quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die daar echt op afknappenquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis alleen jammer als je jezelf niet kunt laten zien door die zenuwen
Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.
Klopte wel, he?quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.
Ah, daar is niks mis mee.quote:
Dat doe je goed. Ik wil ook wel een lieftallige assistente.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Fascination is mijn assistente zij wilt al je vragen wel beantwoorden.
Dat klopt. Ik snap alleen niet waarom je wat ik tik onzin vindt?quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is dus onzin. die zenuwen horen dan blijkbaar net zo goed bij die persoon. en het hoeft niet perse met onzekerheid te maken hebben. kan tal van andere oorzaken hebben.
Ik vind hem vooral een betweterige creep met grote praatjes...quote:
Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Het niet met Firefly zijn woorden eens zijn omdat ze van Firefly komen
Feit is gewoon dat wanneer je als man zelfverzekerd bent, op welke manier dan ook, betere kansen hebt.
Die laatste lach ik vierkant in zijn gezicht uitquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.
En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.
als jij bijvoorbeeld gepest of misbruikt bent, of wat dan ook, heb je bepaalde reflexen, of je nou leuk vindt of niet, en heeft je gevormd tot wie je bent. het hoort dus wel degelijk bij iemand. jij gaat daar veel te makkelijk aan voorbij.quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Not really, je hersenen slaan letterlijk op hol.
Hetzelfde als dat je helemaal stil vriest als je onder schot komt te staan. Dan ben je toch ook niet meer jezelf?
Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Samzz het volgende:
Er is ook nog zoiets als gezonde spanning.
En verlegenheid. Ik ben zelf erg verlegen bij eerste dates/eerste ontmoetingen, is nog geen man op afgeknapt.
die heels niet idd.quote:
Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vinden veel kerels wel aantrekkelijk denk ik
Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
die heels niet idd.
dd zou ik van dichtbij moeten zien om dat voor mezelf te kunnen beoordelen. al denk ik van niet.
Bij hun thuisquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
Waar kan ik die vrouwen vinden die op verlegen mannen vallen?
Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Je blijft thuis? Ontmoet je geen leuke mensen? Durf je niks te doen als je ze ontmoet? Word je afgewezen?
je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren.quote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn maar tieten, geen kalashnikovs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |