abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 21:41:32 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771155
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.

Ik heb het dus letterlijk over iemand die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.
Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk geven :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124771212
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk geven :').
Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 1 april 2013 @ 21:43:22 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771256
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.
Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.
pi_124771307
quote:

[..]

Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.

Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden.
Dat is jouw invulling , er zijn zat mensen die dat niet zo ervaren . Hou eens op met te doen alsof jouw mening de ultieme waarheid is. Je lijkt wel een enge sekteleider op deze manier en bovendien dit topic is juist om mensen die er mee te zitten en niet een minderwaardig complex aan te praten omdat guru firefly niet zo eens is hoe hun als mensen zijn....
pi_124771315
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.
Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124771326
quote:

[..]

Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
onzin. heb het recent nog in mijn directe omgeving gezien. beste vriend was al 7 jaar single, met geen enkele vrouw in die 7 jaar en heeft nu alweer een paar maanden een vriendin.

en dat zal heus geen uitzondering zijn.

daarnaast hebben meerdere vrouwen hier al min of meer verklaard dat ze jou creepy over vinden komen. kun je nagaan.
pi_124771391
Hajoh, vuurvliegje is best een prima gozer.
Niet zo bitchen. Hij durft tenminste.
Rustig aan.
pi_124771398
Hoe beter je op je gemak voelt, hoe groter je kansen als man zijnde.

Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?

Ja er zijn uitzonderingen. Dus?
pi_124771429
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:

Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?
Gaat het daarover?
Jezus... :')

Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 21:46:14 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771438
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?
Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.

Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.
pi_124771530
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.

Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.
Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?
  maandag 1 april 2013 @ 21:48:06 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771555
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?
Dat is niet wat jij zei. Lees maar eens terug.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:05 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771621
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat het daarover?

Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.

Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:29 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124771646
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat het daarover?

Je kan natuurlijk ook te ver gaan met onzekerheid of verlegenheid.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:39 #115
103397 minthy
Lief-ish
pi_124771658
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit.
Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??

quote:

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezen :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 1 april 2013 @ 21:50:35 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771719
Ruik jij niet wanneer een man wat nerveus is, Minthy :D? Ik wel, hoor. Firefly zegt dat, dus het moet wel waar zijn.
pi_124771737
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Samzz het volgende:
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.

Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.
Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.

In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.
Rustig aan.
pi_124771749
Ik denk dat je verbaasd zal staan hoeveel vrouwen wel sex hebben of relatie krijgen met iemand die bij je komt zitten en die awkard overkomen .

Maar ik denk dat je dat niet helemaal snapt
pi_124771752
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??

[..]

Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezen :D
Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.
pi_124771759
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:

Ja er zijn uitzonderingen. Dus?
geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.

daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.
pi_124771906
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef dawg het volgende:

[..]

geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.

daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.
Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.

Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.

Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:21 #122
103397 minthy
Lief-ish
pi_124771911
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.
Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...
Tante minthy!! O+
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:43 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771929
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.

In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.
Je bent altijd wel iets nerveus of gespannen, tenminste wel als je denkt dat het wat kan worden.

En dat is verder helemaal niet erg, daar rekent een vrouw je echt niet op af omdat zij zelf net zo goed wat nerveus of gespannen is :). Daarom bestaat er ook zoiets als een tweede en derde, vierde, vijfde en zesde date. Elkaar leren kennen. Iemand die onzeker is, stressig of gespannen is niet meteen afgeschreven.
pi_124771972
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...
Juist inderdaad dat is zo en het heeft gewoon ook iets charmants ergens.
pi_124771983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.

Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.

Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.
echt, ik hou weer op. :')
  maandag 1 april 2013 @ 21:55:11 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772018
Er is ook nog zoiets als gezonde spanning 8-).

En verlegenheid. Ik ben zelf erg verlegen bij eerste dates/eerste ontmoetingen, is nog geen man op afgeknapt :).
pi_124772074
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat hij als eerste die bibbers had en daarna jij :P Grappig hoe emoties kunnen werken.
pi_124772102
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Samzz het volgende:

En verlegenheid. Ik ben zelf erg verlegen bij eerste dates/eerste ontmoetingen, is nog geen man op afgeknapt :).
ze waren geintimideerd. :P
pi_124772124
quote:

Misschien is het als vrouw ook anders om zenuwachtig te zijn dan als man. Een vrouw wordt denk ik minder snel erop afgerekend als ze verlegen overkomt, correct me if I'm wrong :@
pi_124772159
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:56 schreef dawg het volgende:

[..]

En dit zal ook wel eens een rol gespeeld kunnen hebben.
  maandag 1 april 2013 @ 21:57:39 #131
103397 minthy
Lief-ish
pi_124772168
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat hij als eerste die bibbers had en daarna jij :P Grappig hoe emoties kunnen werken.
Oh nee hoor, doorgaans ben ik het grootste wrak dat je je maar voor kan stellen voor een date _O-
Verlegen, op van de zenuwen. Geeft niks, hoort erbij voor mij ^O^
Tante minthy!! O+
  maandag 1 april 2013 @ 21:58:01 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124772190
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey KT, hoe is het er mee? Nog vorderingen op liefdes gebied?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 april 2013 @ 21:58:12 #133
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124772203
Er is iets wat ik geleerd heb:

Als je 16 bent en verlegen over komt, dan word je gezien als een mongool. Als je 26 bent en verlegen over komt, dan zien mensen dat je verlegen bent.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124772217
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je bent altijd wel iets nerveus of gespannen, tenminste wel als je denkt dat het wat kan worden.

En dat is verder helemaal niet erg, daar rekent een vrouw je echt niet op af omdat zij zelf net zo goed wat nerveus of gespannen is :). Daarom bestaat er ook zoiets als een tweede en derde, vierde, vijfde en zesde date. Elkaar leren kennen. Iemand die onzeker is, stressig of gespannen is niet meteen afgeschreven.
Ik heb er nooit vertrouwen in ''dat het iets kan worden'' die situatie heb ik nog nooit meegemaakt.

Nee maargoed ik ken alleen dat ''kroegversieren'' de dames waar ik mee gezoend heb waren allemaal ook maar 1 avondje... Daarna nooit meer gezien.
Rustig aan.
pi_124772232
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh nee hoor, doorgaans ben ik het grootste wrak dat je je maar voor kan stellen voor een date _O-
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwen :P
pi_124772259
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:

Als je 16 bent en verlegen over komt, dan word je gezien als een mongool. Als je 26 bent en verlegen over komt, dan zien mensen dat je verlegen bent.
Wat probeer je te zeggen?
pi_124772262
Het niet met Firefly zijn woorden eens zijn omdat ze van Firefly komen :')

Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124772277
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hey KT, hoe is het er mee? Nog vorderingen op liefdes gebied?
Nee, ik sta stil.... Dieptepunt nu.
Rustig aan.
pi_124772289
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik geloof best dat je gerust gesteld was dat hij ook bibberde.

Maar dat heeft niets met aantrekkingskracht te maken. Iemand schattig vinden heeft ook weinig met aantrekkingskracht te maken. Het heeft allemaal met rationeel denken te maken, terwijl de spanning juist vooral wordt veroorzaakt door dingen zoals dat je niet zeker weet of hij je nou wel of niet leuk vind.

En juist die vraag kan belangrijker zijn (op emotioneel vlak!) dan weten dat je hem al hebt ingepakt.
pi_124772327
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:

Wat is dit nu weer? :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 1 april 2013 @ 22:00:12 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124772350
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik sta stil.... Dieptepunt nu.
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?
  maandag 1 april 2013 @ 22:00:18 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772356
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Waardoor :+?

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien is het als vrouw ook anders om zenuwachtig te zijn dan als man. Een vrouw wordt denk ik minder snel erop afgerekend als ze verlegen overkomt, correct me if I'm wrong :@
Dat zou heel goed kunnen :).

quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:

Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.
Hij verwoordt het behoorlijk kut :').
  maandag 1 april 2013 @ 22:00:20 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124772359
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hehe. :')
pi_124772377
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?
Geen motivatie.
pi_124772383
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit!
pi_124772385
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Iets met dat mensen veel om status geven als ze puber zijn en dat mensen daar als ze ouder zijn niet meer zoveel om geven.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:01:03 #147
103397 minthy
Lief-ish
pi_124772409
quote:

[..]

Ach, ik stuntel gewoon iets harder dan normaal. Achteraf best vermakelijk :7
Dat hoort gewoon bij mij, na een uurtje (soms sneller) is het weer weg :P
Tante minthy!! O+
pi_124772416
quote:

Thx!
pi_124772425
quote:

[..]

dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.
pi_124772437
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit!
Maar daar is niet altijd wat aan te doen ;)
pi_124772440
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geen motivatie.
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.
Rustig aan.
pi_124772456
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij verwoordt het behoorlijk kut :').
Daar is die een PUA voor :P
  maandag 1 april 2013 @ 22:01:56 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772467
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die daar echt op afknappen :).
pi_124772469
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.
Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.

Hetzelfde als dat je helemaal stil vriest als je onder schot komt te staan. Dan ben je toch ook niet meer jezelf?
pi_124772473
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Klopte wel, he? 8-)
pi_124772493
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waardoor :+?

cup dd en heels van 12cm. :Y)
  maandag 1 april 2013 @ 22:02:32 #157
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124772494
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geen motivatie.
Ah, daar is niks mis mee.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Dat doe je goed. Ik wil ook wel een lieftallige assistente.
pi_124772497
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik snap alleen niet waarom je wat ik tik onzin vindt?
pi_124772538
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klopte wel, he? 8-)
Hoort bij depressie.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:03:21 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772545
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Daar is die een PUA voor :P
Ik vind hem vooral een betweterige creep met grote praatjes...
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:01 #161
103397 minthy
Lief-ish
pi_124772583
quote:

Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.

En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.
Tante minthy!! O+
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:12 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772592
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef dawg het volgende:

[..]

cup dd en heels van 12cm. :Y)
Weinig intimiderends aan :P.
  maandag 1 april 2013 @ 22:04:52 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772629
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.

En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.
Die laatste lach ik vierkant in zijn gezicht uit :). Daar kan ik helemaal niks mee.
pi_124772630
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.

Hetzelfde als dat je helemaal stil vriest als je onder schot komt te staan. Dan ben je toch ook niet meer jezelf?
als jij bijvoorbeeld gepest of misbruikt bent, of wat dan ook, heb je bepaalde reflexen, of je nou leuk vindt of niet, en heeft je gevormd tot wie je bent. het hoort dus wel degelijk bij iemand. jij gaat daar veel te makkelijk aan voorbij.

dat negeren doet afbreuk aan diegene als persoon.
pi_124772660
quote:

Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ik :Y
pi_124772692
Ik ben het niet met hem eens niet omdat het firefly is maar omdat mijn ervaring iets heel anders zegt . Trouwens er zijn zat vrouwen die op verlegen mannen vallen , maar volgens hem kan dat niet , nou ik denk anders dat er boel wel degelijk getrouwd of relatie hebben met iemand die super verlegen is.
pi_124772719
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weinig intimiderends aan :P.
die heels niet idd. :9
dd zou ik van dichtbij moeten zien om dat voor mezelf te kunnen beoordelen. al denk ik van niet. :P
pi_124772748
Waar kan ik die vrouwen vinden die op verlegen mannen vallen? :@
  maandag 1 april 2013 @ 22:07:01 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124772751
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ik :Y
Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.

Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind. :D :@
  maandag 1 april 2013 @ 22:07:02 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772752
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef dawg het volgende:

[..]

die heels niet idd. :9
dd zou ik van dichtbij moeten zien om dat voor mezelf te kunnen beoordelen. al denk ik van niet. :P
Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.
pi_124772775
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
Waar kan ik die vrouwen vinden die op verlegen mannen vallen? :@
Bij hun thuis :P
pi_124772782
Denk wel dat vrouwen over het algemeen niet op verlegen mannen vallen.
pi_124772789
quote:

[..]

Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.

Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.

Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.

Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.
Rustig aan.
pi_124772797
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij hun thuis :P
}:|
pi_124772802
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.
je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren.
pi_124772810
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind. :D :@
^O^
pi_124772822
quote:

[..]

Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
pi_124772845
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
En dan ga je keihard in de friendzone :')
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:17 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772867
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.

Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.

Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.

Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.
Ga eens naar een FOK!meet :).

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef dawg het volgende:

[..]

je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren.
Waarheid als een koe :9.
pi_124772882
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een heeeeeel klein beetje fysiek contact is genoeg. Je hoeft niet eens te zoenen, als je het maar goed balanceert.
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:37 #181
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124772887
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Onhandig wel, incompetent niet.
pi_124772924
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?
pi_124772937
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga eens naar een FOK!meet :).

[..]

Waarheid als een koe :9.
Kom jij eens naar een FOk meet.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:29 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772942
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, hoor :). Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
pi_124772946
Ik kom zat onder de mensen... alleen niet onder de vrouwen :')
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:57 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772967
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom jij eens naar een FOk meet.
Why?
pi_124772977
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.
pi_124772983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Why?
Dan zou je dat niet zeggen ;)
Rustig aan.
pi_124773003
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Veeeel te riskant. :)
pi_124773014
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hoor :). Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
Zo was ik vroeger altijd... hier werkt het niet...
  maandag 1 april 2013 @ 22:11:42 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124773016
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan zou je dat niet zeggen ;)
Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweest :).
pi_124773027
quote:

[..]

Why?
Jij zat toch ook in het SEX SC topic..

Heb je peurac wel eens tekeer tegen mij zien gaan?
Rustig aan.
pi_124773035
quote:

[..]

Why?
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...
pi_124773046
quote:

[..]

Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance :')
pi_124773056
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweest :).
Ik allicht vaker dan jou.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:12:39 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124773069
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^O^
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek. :@

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onhandig wel, incompetent niet.
Ik weet niet wat je verstaat onder incompetent.
pi_124773093
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance :')
Galbakken zijn relatief vaker zelfverzekerd dan de niet-galbakken, gok ik zo :P
pi_124773095
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.

[..]

Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek. :@

[..]

:9
Rustig aan.
pi_124773103
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.
  maandag 1 april 2013 @ 22:13:12 #200
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124773104
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ze nog totaal niet zelfstandig zijn en niks zelf kunnen, dat wilde ik er in grote lijnen mee zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')