quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar feit blijft wel dat het makkelijkst jagen is in de introductieperiode
Te heftig voor je?quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je een keer dit hebt gepost:
Vanaf toen heb ik besloten dat iedereen die tever doorslaat in zijn PUA-gebeuren een dikke mafkees is
Mee eens bij jou als vrouw zijnde maar niet als man.quote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Hier is mijn theorie, ik had eerst ook dat ik ontzettend klungelig was bij jongens en daar ook best bizar in kon zijn ( voorbeeld iemand hem mijn telefoonnummer geven en als ik hem zag echt wegrennen, ja dat waren niet mijn fijnste momenten)
Op een gegeven moment kwam ik iemand tegen raakten aan de praat en het klikte gewoon en weg waren mijn awkward momenten.
Tuurlijk zul je soms best weleens momenten hebben dat je onhandig bent maar laat het je niet tegenhouden en dan kom je vanzelf uiteindelijk wel iemand tegen waar je helemaal op je gemak voelt en gewoon jezelf kan zijn.
Man, wat die man zegt zijn gewoon GHB-praktijkenquote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te heftig voor je?"Vrouwen versieren" is grotendeels psychologie.
Hij is een ALL NATURAL pickup artist, brah. Bijna elk dag nieuwe, verse poes.quote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Man, wat die man zegt zijn gewoon GHB-praktijken
en derhalve hoort al het gezeur over die vent en zijn 'technieken' in het pua-topic, niet hier.quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is een ALL NATURAL pickup artist, brah. Bijna elk dag nieuwe, verse poes.
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maand geen foef hebt gezien?quote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef dawg het volgende:
[..]
en derhalve hoort al het gezeur over die vent en zijn 'technieken' in het pua-topic, niet hier.
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?quote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens bij jou als vrouw zijnde maar niet als man.
Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)
lees de tt. de zelfverklaarde pua-helden kunnen zich daar overduidelijk niet mee identificeren.quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maand geen foef hebt gezien?
pick-up artist.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat is "pua"? Ik zie het meerdere malen voorbij komen in dit topic, maar wat het is, geen idee..
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?
Leg dat eens uit...
Eigenlijk niet nee. Moet zeggen dat ik dit topic wel interessant vind om af en toe een keer open te trekken, zeker als heloef en consorten spreken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
lees de tt. de zelfverklaarde pua-helden kunnen zich daar overduidelijk niet mee identificeren.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor? Beetje klagen over hoe je nog steeds niet over je mislukte Paiq-date heen bent en piepen dat je al een maandjaren geen foef hebt gezien?
quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.True story.
Oh! Is dat het... Damn you, ovaries!quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat je elk moment aangevallen kan worden door een zwarte beer en die ecto zich niet kan verweren, laat staan jou en je toekomstige baby's kan PROTECTEN. Je instinct zegt dan BAIL DEZE PUSSY ASS MOTHERFUCKER, SCHATTIGE EN GRAPPIGE BANGE JONGENS ZIE IK AL GENOEG OP TV IK WIL GENEUKT WORDEN DOOR EEN MAN MET EEN 500 LBS RAW DEADLIFT.True story.
Omdat dit soort mannen heel creepy aanvoelen en waarbij je alleen een naar gevoel van binnen krijgt, thats why.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik mij als vrouw niet op mijn gemak voelen wanneer de man in kwestie niet helemaal op zijn gemak is?
Leg dat eens uit...
Je haalt twee dingen door de war. Je hebt het ove riemand die zichzelf is en toch nog wat probeert.quote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb als een man een beetje loopt te stuntelen en vaag te doen meer zoiets van ahhh wat schattig, en voel ik me eigenlijk meer op mijn gemak dan dat die heel heel erg doet van oh kijk mij eens stoer doen en ik heb alles onder controle
Waarvan aktequote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat dit soort mannen heel creepy aanvoelen en waarbij je alleen een naar gevoel van binnen krijgt, thats why.
Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit.
Nou denk ik dat je gewoon jezelf gewoon maar wat zit te lullen en jezelf nog eens tegenspreekt ook. Oh ja maar dat is juist ook ik ben vrouw en ik weet niet wat ik wil dus waarom zouden we naar haar luisterenquote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door de war. Je hebt het ove riemand die zichzelf is en toch nog wat probeert.
Ik heb het over diegene die heel veel angsten heeft, iemand die dus NIET zichzelf is daardoor en verbergt dat hij zit te stuntelen waardoor het heel eng aan komt en iemand die iets perse wat van je wilt halen.
Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou denk ik dat je gewoon jezelf gewoon maar wat zit te lullen en jezelf nog eens tegenspreekt ook. Oh ja maar dat is juist ook ik ben vrouw en ik weet niet wat ik wil dus waarom zouden we naar haar luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |