Jij moet t weten..quote:
Hij is niet gecast dacht ik...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef wc-eend het volgende:
Misschien komt Belwas er wel in een volgende aflevering in voor... Gewoon afwachten...
Dat was toch omdat haar ouders al dat naakte niet echt op prijs stelden? Hoe dan ook jammerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doordat Dany niet meer naakt wil gaan nu de actrice een relatie heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
Ik heb de boeken niet gelezen, maar die vent die Mance speelt is een dijk van een acteur!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Greenpeas het volgende:
Eerste aflevering was perfect als opbouw inderdaad. Moet zeggen dat ik de casting van Daavos trouwens super vind. Had vooraf ook mijn twijfels over Mance, maar dat schijnt ook wel goed te zitten.
Jammer dat Strong Belwas er inderdaad niet inzit.
Kan nu al niet wachten op de casting van de Martells voor volgend seizoen (hopelijk).
Haha dat was inderdaad het eerste wat mijn vriend zei over die scene van Robb, dat hij wel een indrukwekkend leger had nu.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Daenerys, Jorah en Barristan bij elkaar? Met drie draken? Als zij niet rap koningin over Westeros wordt ga ik huilen denk ik. Wat een team.
Ik vond seizoen 2 niet per sé beter, maar wel geloofwaardiger. Het gevecht bij Blackwater was geloofwaardiger neergezet dan Tyrion die in seizoen 1 flauwviel en na het gevecht weer bijkwam.Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik vond het spijtig dat dit zo low-budget was. Ook Robb die met 10 man over enkele heuvels rijdt waarvan gezegd wordt dat het 20.000 man zijn deed de geloofwaardigheid niet echt goed tot zijn recht komen. Seizoen 2 pakte dit beter aan, en seizoen 3 nog beter. (zagen jullie die ruiters die Robb nu volgden naar Harrenhal?)
.. ook al is het vooral CGIquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha dat was inderdaad het eerste wat mijn vriend zei over die scene van Robb, dat hij wel een indrukwekkend leger had nu.
Als Tyrion met z'n bodyguard door King's Landing loopt moet je letten op de poppetjes die op de half-kapotte toren staan. Te grappig hoe robot-like die bewegen xDquote:
Die drakenkop kost al goud geld daarom zagen we die minder vorig seizoen aamgezien er al gigantisch veel was besteed aan de blackwaterbay battlequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die draak is schitterend. Seizoen 3 heeft 30 miljoen dollar meer te spenderen.
Wat is er mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Khaleesi het volgende:
Ocharme die Shireen Baratheon..!![]()
[ afbeelding ]
Haar hoofd overtreft Sandor'squote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Khaleesi het volgende:
Ocharme die Shireen Baratheon..!![]()
[ afbeelding ]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Daenerys, Jorah en Barristan bij elkaar? Met drie draken? Als zij niet rap koningin over Westeros wordt ga ik huilen denk ik. Wat een team.
Ik vond seizoen 2 niet per sé beter, maar wel geloofwaardiger. Het gevecht bij Blackwater was geloofwaardiger neergezet dan Tyrion die in seizoen 1 flauwviel en na het gevecht weer bijkwam.Ik heb het boek nog niet gelezen, maar ik vond het spijtig dat dit zo low-budget was. Robb die met 10 man over enkele heuvels rijdt waarvan gezegd wordt dat het 20.000 man zijn deed de geloofwaardigheid niet echt goed tot zijn recht komen. Seizoen 2 pakte dit beter aan, en seizoen 3 nog beter. (zagedie Robb nu volgden naar Harrenhal?)
Denk het wel, die vecht puur op techniek als het moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?
Hij heeft de Lannisters natuurlijk wel van dichtbij meegemaakt.
Barristan wordt nog steeds gezien als een van de beste zwaardvechters in Westeros, en heeft enorm veel kennis en ervaring.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heeft Barristan gezien zijn leeftijd eigenlijk nog veel toegevoegde waarde in een veldslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |