En nu daten jullie of was het iets eenmaligs?quote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadToen mijn kansen waargenomen
Mooi actie ondernomenquote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven. Ik had al wat gedronken. Gelukkig niet zo veel dat ik alles vergeet. Op een gegeven moment raakte ons groepje met haar groepje aan de praat. Op een gegeven moment bleef ze alleen achter even, omdat er een paar gingen roken en zij het wel gezellig hadToen mijn kansen waargenomen
Ja dat moet natuurlijk nog allemaal blijken. Heb wel dr facebook gescoord uiteraard. Ik heb er wel vertrouwen in en mijn matties vonden haar ook echt sympathiekquote:Op maandag 1 april 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu daten jullie of was het iets eenmaligs?
Ahh, nou, hopelijk wordt het iets moois tussen jullie.quote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat moet natuurlijk nog allemaal blijken. Heb wel dr facebook gescoord uiteraard. Ik heb er wel vertrouwen in en mijn matties vonden haar ook echt sympathiek
Ik dacht een heel klein momentje nog aan jouw raad, Fireflyquote:Op maandag 1 april 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooi actie ondernomenBlijf doorgaan op deze lijn!
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit welquote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, nou, hopelijk wordt het iets moois tussen jullie.
Je bent dus geen maagd meer?quote:Op maandag 1 april 2013 19:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde skills. If you know what I mean
quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit wel
Ouwe troll dat je er bent.quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben een lieve jongen, dus ik verdien dit wel
Ben niet van de one night stands. Wil natuurlijk wel voor iets serieus gaan. Anders vind ik het ook maar kut. Zou natuurlijk jammer zijn als ik het verkloot doordat ik mijn piemel achterna liepquote:
Ik ben blij dat je naar me luistert.quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben niet van de one night stands. Wil natuurlijk wel voor iets serieus gaan. Anders vind ik het ook maar kut. Zou natuurlijk jammer zijn als ik het verkloot doordat ik mijn piemel achterna liep
Zeg me niet dat alles verzonnen is.quote:
quote:
Hihiquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat alles verzonnen is.
Ik praat nooit meer met je.quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Hihi
Dit was toch zo doorzichtig als wat
Blijkbaar had ik dit nog wel een halve dag vol kunnen houden![]()
Ja volgens mij. Was wel blij dat je me niet stiekem verraaddequote:
Wat is nou mooier dan op 1 april in het maagdentopic aankomen met dat je gescoord hebtquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, bobje die een vrouw aan de haak slaat, gekker moet het niet worden, hoor.
Lul.quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Hihi
Dit was toch zo doorzichtig als wat
Blijkbaar had ik dit nog wel een halve dag vol kunnen houden![]()
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja volgens mij. Was wel blij dat je me niet stiekem verraaddeJe bent blijkbaar de enige die niet naief is
Geniaal, jaquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.
Gaaf!quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht een heel klein momentje nog aan jouw raad, Firefly
Nog niet eens gezienquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen ongeloofwaardig verhaal an sich. Mijne daarentegen: R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |