaan zeker??
Daar is hij al goed mee op weg.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Khaleesi het volgende:
11 seizoenen ____!
Dan ben ik echt al kei oud tegen die tijd...
Same. Dan zal je aan je vriendin uit moeten leggen dat de trouwdag verzet moet worden omdat dan het nieuwe seizoen begintquote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef Franknfurter het volgende:
Als het 11 seizoenen gaat nemen dan ben ik bijna 30 tegen de tijd dat de serie klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |