abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124772810
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.

Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind. :D :@
^O^
pi_124772822
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.

En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124772845
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
En dan ga je keihard in de friendzone :')
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:17 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772867
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.

Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.

Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.

Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.
Ga eens naar een FOK!meet :).

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef dawg het volgende:

[..]

je kunt er wel lekker je eigen kalashnikov tussen parkeren.
Waarheid als een koe :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124772882
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een heeeeeel klein beetje fysiek contact is genoeg. Je hoeft niet eens te zoenen, als je het maar goed balanceert.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:37 #181
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124772887
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het er veel zijn, maar er zullen er inderdaad voldoende zijn.

Ik merk zelf ook wel dat ik onhandige meisjes/vrouwen altijd wel schattig vind. :D :@
Onhandig wel, incompetent niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_124772924
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?
pi_124772937
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga eens naar een FOK!meet :).

[..]

Waarheid als een koe :9.
Kom jij eens naar een FOk meet.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:29 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772942
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, hoor :). Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
pi_124772946
Ik kom zat onder de mensen... alleen niet onder de vrouwen :')
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:57 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124772967
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom jij eens naar een FOk meet.
Why?
pi_124772977
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.
pi_124772983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Why?
Dan zou je dat niet zeggen ;)
Rustig aan.
pi_124773003
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Veeeel te riskant. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124773014
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hoor :). Dat is best een goede aanpak. Ik durf wel te zeggen dat het bij mij wel zou werken.
Zo was ik vroeger altijd... hier werkt het niet...
  maandag 1 april 2013 @ 22:11:42 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124773016
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan zou je dat niet zeggen ;)
Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweest :).
pi_124773027
quote:

[..]

Why?
Jij zat toch ook in het SEX SC topic..

Heb je peurac wel eens tekeer tegen mij zien gaan?
Rustig aan.
pi_124773035
quote:

[..]

Why?
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...
pi_124773046
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan me persoonlijk geen zak schelen dat het Firefly is. Ik ken hem niet, op een ander zou ik ook reageren.

En betere kansen waarop? Seks? Een relatie? Want bij dat laatste ben ik veel eerder geneigd om te kiezen voor een man die wat rustiger is en zich meer op de achtergrond houdt (of zelfs verlegen is) dan dat ik de zoveelste galbak tegen het lijf loop die het maar om één ding te doen is.
Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124773056
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Want? Ik ben vaak genoeg naar FOK!meets geweest :).
Ik allicht vaker dan jou.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 22:12:39 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_124773069
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik blijf inderdaad thuis, helemaal geen zin om onder de mensen te zijn of de kroeg op te zoeken.
Ik ontmoet dus geen leuke mensen, maar dat is al best wel lang zo.. Tis weer een tijd terug dat ik mensen ontmoette dat ik dacht van leuke mensen... Nouja een paar vorig jaar met school wel.. Hmm... Maar daarna niet echt meer.

Kroeg etc is sowieso geen goede bodem om mensen te leren kennen eigenlijk, klinkt misschien raar.

Ik ontmoet dus gewoon even niemand.. Ben wel een paar keer nog geweest maar toen sprak ik ook niemand aan... Geen motivatie voor inderdaad... Geen zin om moeite te doen of gezellig te doen weet ik het... Dat riedeltje is best vermoeiend steeds en het levert niet zoveel op, helemaal niet als je niet goed in je vel zit.

Afgewezen.. Mwah, ik heb daar nooit zoveel last van... Als iemand geen interesse toont dan loop ik toch gelijk weg, dat is voor mij duidelijk genoeg.. Maar dat noem ik niet echt een afwijzing dus.
Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^O^
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek. :@

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onhandig wel, incompetent niet.
Ik weet niet wat je verstaat onder incompetent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_124773093
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Betere kansen op dat wat je wil hebben, seks, een relatie, wat dan ook. Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance :')
Galbakken zijn relatief vaker zelfverzekerd dan de niet-galbakken, gok ik zo :P
pi_124773095
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Ik ben de laatste weken ook vaak uitgenodigd om dingen te doen. Film kijken, voetbal kijken, naar een concert, naar de kroeg. Ik heb er alleen helemaal geen zin in. Te vermoeiend, voelt het. Ik blijf liever thuis muziek luisteren en lezen.

[..]

Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek. :@

[..]

:9
Rustig aan.
pi_124773103
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een rustige zelf en een feestachtige zelf. Dan laat ik mijn rustige zelf gewoon naar boven komen en praten over mijn hobbys enzo en wat ik vandaag gedaan heb. Even de party sfeer wegdenken en me wat kalmer maken.
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.
  maandag 1 april 2013 @ 22:13:12 #200
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124773104
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ze nog totaal niet zelfstandig zijn en niks zelf kunnen, dat wilde ik er in grote lijnen mee zeggen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')