SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
nog Tweakers of Bokt-ers hier?
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
je krijgt namelijk direct een match..
of t nou echt is of een 1april grap is me totaal niet duidelijk
ff ingelogd en ben gematcht aan ene Lente van 27
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
"Op basis van de ingevulde profielgegevens, zoals leeftijd, interesses en woonplaats, en met behulp van een slim algoritme dat gebruikers indeelt aan de hand van door hen gebruikte steekwoorden in de afgelopen 42 dagen, is het systeem in staat een geschikte kandidaat te presenteren."quote:Op maandag 1 april 2013 16:44 schreef marcel-o het volgende:
nog Tweakers of Bokt-ers hier?
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
je krijgt namelijk direct een match..
of t nou echt is of een 1april grap is me totaal niet duidelijk
Is het al zo erg dat mensen systematisch aan elkaar gekoppeld worden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
paiq doet dit ookquote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Op basis van de ingevulde profielgegevens, zoals leeftijd, interesses en woonplaats, en met behulp van een slim algoritme dat gebruikers indeelt aan de hand van door hen gebruikte steekwoorden in de afgelopen 42 dagen, is het systeem in staat een geschikte kandidaat te presenteren."
Is het al zo erg dat mensen systematisch aan elkaar gekoppeld worden?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Wel grappig dat men zich zulke dingen laten voorliegen zoals dat "aantrekkingskracht" tussen twee personen berekend kan worden aan de hand van een algoritme.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het systeem koppelt mensen aan elkaar die in grote lijn een zelfde interessen, levens stijl, uiterlijkheden voorkeuren en interessens hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel grappig dat men zich zulke dingen laten voorliegen zoals dat "aantrekkingskracht" tussen twee personen berekend kan worden aan de hand van een algoritme.
De rest is aan users om te bepalen
Niet zo zwart wit denken denken dusAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Kan je als je 40 bent ook gekoppeld worden met een meid van 18, blond haar, cup c, of is dat dan weer ethisch onverantwoord waardoor je eerder gekoppeld wordt aan een tante koos die haar profiel een beetje gepimpt heeft om niet als een saaie doos over te komen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het systeem koppelt mensen aan elkaar die in grote lijn een zelfde interessen, levens stijl, uiterlijkheden voorkeuren en interessens hebben.
De rest is aan users om te bepalen
Niet zo zwart wit denken denken dusExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Er melden er al een paar dat ze een date hebben. Gaat snel![]()
Meisje was er gisteren niet, dus maar gewoon een leuke avond gehad. Wel weer een nieuw meisje leren kennen dat stiekem ook wel leuk is. Meisjes met krullen![]()
![]()
Oeh leuk. Klinkt misschien wat sneu, maar het is niet verkeerd om contact te hebben met meerdere meisjes om er vervolgens eentje 'te kiezen'. Zolang je ze maar niet aan het lijntje houdt dan natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Er melden er al een paar dat ze een date hebben. Gaat snel![]()
Meisje was er gisteren niet, dus maar gewoon een leuke avond gehad. Wel weer een nieuw meisje leren kennen dat stiekem ook wel leuk is. Meisjes met krullen![]()
Ik geef het toch weinig kans van slagen sowieso...quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oeh leuk. Klinkt misschien wat sneu, maar het is niet verkeerd om contact te hebben met meerdere meisjes om er vervolgens eentje 'te kiezen'. Zolang je ze maar niet aan het lijntje houdt dan natuurlijk.
Beter vergroot je je kansen wat dan inderdaad.. Als toch 9/10 afvalt kan je maar beter met 10 meisjes daten toch?Rustig aan.![]()
Definieer wanneer je geslaagd bent.quote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef het toch weinig kans van slagen sowieso...
Beter vergroot je je kansen wat dan inderdaad.. Als toch 9/10 afvalt kan je maar beter met 10 meisjes daten toch?![]()
Ligt aan je doel etc, maar ik zou daten met meisjes omdat ik iemand leuk zou willen vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Definieer wanneer je geslaagd bent.Rustig aan.![]()
wanneer je tevreden bent.quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Definieer wanneer je geslaagd bent.![]()
is het kitlerrr?quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde skills. If you know what I mean![]()
![]()
quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vertel.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadquote:Toen mijn kansen waargenomen
![]()
![]()
Dus als jij haar leuk vindt maar zij jou niet is het ook geslaagd?quote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan je doel etc, maar ik zou daten met meisjes omdat ik iemand leuk zou willen vinden.![]()
![]()
En nu daten jullie of was het iets eenmaligs?quote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadToen mijn kansen waargenomen
Mooi actie ondernomenquote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadToen mijn kansen waargenomen
Blijf doorgaan op deze lijn!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ja dat moet natuurlijk nog allemaal blijken. Heb wel dr facebook gescoord uiteraard. Ik heb er wel vertrouwen in en mijn matties vonden haar ook echt sympathiekquote:Op maandag 1 april 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu daten jullie of was het iets eenmaligs?![]()
![]()
Ahh, nou, hopelijk wordt het iets moois tussen jullie.quote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat moet natuurlijk nog allemaal blijken. Heb wel dr facebook gescoord uiteraard. Ik heb er wel vertrouwen in en mijn matties vonden haar ook echt sympathiekOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik dacht een heel klein momentje nog aan jouw raad, Fireflyquote:Op maandag 1 april 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooi actie ondernomenBlijf doorgaan op deze lijn!
![]()
![]()
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit welquote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, nou, hopelijk wordt het iets moois tussen jullie.![]()
![]()
Je bent dus geen maagd meer?quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde skills. If you know what I meanEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit wel. I see what you did.
Ouwe troll dat je er bent.quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit welC'est la vie
Ben niet van de one night stands. Wil natuurlijk wel voor iets serieus gaan. Anders vind ik het ook maar kut. Zou natuurlijk jammer zijn als ik het verkloot doordat ik mijn piemel achterna liepquote:![]()
![]()
Ik ben blij dat je naar me luistert.quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben niet van de one night stands. Wil natuurlijk wel voor iets serieus gaan. Anders vind ik het ook maar kut. Zou natuurlijk jammer zijn als ik het verkloot doordat ik mijn piemel achterna liep
Maar even serieus, ontzettend leuk voor je. Hou ons op de hoogte van de vorderingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeg me niet dat alles verzonnen is.quote:
quote:Hihiquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat alles verzonnen is.
Dit was toch zo doorzichtig als wat
Blijkbaar had ik dit nog wel een halve dag vol kunnen houden![]()
![]()
![]()
Ik praat nooit meer met je.quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Hihi
Blijkbaar had ik dit nog wel een halve dag vol kunnen houden![]()
Had ik dit nou als enige door?C'est la vie
Ja, bobje die een vrouw aan de haak slaat, gekker moet het niet worden, hoor.
Ja volgens mij. Was wel blij dat je me niet stiekem verraaddequote:Je bent blijkbaar de enige die niet naief is
![]()
![]()
Wat is nou mooier dan op 1 april in het maagdentopic aankomen met dat je gescoord hebtquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, bobje die een vrouw aan de haak slaat, gekker moet het niet worden, hoor.![]()
![]()
Lul.quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Hihi
Blijkbaar had ik dit nog wel een halve dag vol kunnen houden
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja volgens mij. Was wel blij dat je me niet stiekem verraaddeJe bent blijkbaar de enige die niet naief is
Geniaal, jaquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Gaaf!quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht een heel klein momentje nog aan jouw raad, Firefly
Nog niet eens gezienquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.Die ga ik even lezen.
Maar een goede grap is mijn inziens 1 die net aan geloofwaardig is![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk om er lacherig over te doen, maar denk je niet dat het tijd is om je handen uit de mouwen te steken?quote:Op maandag 1 april 2013 19:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat het niet uitmaakt wat je zegt
Op dit moment geen behoefte aan, maar dat komt wel weerquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk om er lacherig over te doen, maar denk je niet dat het tijd is om je handen uit de mouwen te steken?![]()
![]()
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dit moment geen behoefte aan, maar dat komt wel weer![]()
Laatst gaf ik ook een tip voor iemand die zich wat onzeker voelde vanwege haar gewicht: sporten en gezonder eten maar dat wordt natuurlijk ook niet gedaan. Liever een tijdelijke positieve emotie shotje van "alles komt wel goed hoor".Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mijns inziens gaat je vergelijking wat mank. Ik ben er op dit moment tevreden met hoe het nu is. En dat is anders dan als iemand die ontevreden dik is. Prioriteiten liggen nu eenmaal niet zo bij versieren nu. Ik ben druk en zou als ik iemand leuk vind er ook echt vol voor willen gaan dan en dat is wat lastiger nu.quote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?![]()
Laatst gaf ik ook een tip voor iemand die zich wat onzeker voelde vanwege haar gewicht: sporten en gezonder eten maar dat wordt natuurlijk ook niet gedaan. Liever een tijdelijke positieve emotie shotje van "alles komt wel goed hoor".![]()
Ik voel je pijn broederquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?![]()
Laatst gaf ik ook een tip voor iemand die zich wat onzeker voelde vanwege haar gewicht: sporten en gezonder eten maar dat wordt natuurlijk ook niet gedaan. Liever een tijdelijke positieve emotie shotje van "alles komt wel goed hoor".Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijns inziens gaat je vergelijking wat mank. Ik ben er op dit moment tevreden met hoe het nu is. En dat is anders dan als iemand die ontevreden dik is. Prioriteiten liggen nu eenmaal niet zo bij versieren nu. Ik ben druk en zou als ik iemand leuk vind er ook echt vol voor willen gaan dan en dat is wat lastiger nu.![]()
Dat taalgebruikquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder
[..]
Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?
Dan ga ik het willen proberen natuurlijk. Het helpt natuurlijk wel als je skills hebt, maar zo niet dan pech. Uiteindelijk gaat het om je persoon en niet om je skills. Dus hopelijk lukt het met aankloten ook dan
EDIT: oke, gewoon drank;.![]()
Altijd. Alles. Alcohol.C'est la vie
Exact datquote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef debeterebob het volgende:
Uiteindelijk gaat het om je persoon en niet om je skills.![]()
Echt, die trukendoos heb je echt niet nodig
Tante minthy!! O+
"De liefde van je leven"quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?
Zeg het leven is geen Disneysprookje.
C'est la vie
Bob, je maakt een denkfout. Ja, het gaat uiteindelijk om de persoon maar ervaring is nooit weg. Des te meer je probeert des te beter vang je bepaalde signalen op en weet je wanneer je bepaalde dingen wel en niet kan doen. Niet alle mensen zijn hier van nature even goed in. Nu wil ik wel direct de kanttekening plaatsen dat je niet naar Firefly hoeft te luisteren en een PUA (quote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat taalgebruik
Dan ga ik het willen proberen natuurlijk. Het helpt natuurlijk wel als je skills hebt, maar zo niet dan pech. Uiteindelijk gaat het om je persoon en niet om je skills. Dus hopelijk lukt het met aankloten ook dan
EDIT: oke, gewoon drank;.) moet worden maar doe wat ervaring op, daar zul je later profijt van hebben
![]()
![]()
Ik heb de mijne al gevondenquote:Op maandag 1 april 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
"De liefde van je leven"
Zeg het leven is geen Disneysprookje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook weer zo. Maar het moet van mijn kant niet te geforceerd worden. Aanpappen met mensen die je eigenlijk niet zo tof vindt geeft ook alleen maar ellende.quote:Op maandag 1 april 2013 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob, je maakt een denkfout. Ja, het gaat uiteindelijk om de persoon maar ervaring is nooit weg. Des te meer je probeert des te beter vang je bepaalde signalen op en weet je wanneer je bepaalde dingen wel en niet kan doen. Niet alle mensen zijn hier van nature even goed in. Nu wil ik wel direct de kanttekening plaatsen dat je niet naar Firefly hoeft te luisteren en een PUA () moet worden maar doe wat ervaring op, daar zul je later profijt van hebben
En verder heb ik heb periodes dat ik helemaal geen zin in vrouwengezeik heb en dat vind ik dan ook prima. En andere keer loop je met zo wat iedereen aan te kloten![]()
![]()
Denk je dat iemand die nooit een vrouw spreekt en versiert ineens zichzelf kan zijn bij een vrouw waar hij op valt?quote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Exact dat![]()
Echt, die trukendoos heb je echt niet nodig
Niet dus. Hij zou dan totaal niet zichzelf zijn, omdat hij normaal nooit op die manier met vrouwen durft te praten en nooit flirt. Hij zou als een robot overkomen die teveel waarde hecht aan het moment (immers jaren lang geen meid gehad) en heel nep overkomen.
Juist wat je leert is dan om jezelf te zijn!Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jij geen vrouwen tegenkomt die je aantrekkelijk vindt. Je kan er alleen achterkomen of er een klik is door een praatje te maken. Natuurlijk kan je hiermee rekening houden met wat wel in je range is en wat niet maar doe wat ervaring op, ik zeg je wollah.quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar het moet van mijn kant niet te geforceerd worden. Aanpappen met mensen die je eigenlijk niet zo tof vindt geeft ook alleen maar ellende.
En verder heb ik heb periodes dat ik helemaal geen zin in vrouwengezeik heb en dat vind ik dan ook prima. En andere keer loop je met zo wat iedereen aan te kloten![]()
In hoeverre ben je jezelf nog als je manier van contactleggen van trucjes aan elkaar hangt?quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je dat iemand die nooit een vrouw spreekt en versiert ineens zichzelf kan zijn bij een vrouw waar hij op valt?
Niet dus. Hij zou dan totaal niet zichzelf zijn, omdat hij normaal nooit op die manier met vrouwen durft te praten en nooit flirt. Hij zou als een robot overkomen die teveel waarde hecht aan het moment (immers jaren lang geen meid gehad) en heel nep overkomen.![]()
Oefenen is zeker goed, maar ga jezelf ajb geen "hosselgedrag" aanleren. Daarmee val je binnen de kortste keren door de mand.Tante minthy!! O+
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.quote:Op maandag 1 april 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
In hoeverre ben je jezelf nog als je manier van contactleggen van trucjes aan elkaar hangt?![]()
Oefenen is zeker goed, maar ga jezelf ajb geen "hosselgedrag" aanleren. Daarmee val je binnen de kortste keren door de mand.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik lees regelmatig iets anders hier, maar prima!quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.
Tante minthy!! O+
Ik kan me herinneren dat je een keer dit hebt gepost:quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.
Vanaf toen heb ik besloten dat iedereen die tever doorslaat in zijn PUA-gebeuren een dikke mafkees is![]()
![]()
Eens. Ik kom overigens niet zo extreem vaak in omgevingen waar iedereen wat losjes is en waar niet iedereen elkaar al kentquote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij geen vrouwen tegenkomt die je aantrekkelijk vindt. Je kan er alleen achterkomen of er een klik is door een praatje te maken. Natuurlijk kan je hiermee rekening houden met wat wel in je range is en wat niet maar doe wat ervaring op, ik zeg je wollah.En vaak heb ik ook gewoon alleen behoefte aan bier drinken en ouwehoeren
![]()
![]()
Daarom ben ik niet bij een of ander koor gegaanquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. Ik kom overigens niet zo extreem vaak in omgevingen waar iedereen wat losjes is en waar niet iedereen elkaar al kentEn vaak heb ik ook gewoon alleen behoefte aan bier drinken en ouwehoeren
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet bij een of ander koor gegaanMaar feit blijft wel dat het makkelijkst jagen is in de introductieperiode
![]()
![]()
Zoals wat bijvoorbeeld? Vaak worden dit soort dingen gezegd maar dan zonder exact voorbeeld wat een "truukje" zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig iets anders hier, maar prima!Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar feit blijft wel dat het makkelijkst jagen is in de introductieperiode
![]()
![]()
Hier is mijn theorie, ik had eerst ook dat ik ontzettend klungelig was bij jongens en daar ook best bizar in kon zijn ( voorbeeld iemand hem mijn telefoonnummer geven en als ik hem zag echt wegrennen, ja dat waren niet mijn fijnste momenten)
Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen raakten aan de praat en het klikte gewoon en weg waren mijn awkward momenten.
Tuurlijk zul je soms best weleens momenten hebben dat je onhandig bent maar laat het je niet tegenhouden en dan kom je vanzelf uiteindelijk wel iemand tegen waar je helemaal op je gemak voelt en gewoon jezelf kan zijn.![]()
Te heftig voor je?quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je een keer dit hebt gepost:
Vanaf toen heb ik besloten dat iedereen die tever doorslaat in zijn PUA-gebeuren een dikke mafkees is"Vrouwen versieren" is grotendeels psychologie.
Mee eens bij jou als vrouw zijnde maar niet als man.quote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Hier is mijn theorie, ik had eerst ook dat ik ontzettend klungelig was bij jongens en daar ook best bizar in kon zijn ( voorbeeld iemand hem mijn telefoonnummer geven en als ik hem zag echt wegrennen, ja dat waren niet mijn fijnste momenten)
Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen raakten aan de praat en het klikte gewoon en weg waren mijn awkward momenten.
Tuurlijk zul je soms best weleens momenten hebben dat je onhandig bent maar laat het je niet tegenhouden en dan kom je vanzelf uiteindelijk wel iemand tegen waar je helemaal op je gemak voelt en gewoon jezelf kan zijn.
Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Man, wat die man zegt zijn gewoon GHB-praktijkenquote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te heftig voor je?"Vrouwen versieren" is grotendeels psychologie.
![]()
![]()
Hij is een ALL NATURAL pickup artist, brah. Bijna elk dag nieuwe, verse poes.quote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Man, wat die man zegt zijn gewoon GHB-praktijken![]()
en derhalve hoort al het gezeur over die vent en zijn 'technieken' in het pua-topic, niet hier.quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is een ALL NATURAL pickup artist, brah. Bijna elk dag nieuwe, verse poes.![]()
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maand geen foef hebt gezien?quote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef dawg het volgende:
[..]
en derhalve hoort al het gezeur over die vent en zijn 'technieken' in het pua-topic, niet hier.![]()
![]()
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?quote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens bij jou als vrouw zijnde maar niet als man.
Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)
Leg dat eens uit...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
lees de tt. de zelfverklaarde pua-helden kunnen zich daar overduidelijk niet mee identificeren.quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maand geen foef hebt gezien?![]()
pick-up artist.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat is "pua"? Ik zie het meerdere malen voorbij komen in dit topic, maar wat het is, geen idee..![]()
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?
Leg dat eens uit...True story.
Eigenlijk niet nee. Moet zeggen dat ik dit topic wel interessant vind om af en toe een keer open te trekken, zeker als heloef en consorten spreken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
lees de tt. de zelfverklaarde pua-helden kunnen zich daar overduidelijk niet mee identificeren.Dan vraag ik me altijd in godsnaam af waar het fout gaat.
![]()
Ik heb als een man een beetje loopt te stuntelen en vaag te doen meer zoiets van ahhh wat schattig, en voel ik me eigenlijk meer op mijn gemak dan dat die heel heel erg doet van oh kijk mij eens stoer doen en ik heb alles onder controle![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maandjaren geen foef hebt gezien?![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.True story.
![]()
![]()
Oh! Is dat het... Damn you, ovaries!quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.True story.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat dit soort mannen heel creepy aanvoelen en waarbij je alleen een naar gevoel van binnen krijgt, thats why.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?
Leg dat eens uit...
Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je haalt twee dingen door de war. Je hebt het ove riemand die zichzelf is en toch nog wat probeert.quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb als een man een beetje loopt te stuntelen en vaag te doen meer zoiets van ahhh wat schattig, en voel ik me eigenlijk meer op mijn gemak dan dat die heel heel erg doet van oh kijk mij eens stoer doen en ik heb alles onder controle
Ik heb het over diegene die heel veel angsten heeft, iemand die dus NIET zichzelf is daardoor en verbergt dat hij zit te stuntelen waardoor het heel eng aan komt en iemand die iets perse wat van je wilt halen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Waarvan aktequote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat dit soort mannen heel creepy aanvoelen en waarbij je alleen een naar gevoel van binnen krijgt, thats why.
Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit..
Nou denk ik dat je gewoon jezelf gewoon maar wat zit te lullen en jezelf nog eens tegenspreekt ook. Oh ja maar dat is juist ook ik ben vrouw en ik weet niet wat ik wil dus waarom zouden we naar haar luisterenquote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door de war. Je hebt het ove riemand die zichzelf is en toch nog wat probeert.
Ik heb het over diegene die heel veel angsten heeft, iemand die dus NIET zichzelf is daardoor en verbergt dat hij zit te stuntelen waardoor het heel eng aan komt en iemand die iets perse wat van je wilt halen.![]()
![]()
Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou denk ik dat je gewoon jezelf gewoon maar wat zit te lullen en jezelf nog eens tegenspreekt ook. Oh ja maar dat is juist ook ik ben vrouw en ik weet niet wat ik wil dus waarom zouden we naar haar luisteren
Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.
Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk gevenquote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.
Ik heb het dus letterlijk over iemand die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is..
Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.quote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk geven.
Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.quote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is jouw invulling , er zijn zat mensen die dat niet zo ervaren . Hou eens op met te doen alsof jouw mening de ultieme waarheid is. Je lijkt wel een enge sekteleider op deze manier en bovendien dit topic is juist om mensen die er mee te zitten en niet een minderwaardig complex aan te praten omdat guru firefly niet zo eens is hoe hun als mensen zijn....quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.
Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.
Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden.![]()
Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?quote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
onzin. heb het recent nog in mijn directe omgeving gezien. beste vriend was al 7 jaar single, met geen enkele vrouw in die 7 jaar en heeft nu alweer een paar maanden een vriendin.quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
en dat zal heus geen uitzondering zijn.
daarnaast hebben meerdere vrouwen hier al min of meer verklaard dat ze jou creepy over vinden komen. kun je nagaan.![]()
Hoe beter je op je gemak voelt, hoe groter je kansen als man zijnde.
Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?
Ja er zijn uitzonderingen. Dus?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gaat het daarover?quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:
Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?
Jezus...
Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.Rustig aan.![]()
Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.quote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?
Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?quote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.
Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is niet wat jij zei. Lees maar eens terug.quote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat het daarover?
Jezus...
Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.
Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je kan natuurlijk ook te ver gaan met onzekerheid of verlegenheid.quote:Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat het daarover?
Jezus...
Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit.Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezenquote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:
Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
Tante minthy!! O+
Ruik jij niet wanneer een man wat nerveus is, Minthy? Ik wel, hoor. Firefly zegt dat, dus het moet wel waar zijn.
Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Samzz het volgende:
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.
Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.
In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.Rustig aan.![]()
Ik denk dat je verbaasd zal staan hoeveel vrouwen wel sex hebben of relatie krijgen met iemand die bij je komt zitten en die awkard overkomen .
Maar ik denk dat je dat niet helemaal snapt![]()
Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.quote:Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??
[..]
Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.quote:Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja er zijn uitzonderingen. Dus?
daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.![]()
Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.
daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.
Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.
Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.Tante minthy!! O+
Je bent altijd wel iets nerveus of gespannen, tenminste wel als je denkt dat het wat kan worden.quote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.
In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.
En dat is verder helemaal niet erg, daar rekent een vrouw je echt niet op af omdat zij zelf net zo goed wat nerveus of gespannen is. Daarom bestaat er ook zoiets als een tweede en derde, vierde, vijfde en zesde date. Elkaar leren kennen. Iemand die onzeker is, stressig of gespannen is niet meteen afgeschreven.
Juist inderdaad dat is zo en het heeft gewoon ook iets charmants ergens.quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...![]()
echt, ik hou weer op.quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.
Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.
Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.![]()
![]()
Er is ook nog zoiets als gezonde spanning.
En verlegenheid. Ik ben zelf erg verlegen bij eerste dates/eerste ontmoetingen, is nog geen man op afgeknapt.
Het zou goed kunnen dat hij als eerste die bibbers had en daarna jijquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...Grappig hoe emoties kunnen werken.
ze waren geintimideerd.quote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Samzz het volgende:
En verlegenheid. Ik ben zelf erg verlegen bij eerste dates/eerste ontmoetingen, is nog geen man op afgeknapt.
![]()
![]()
Misschien is het als vrouw ook anders om zenuwachtig te zijn dan als man. Een vrouw wordt denk ik minder snel erop afgerekend als ze verlegen overkomt, correct me if I'm wrongquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Oh nee hoor, doorgaans ben ik het grootste wrak dat je je maar voor kan stellen voor een datequote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat hij als eerste die bibbers had en daarna jijGrappig hoe emoties kunnen werken.
![]()
Verlegen, op van de zenuwen. Geeft niks, hoort erbij voor mij
Tante minthy!! O+
Hey KT, hoe is het er mee? Nog vorderingen op liefdes gebied?quote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.
In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is iets wat ik geleerd heb:
Als je 16 bent en verlegen over komt, dan word je gezien als een mongool. Als je 26 bent en verlegen over komt, dan zien mensen dat je verlegen bent."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik heb er nooit vertrouwen in ''dat het iets kan worden'' die situatie heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent altijd wel iets nerveus of gespannen, tenminste wel als je denkt dat het wat kan worden.
En dat is verder helemaal niet erg, daar rekent een vrouw je echt niet op af omdat zij zelf net zo goed wat nerveus of gespannen is. Daarom bestaat er ook zoiets als een tweede en derde, vierde, vijfde en zesde date. Elkaar leren kennen. Iemand die onzeker is, stressig of gespannen is niet meteen afgeschreven.
Nee maargoed ik ken alleen dat ''kroegversieren'' de dames waar ik mee gezoend heb waren allemaal ook maar 1 avondje... Daarna nooit meer gezien.Rustig aan.![]()
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwenquote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, doorgaans ben ik het grootste wrak dat je je maar voor kan stellen voor een date![]()
Verlegen, op van de zenuwen. Geeft niks, hoort erbij voor mij![]()
![]()
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je 16 bent en verlegen over komt, dan word je gezien als een mongool. Als je 26 bent en verlegen over komt, dan zien mensen dat je verlegen bent.![]()
Het niet met Firefly zijn woorden eens zijn omdat ze van Firefly komen
Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.![]()
Nee, ik sta stil.... Dieptepunt nu.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey KT, hoe is het er mee? Nog vorderingen op liefdes gebied?Rustig aan.![]()
Ik geloof best dat je gerust gesteld was dat hij ook bibberde.quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, doorgaans ben ik het grootste wrak dat je je maar voor kan stellen voor een date![]()
Verlegen, op van de zenuwen. Geeft niks, hoort erbij voor mij
Maar dat heeft niets met aantrekkingskracht te maken. Iemand schattig vinden heeft ook weinig met aantrekkingskracht te maken. Het heeft allemaal met rationeel denken te maken, terwijl de spanning juist vooral wordt veroorzaakt door dingen zoals dat je niet zeker weet of hij je nou wel of niet leuk vind.
En juist die vraag kan belangrijker zijn (op emotioneel vlak!) dan weten dat je hem al hebt ingepakt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is dit nu weer?quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je 16 bent en verlegen over komt, dan word je gezien als een mongool. Als je 26 bent en verlegen over komt, dan zien mensen dat je verlegen bent.
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik sta stil.... Dieptepunt nu.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waardoorquote:?
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het als vrouw ook anders om zenuwachtig te zijn dan als man. Een vrouw wordt denk ik minder snel erop afgerekend als ze verlegen overkomt, correct me if I'm wrong.
Hij verwoordt het behoorlijk kutquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt..
Geen motivatie.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit!quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Iets met dat mensen veel om status geven als ze puber zijn en dat mensen daar als ze ouder zijn niet meer zoveel om geven.quote:Rustig aan.![]()
Ach, ik stuntel gewoon iets harder dan normaal. Achteraf best vermakelijkquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwen![]()
Dat hoort gewoon bij mij, na een uurtje (soms sneller) is het weer weg
Tante minthy!! O+
Thx!quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwen![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.quote:Rustig aan.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die daar echt op afknappenquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwen.
Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.
Hetzelfde als dat je helemaal stil vriest als je onder schot komt te staan. Dan ben je toch ook niet meer jezelf?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Klopte wel, he?quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.
Ah, daar is niks mis mee.quote:Dat doe je goed. Ik wil ook wel een lieftallige assistente.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat klopt. Ik snap alleen niet waarom je wat ik tik onzin vindt?quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.![]()
Ik vind hem vooral een betweterige creep met grote praatjes...quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.
En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.Tante minthy!! O+
Die laatste lach ik vierkant in zijn gezicht uitquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.
En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.. Daar kan ik helemaal niks mee.
als jij bijvoorbeeld gepest of misbruikt bent, of wat dan ook, heb je bepaalde reflexen, of je nou leuk vindt of niet, en heeft je gevormd tot wie je bent. het hoort dus wel degelijk bij iemand. jij gaat daar veel te makkelijk aan voorbij.quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.
Hetzelfde als dat je helemaal stil vriest als je onder schot komt te staan. Dan ben je toch ook niet meer jezelf?
dat negeren doet afbreuk aan diegene als persoon.![]()
Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik ben het niet met hem eens niet omdat het firefly is maar omdat mijn ervaring iets heel anders zegt . Trouwens er zijn zat vrouwen die op verlegen mannen vallen , maar volgens hem kan dat niet , nou ik denk anders dat er boel wel degelijk getrouwd of relatie hebben met iemand die super verlegen is.![]()
die heels niet idd.quote:
dd zou ik van dichtbij moeten zien om dat voor mezelf te kunnen beoordelen. al denk ik van niet.![]()
![]()
Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ik
Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
die heels niet idd.
dd zou ik van dichtbij moeten zien om dat voor mezelf te kunnen beoordelen. al denk ik van niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij hun thuisquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
Waar kan ik die vrouwen vinden die op verlegen mannen vallen?![]()
![]()
Denk wel dat vrouwen over het algemeen niet op verlegen mannen vallen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.
Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.
Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.
Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.Rustig aan.![]()
je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren.quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.
Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind.![]()
![]()
![]()
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.
En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
En dan ga je keihard in de friendzonequote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.![]()
![]()
Ga eens naar een FOK!meetquote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.
Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.
Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.
Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus..
Waarheid als een koequote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren..
Een heeeeeel klein beetje fysiek contact is genoeg. Je hoeft niet eens te zoenen, als je het maar goed balanceert.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Onhandig wel, incompetent niet.quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.
Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.![]()
Kom jij eens naar een FOk meet.quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga eens naar een FOK!meet.
[..]
Waarheid als een koe.
Rustig aan.![]()
Nee, hoorquote:. Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Veeeel te riskant.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?
Zo was ik vroeger altijd... hier werkt het niet...quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
![]()
Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweestquote:.
Jij zat toch ook in het SEX SC topic..quote:
Heb je peurac wel eens tekeer tegen mij zien gaan?Rustig aan.![]()
Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuancequote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.![]()
![]()
Ik allicht vaker dan jou.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweest.
Rustig aan.![]()
Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.quote:Ik weet niet wat je verstaat onder incompetent.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Galbakken zijn relatief vaker zelfverzekerd dan de niet-galbakken, gok ik zoquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.
[..]
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.
[..]
Ik weet niet wat je verstaat onder incompetent.
Rustig aan.![]()
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.![]()
Dat ze nog totaal niet zelfstandig zijn en niks zelf kunnen, dat wilde ik er in grote lijnen mee zeggen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verstaat onder incompetent.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik zeg ook op mij, niet op iedere vrouw in de wereldquote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger altijd... hier werkt het niet.... Maar ik denk dat het over het algemeen wel een goede aanpak is. Maar als ze je friendzoned had je waarschijnlijk met een andere aanpak ook geen kans gemaakt
.
Soms en nee. En dat is sowieso een mongool.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zat toch ook in het SEX SC topic..
Heb je peurac wel eens tekeer tegen mij zien gaan?Klopt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.![]()
![]()
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommelquote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?![]()
Wat vind jij van hugh grant?quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.Rustig aan.![]()
En zo is dat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - DrommelRustig aan.![]()
Wat is er?quote:Ah, ok. Dat begrijp ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ze nog totaal niet zelfstandig zijn en niks zelf kunnen, dat wilde ik er in grote lijnen mee zeggen.Misschien helpt het dat ik haar al een tijd ken en om haar geef.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mannen worden dan ook meer afgerekend op zulke karaktertrekken dan vrouwenquote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.![]()
![]()
Keb zelfs even met Evie wat afgedate zegmaar.quote:
Grote fout in mijn leven maargoed, ik zal er wel iets van geleerd hebben.Rustig aan.![]()
Taalfaalquote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommel.
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigerenquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?Tante minthy!! O+
Dat is waar maar zo kan je ook over allochtonen zeggen dat ze vaker een strafblad hebben maar het is racistisch om aan te nemen dat de meeste allochtonen een strafblad hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Galbakken zijn relatief vaker zelfverzekerd dan de niet-galbakken, gok ik zo![]()
Op wat voor manier bedoel je en waarom vraag je dat?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het kan fout gaan ja, maar het is wel een uitgangspunt om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb zelfs even met Evie wat afgedate zegmaar.
Grote fout in mijn leven maargoed, ik zal er wel iets van geleerd hebben..
die laatste zin.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...dat is niet zelfverzekerd faxie, tsk tsk. noem een datum wanneer je haar komt ontvoeren voor een picknick onder de sterren, tikkertje, en een fles wijn. of een krat bier.
![]()
![]()
Firefly's commentaar dat het belangrijk is dat je zo zeker mogelijk over moet komen, etc. is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Als je wat stil bent, dan hebben kinderen nogal de neiging om je gewoon maar links te laten liggen. Dat hebben volwassenen wat minder, maar het kan nog steeds voorkomen.quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Eentje had na 3 jaar opeens interesse toen ik kortstondig een vriendin had...quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg ook op mij, niet op iedere vrouw in de wereld. Maar ik denk dat het over het algemeen wel een goede aanpak is. Maar als ze je friendzoned had je waarschijnlijk met een andere aanpak ook geen kans gemaakt
.
[..]
Soms en nee. En dat is sowieso een mongool.
[..]
Klopt.![]()
Maarja ik zat ook achter de verkeerde meiden aan denk ik zo achteraf gezien.![]()
Hij is een beetje een kluns namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je en waarom vraag je dat?
Rustig aan.![]()
Och, alles wordt hier zwart-wit gesteld, ik vond het wel een mooiequote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance
Tante minthy!! O+
Ik heb exact hetzelfdequote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?.
Dat kun je op beide manieren opvatten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Je kunt zeggen "Ja", want die zenuwen doen niks anders dan je eigen ik camoufleren
En "Nee", omdat ook die zenuwen onderdeel zijn van jouw karakter![]()
Oh, heb niet veel films van hem gezien, dus kan niet over hem oordelen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is een beetje een kluns namelijkOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Firefly, nog dikke motivational music? Ik maak een playlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een brede persoonlijkheid. Ik kan boos zijn als het moet, rustig zijn als het moet enz en ik volg mijn gevoel heel erg op dat moment -> jezelf zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.
Juist op deze manier ben je niet saai en kan je het beste uit jezelf delen met een ander. Mensen zijn heel gevarieerd in hun persoonlijkheid, maar durven veel dingen van hun persoonlijkheid niet te laten zien. (expressie van jezelf. Hoe meer zelfs , hoe eerder vrouwen je leren kennen, hoe eerder ze je "leuk vind" en hoe eerder je verder komt met z'n 2en).Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hee halloWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik wist het antwoord al eigenlijk wel...quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
die laatste zin.dat is niet zelfverzekerd faxie, tsk tsk. noem een datum wanneer je haar komt ontvoeren voor een picknick onder de sterren, tikkertje, en een fles wijn. of een krat bier.
![]()
Kijk, je weet dus nu dat ze niet wat voor jou waren, waarschijnlijk is het daarom niet geluktquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje had na 3 jaar opeens interesse toen ik kortstondig een vriendin had...![]()
Maarja ik zat ook achter de verkeerde meiden aan denk ik zo achteraf gezien..
Wie komen er eigenlijk wel?quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dikke dillema'squote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
alleen is een mens geen kameleon.quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommel![]()
![]()
Hay schatquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zeg me niet dat je weer achter foute mannen aanzit.quote:
Mja wie weet...quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, je weet dus nu dat ze niet wat voor jou waren, waarschijnlijk is het daarom niet gelukt.
![]()
To squat or not to squatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh, dat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
dit is al veel genuanceerder maar ik ben het met 1 woord niet eens: durven kan ook willen zijn. en als het willen is, is dat vaak met een heel goede reden.quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een brede persoonlijkheid. Ik kan boos zijn als het moet, rustig zijn als het moet enz en ik volg mijn gevoel heel erg op dat moment -> jezelf zijn.
Juist op deze manier ben je niet saai en kan je het beste uit jezelf delen met een ander. Mensen zijn heel gevarieerd in hun persoonlijkheid, maar durven veel dingen van hun persoonlijkheid niet te laten zien. (expressie van jezelf. Hoe meer zelfs , hoe eerder vrouwen je leren kennen, hoe eerder ze je "leuk vind" en hoe eerder je verder komt met z'n 2en).![]()
Nou, ik verheug me er al op. Tot zo.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zou voor degene gaan die niet mij is.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het oosten, hè?quote:![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig
Tante minthy!! O+
Je kan zelf je leeftijd categorie invullen. Dus wil jij als 40 jarige een meid van 18 zoeken, en er zijn meiden van 18 die aangegeven hebben dat zij een man in die leeftijdscategorie zoeken kan je dus gekoppeld worden ja.quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je als je 40 bent ook gekoppeld worden met een meid van 18, blond haar, cup c, of is dat dan weer ethisch onverantwoord waardoor je eerder gekoppeld wordt aan een tante koos die haar profiel een beetje gepimpt heeft om niet als een saaie doos over te komen?
bh maat, kleur ogen of haar kan je niet aangeven, maar zo dat had je vast ook zelf kunnen bedenken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik ga zelf uit van dat laatste, ook bij de anderquote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kun je op beide manieren opvatten.
Je kunt zeggen "Ja", want die zenuwen doen niks anders dan je eigen ik camoufleren
En "Nee", omdat ook die zenuwen onderdeel zijn van jouw karakter
Tante minthy!! O+
Twente?quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog weligOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Daar kan ik dan weer wel om lachenquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig. Het ligt er ook heel erg hard aan hoe iets gebracht wordt. Maar over het algemeen kan ik die 'lompe boeren' heel goed handelen
.
Zuidwesten is ook ongeveer zo'n niveau hoor...quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig![]()
Heh wat?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
"Yo, neuken?!" is wel heel slecht/amateuristischquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?0% van je persoonlijkheid laten zien, zo zou niemand moeten worden
![]()
Je bent gewoon jezelf als je verlegen bent en het gewoon door je heen laat gaan (niet tegenstribbelen), maar dan in zekere mate. Je maakt bewegingen (fysieke rare bewegingen) die je normaal niet doet, zoals dus bibberen, dat eigenlijk niet jezelf is maar een gevolg van die stofjes die door je hoofd heen lopen en andere dingen doen dan normaal. Dus dat zijn weer dingetjes die niet jezelf zijn.
Hoe meer zenuwen, hoe minder je jezelf kunt zijn in principe. Maar voor een vrouw is het helemaal niet erg om verlegen te zijn en te bibberen enzo.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Doen vaak niet moeilijk over elk wissewasje.quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer wel om lachen. Het ligt er ook heel erg hard aan hoe iets gebracht wordt. Maar over het algemeen kan ik die 'lompe boeren' heel goed handelen
.
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat hebquote:![]()
Tja als je durft mag je ook komen hoor![]()
![]()
Soms doe ik idd een stapje terug om een betere connectie te kunnen maken met een vrouwquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is al veel genuanceerder maar ik ben het met 1 woord niet eens: durven kan ook willen zijn. en als het willen is, is dat vaak met een heel goede reden.Dat is misschien idd een beetje tactisch, maar soms moet je ook een beetje je hersenen gebruiken om leuker met iemand om te kunnen gaan
Nee, iets erboven. Ik zit ergens tussen Twente en Drenthe inquote:
Ik ook hoor, een lange relatie gehad met de meest lompe uit de kroegquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer wel om lachen. Het ligt er ook heel erg hard aan hoe iets gebracht wordt. Maar over het algemeen kan ik die 'lompe boeren' heel goed handelen
.
![]()
Veel dialect ook, dat komt vaak al veel lomper over.Tante minthy!! O+
Wij zijn getrouwd toch faxie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat heb![]()
Tja als je durft mag je ook komen hoorRustig aan.![]()
En hoe lang heb je inmiddels een relatie? Of is dat je doel nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms doe ik idd een stapje terug om een betere connectie te kunnen maken met een vrouwDat is misschien idd een beetje tactisch, maar soms moet je ook een beetje je hersenen gebruiken om leuker met iemand om te kunnen gaan
?
quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
Ik ook hoor, een lange relatie gehad met de meest lompe uit de kroeg![]()
Veel dialect ook, dat komt vaak al veel lomper over.. Veel romantiek in de relatie zeker?
Weinig ervaring mee, dat is me iets te ver wegquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zuidwesten is ook ongeveer zo'n niveau hoor...
Tante minthy!! O+
Volgens mij analyseer je het veel teveelquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Yo, neuken?!" is wel heel slecht/amateuristisch0% van je persoonlijkheid laten zien, zo zou niemand moeten worden
![]()
Je bent gewoon jezelf als je verlegen bent en het gewoon door je heen laat gaan (niet tegenstribbelen), maar dan in zekere mate. Je maakt bewegingen (fysieke rare bewegingen) die je normaal niet doet, zoals dus bibberen, dat eigenlijk niet jezelf is maar een gevolg van die stofjes die door je hoofd heen lopen en andere dingen doen dan normaal. Dus dat zijn weer dingetjes die niet jezelf zijn.
Hoe meer zenuwen, hoe minder je jezelf kunt zijn in principe. Maar voor een vrouw is het helemaal niet erg om verlegen te zijn en te bibberen enzo.
Tante minthy!! O+
Got itquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan zelf je leeftijd categorie invullen. Dus wil jij als 40 jarige een meid van 18 zoeken, en er zijn meiden van 18 die aangegeven hebben dat zij een man in die leeftijdscategorie zoeken kan je dus gekoppeld worden ja.
bh maat, kleur ogen of haar kan je niet aangeven, maar zo dat had je vast ook zelf kunnen bedenken.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
das wel ver op de brommer.quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, iets erboven. Ik zit ergens tussen Twente en Drenthe in![]()
![]()
Oh jawel hoor, 11 jaar volgehoudenquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]. Veel romantiek in de relatie zeker?
![]()
Het lompe ging er na verloop van tijd wel af.Tante minthy!! O+
Momenteel ga ik hoofdzakelijk met twee meiden "om".quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe lang heb je inmiddels een relatie? Of is dat je doel niet?
Twee nog wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel ga ik hoofdzakelijk met twee meiden "om".“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat soort shit kan als je vrouw bent, maar als man lijkt het me geen goed plan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?Rustig aan.![]()
Plassen volgens mij.quote:
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gekquote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
uurtje of 2 voor een potje stratego. ja, idd.
Tante minthy!! O+
2 potjes?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gek![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij analyseer je het veel teveel
Niemand die ik ken, gelukkigquote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?.
Saai, zeg.quote:
Lang geleden dat ik hem in een film heb gezien, bedenk ik me net.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hugh GrantIk heb een grote voorliefde voor klunzen
Dank je! Haha, dat had ik echt niet kunnen verzinnen!quote:quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?Ik ben ook een rustige man (verleden, bla bla, meer info vragen mag), en het is altijd even aftasten bij een eerste date.. Ik ga echt niet meteen aan iemand plukken of zoenen.. Dat heeft bij mij tijd nodig.. Soms dan voelt het goed en dan probeer ik het wel.. En of ik daarna los kom, tja, zover is het nog niet gekomenquote:.
![]()
Oh, vind ik niet. Ik heb niet zo graag dat gelebber aan m'n oorquote:.
Gezellig!quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat heb![]()
Tja als je durft mag je ook komen hoorWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hugh Grant is fucking alpha.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hugh GrantIk heb een grote voorliefde voor klunzen
Maar alleen players zien dat
Is een erogene zone, he.quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet. Ik heb niet zo graag dat gelebber aan m'n oor.
Ik schrok er eens van.quote:Ineens zo'n tong in mijn oor.
Hij heeft wel films gemaakt in 2012 maar daar ben ik niet mee bekend . De laatste was met Sarah Jessica Parker 2009.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hem in een film heb gezien, bedenk ik me net.
En er komt schijnbaar een derde bridget jones waar die weer in mee doet , bridget jones baby volgens IMDB![]()
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik schrok er eens van.Ineens zo'n tong in mijn oor.
Neem niet alles zo serieus.quote:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: