Leuk om er lacherig over te doen, maar denk je niet dat het tijd is om je handen uit de mouwen te steken?quote:Op maandag 1 april 2013 19:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat het niet uitmaakt wat je zegt
Op dit moment geen behoefte aan, maar dat komt wel weerquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk om er lacherig over te doen, maar denk je niet dat het tijd is om je handen uit de mouwen te steken?
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op dit moment geen behoefte aan, maar dat komt wel weer
Mijns inziens gaat je vergelijking wat mank. Ik ben er op dit moment tevreden met hoe het nu is. En dat is anders dan als iemand die ontevreden dik is. Prioriteiten liggen nu eenmaal niet zo bij versieren nu. Ik ben druk en zou als ik iemand leuk vind er ook echt vol voor willen gaan dan en dat is wat lastiger nu.quote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?![]()
Laatst gaf ik ook een tip voor iemand die zich wat onzeker voelde vanwege haar gewicht: sporten en gezonder eten maar dat wordt natuurlijk ook niet gedaan. Liever een tijdelijke positieve emotie shotje van "alles komt wel goed hoor".
Ik voel je pijn broederquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als mensen die willen afslanken, zonder moeite te doen en daardoor hetzelfde resultaat behouden, jaar in jaar uit of zich erbij neergelegd hebben?![]()
Laatst gaf ik ook een tip voor iemand die zich wat onzeker voelde vanwege haar gewicht: sporten en gezonder eten maar dat wordt natuurlijk ook niet gedaan. Liever een tijdelijke positieve emotie shotje van "alles komt wel goed hoor".
Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijns inziens gaat je vergelijking wat mank. Ik ben er op dit moment tevreden met hoe het nu is. En dat is anders dan als iemand die ontevreden dik is. Prioriteiten liggen nu eenmaal niet zo bij versieren nu. Ik ben druk en zou als ik iemand leuk vind er ook echt vol voor willen gaan dan en dat is wat lastiger nu.
Dat taalgebruikquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder
[..]
Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?
Exact datquote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef debeterebob het volgende:
Uiteindelijk gaat het om je persoon en niet om je skills.
"De liefde van je leven"quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als je de liefde van je leven tegen komt maar je lacked de skills om haar te pullen?
Bob, je maakt een denkfout. Ja, het gaat uiteindelijk om de persoon maar ervaring is nooit weg. Des te meer je probeert des te beter vang je bepaalde signalen op en weet je wanneer je bepaalde dingen wel en niet kan doen. Niet alle mensen zijn hier van nature even goed in. Nu wil ik wel direct de kanttekening plaatsen dat je niet naar Firefly hoeft te luisteren en een PUA (quote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat taalgebruik
Dan ga ik het willen proberen natuurlijk. Het helpt natuurlijk wel als je skills hebt, maar zo niet dan pech. Uiteindelijk gaat het om je persoon en niet om je skills. Dus hopelijk lukt het met aankloten ook dan
EDIT: oke, gewoon drank;.
Ik heb de mijne al gevondenquote:Op maandag 1 april 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
"De liefde van je leven"
Zeg het leven is geen Disneysprookje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook weer zo. Maar het moet van mijn kant niet te geforceerd worden. Aanpappen met mensen die je eigenlijk niet zo tof vindt geeft ook alleen maar ellende.quote:Op maandag 1 april 2013 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bob, je maakt een denkfout. Ja, het gaat uiteindelijk om de persoon maar ervaring is nooit weg. Des te meer je probeert des te beter vang je bepaalde signalen op en weet je wanneer je bepaalde dingen wel en niet kan doen. Niet alle mensen zijn hier van nature even goed in. Nu wil ik wel direct de kanttekening plaatsen dat je niet naar Firefly hoeft te luisteren en een PUA () moet worden maar doe wat ervaring op, daar zul je later profijt van hebben
Denk je dat iemand die nooit een vrouw spreekt en versiert ineens zichzelf kan zijn bij een vrouw waar hij op valt?quote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Exact dat![]()
Echt, die trukendoos heb je echt niet nodig
Ik kan me niet voorstellen dat jij geen vrouwen tegenkomt die je aantrekkelijk vindt. Je kan er alleen achterkomen of er een klik is door een praatje te maken. Natuurlijk kan je hiermee rekening houden met wat wel in je range is en wat niet maar doe wat ervaring op, ik zeg je wollah.quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar het moet van mijn kant niet te geforceerd worden. Aanpappen met mensen die je eigenlijk niet zo tof vindt geeft ook alleen maar ellende.
En verder heb ik heb periodes dat ik helemaal geen zin in vrouwengezeik heb en dat vind ik dan ook prima. En andere keer loop je met zo wat iedereen aan te kloten
In hoeverre ben je jezelf nog als je manier van contactleggen van trucjes aan elkaar hangt?quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je dat iemand die nooit een vrouw spreekt en versiert ineens zichzelf kan zijn bij een vrouw waar hij op valt?
Niet dus. Hij zou dan totaal niet zichzelf zijn, omdat hij normaal nooit op die manier met vrouwen durft te praten en nooit flirt. Hij zou als een robot overkomen die teveel waarde hecht aan het moment (immers jaren lang geen meid gehad) en heel nep overkomen.
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.quote:Op maandag 1 april 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
In hoeverre ben je jezelf nog als je manier van contactleggen van trucjes aan elkaar hangt?![]()
Oefenen is zeker goed, maar ga jezelf ajb geen "hosselgedrag" aanleren. Daarmee val je binnen de kortste keren door de mand.
Ik lees regelmatig iets anders hier, maar prima!quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.
Ik kan me herinneren dat je een keer dit hebt gepost:quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn geen truukjes. Het is oefenen totdat je erbij neervalt.
Eens. Ik kom overigens niet zo extreem vaak in omgevingen waar iedereen wat losjes is en waar niet iedereen elkaar al kentquote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij geen vrouwen tegenkomt die je aantrekkelijk vindt. Je kan er alleen achterkomen of er een klik is door een praatje te maken. Natuurlijk kan je hiermee rekening houden met wat wel in je range is en wat niet maar doe wat ervaring op, ik zeg je wollah.
Daarom ben ik niet bij een of ander koor gegaanquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. Ik kom overigens niet zo extreem vaak in omgevingen waar iedereen wat losjes is en waar niet iedereen elkaar al kentEn vaak heb ik ook gewoon alleen behoefte aan bier drinken en ouwehoeren
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet bij een of ander koor gegaan
Zoals wat bijvoorbeeld? Vaak worden dit soort dingen gezegd maar dan zonder exact voorbeeld wat een "truukje" zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig iets anders hier, maar prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |