abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 21:41:32 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771155
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.

Ik heb het dus letterlijk over iemand die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.
Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk geven :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124771212
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien moet je dat dan meteen duidelijk maken en niet pas wanneer mensen je geen gelijk geven :').
Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 1 april 2013 @ 21:43:22 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771256
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor mij is het normaal, misschien leg ik het verkeerd uit of niet exact genoeg, dat kan.
Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.
pi_124771307
quote:

[..]

Misschien leg ik het verkeerd uit. De "personage" die jij omschreef was niet diegene die ik bedoelde.

Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden.
Dat is jouw invulling , er zijn zat mensen die dat niet zo ervaren . Hou eens op met te doen alsof jouw mening de ultieme waarheid is. Je lijkt wel een enge sekteleider op deze manier en bovendien dit topic is juist om mensen die er mee te zitten en niet een minderwaardig complex aan te praten omdat guru firefly niet zo eens is hoe hun als mensen zijn....
pi_124771315
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus voor jou is het normaal voort te borduren op iets wat iemand zegt en iets heel anders te bedoelen? Dat biedt wel perspectief op wat je hier in het topic allemaal hebt gezegd.
Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124771326
quote:

[..]

Ik heb het dus letterlijk over mensen die jaren lang geen vrouw heeft aangeraakt en enorme angsten heeft waardoor hij creepy over komt, het is alles of niets voor hem. Vrouwen zullen daar echt niet snel voor gaan vallen als iemand wanhopig is.

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
onzin. heb het recent nog in mijn directe omgeving gezien. beste vriend was al 7 jaar single, met geen enkele vrouw in die 7 jaar en heeft nu alweer een paar maanden een vriendin.

en dat zal heus geen uitzondering zijn.

daarnaast hebben meerdere vrouwen hier al min of meer verklaard dat ze jou creepy over vinden komen. kun je nagaan.
pi_124771391
Hajoh, vuurvliegje is best een prima gozer.
Niet zo bitchen. Hij durft tenminste.
Rustig aan.
pi_124771398
Hoe beter je op je gemak voelt, hoe groter je kansen als man zijnde.

Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?

Ja er zijn uitzonderingen. Dus?
pi_124771429
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:

Hoe lastig is het te begrijpen? Waarom wordt dit niet als waarheid aangenomen? Waarom zulke lange discussies om dit te snappen?
Gaat het daarover?
Jezus... :')

Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.
Rustig aan.
  maandag 1 april 2013 @ 21:46:14 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771438
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voort borduren op wat? Ik volg je niet helemaal. Wat is dan tegenstrijdig?
Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.

Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.
pi_124771530
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, Jelly had het over wat onhandige momentjes voor wat betreft het omgaan met mannen. Dus vanuit nervositeit dingen niet zo handig aanpakken. En opeens kom jij met een verhaal dat vrouwen zich alleen comfortabel voelen als de man comfortabel is.

Dat spreken wij tegen en opeens ga je het over contactgestoorden hebben die wij op een of andere manier doodeng moeten vinden of zo.
Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?
  maandag 1 april 2013 @ 21:48:06 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771555
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja er zijn uitzonderingen, maar hoe vaak heb je een relatie/seks met mannen die bij je komen zitten en awkward overkomen?
Dat is niet wat jij zei. Lees maar eens terug.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:05 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771621
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat het daarover?

Ja er zullen vast vrouwen zijn die onzeker / onschuldig leuk vinden, maar ik denk dat de meeste zich op een voetstuk geplaatst zullen voelen en dat wilt niet helpen nee.
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.

Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:29 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_124771646
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat het daarover?

Je kan natuurlijk ook te ver gaan met onzekerheid of verlegenheid.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 1 april 2013 @ 21:49:39 #115
103397 minthy
Lief-ish
pi_124771658
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen kunnen overigens pas op hun gemak voelen als de man zich op zijn gemak voelt. Dat gebeurd niet als de man het niet gewend is om een vrouw te "versieren". (angst gevoelens/stressen/wanhoop etc)
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen voelen heel snel wat voor vibe/uitstraling er van een persoon af komt, en iemand die angst gevoelens heeft zend echt niets positiefs uit.
Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??

quote:

Daarom is het belangrijk om tenminste wat sociale ervaring op te doen en tenminste wat relaxt te worden. Is dit zo raar?
Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezen :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 1 april 2013 @ 21:50:35 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771719
Ruik jij niet wanneer een man wat nerveus is, Minthy :D? Ik wel, hoor. Firefly zegt dat, dus het moet wel waar zijn.
pi_124771737
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef Samzz het volgende:
Niemand is 100% op zijn of haar gemak op een eerste date of bij het aanspreken van een persoon die hij of zij leuk vindt.

Dat zal mij echter niet tegenhouden een gesprek met iemand aan te gaan. Dat zou wat zijn, zeg.
Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.

In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.
Rustig aan.
pi_124771749
Ik denk dat je verbaasd zal staan hoeveel vrouwen wel sex hebben of relatie krijgen met iemand die bij je komt zitten en die awkard overkomen .

Maar ik denk dat je dat niet helemaal snapt
pi_124771752
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Ja. Wat moet je hier nog van maken? Hoe kom je in vredesnaam aan deze kennis??

[..]

Dit is absoluut waar, maar laat ajb bovenstaande bullshit varen. Zelden zulke onzin gelezen :D
Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.
pi_124771759
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:

Ja er zijn uitzonderingen. Dus?
geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.

daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.
pi_124771906
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef dawg het volgende:

[..]

geldt ook voor vrouwen. en iemand kan zich ook pas na verloop van tijd wat meer op zijn of haar gemak gaan voelen. kan verschillende oorzaken hebben, bijv autisme, misbruik, verkrachting, verwaarlozing, etc.

daar kun je na 1 date nog minder dan niks van zeggen. je gaat weer es veel te kort door de bocht. maar dat snap jij kennelijk niet.
Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.

Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.

Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:21 #122
103397 minthy
Lief-ish
pi_124771911
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel van jou weten hoe vaak je een relatie/seks hebt gehad met een man die zo was zoals ik omschreef in mijn eerste post. Een man die angst/stress en wanhopige gevoelens had bij je eerste ontmoeting.
Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 1 april 2013 @ 21:53:43 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124771929
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben vaak genoeg wel op mijn gemak geweest hoor? En als ik er zo vrijblijvend in stond had ik meer ''succes'' dan wanneer ik zelf gespannen was, dan was het einde oefening.

In deze heb ik zelf genoeg ervaring om daarover te kunnen oordelen dat het wel lijkt te kloppen.
Je bent altijd wel iets nerveus of gespannen, tenminste wel als je denkt dat het wat kan worden.

En dat is verder helemaal niet erg, daar rekent een vrouw je echt niet op af omdat zij zelf net zo goed wat nerveus of gespannen is :). Daarom bestaat er ook zoiets als een tweede en derde, vierde, vijfde en zesde date. Elkaar leren kennen. Iemand die onzeker is, stressig of gespannen is niet meteen afgeschreven.
pi_124771972
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Meerdere keren en het stelde me gerust! Het gaf me het gevoel niet als enige de bibbers te hebben, wat zeer normaal is voor een eerste date lijkt me...
Juist inderdaad dat is zo en het heeft gewoon ook iets charmants ergens.
pi_124771983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het lijkt eerder dat je niet wilt erkennen hoe belangrijk het is om niet angstig en gestressed te zijn bij je eerste date.

Als je angstig en gestressed bent, komt je positieve persoonlijkheid een heel stuk minder tot zijn recht. Hetzelfde als met sollicitaties.

Dit is echt niet iets wat je gewoon maar even kunt vergeten.
echt, ik hou weer op. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')