abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124743864
OK, morgen kan ik mezelf waarschijnlijk wel voor mijn kop slaan omdat ik dit topic geopend heb. Samenvatting onderaan.

Het ondenkbare is gebeurd, ik (26) ben keihard gevallen voor een man (26). Uit de hand gelopen scharrel, zeg maar. Ik had niet verwacht dat ik me nog eens emotioneel aangetrokken zou voelen tot een vent, maar het is nu eenmaal zo en uiteindelijk moet ik hier dus 'iets' mee doen.

Samenvatting tot nu toe. Hij en ik kwamen elkaar een maand geleden tegen in mijn vaste kroeg. Er kwam direct een leuk gesprek op gang, paar drankjes erbij en de avond eindigde in mijn bed (Jaja, blabla, slet/hoer!). Een kleine 48 uur later is hij vertrokken. Daarna nog eens afgesproken, elkaar nog eens tegen gekomen, ik heb hem mee uit eten genomen, we hebben samen pizza gemaakt. Toffe gesprekken, inside jokes, goeie seks, veel geknuffel en leuke tijden gewoon. Alle ingrediënten voor een leuke prille relatie zijn er wel.

Van zijn kant geen signalen dat hij mij écht leuk vindt, buiten dat hij altijd lang blijft hangen en me altijd vraagt of ik niet even bij onder de douche spring. Van mijn kant alleen het signaal dat ik wel wou dat ik hem op een andere manier had leren kennen. Zijn respons daarop was dat dat er niet toe doet. Buiten de manier waarop we van start gegaan zijn was het eigenlijk perfectico allemaal. Maar er is één probleem want aan zijn gedrag als hij er niet is, leid ik af dat hij niet voor mij gevallen is. Hij reageert wel direct áls ik hem al eens sms (en da's weinig, en zeker niet van die onzin als 'hoi, hoe is het? lekker geslapen' etc.). Maar uit zichzelf sms-en is maar 1 of 2 keer voorgekomen. OK, dat kán natuurlijk want hij is geen smskoning en ook geen gsmfreak. Met de kerst waren we allebei druk. Ik heb de proef op de som genomen en niets laten horen. Het resultaat was 8 dagen radiostilte. In de tussentijd heb ik dus ontdekt dat ik hem mis, ik moet de neiging onderdrukken om hem elke brainfart te sms-en enzovoorts. En ik heb dus ook ontdekt dat hij mij niet mist. :')

Dus some advice please, is dit hopeloos? Mijn plan is sowieso om het vroeg of laat te vertellen, want 'gezellig blijven scharrelen' hou ik op deze manier ook niet lang vol. Hij is niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont. Dus ik zal hoe dan ook meer tijd met hem door moeten brengen om hem alsnog te doen inzien hoe geweldig :')! ik ben. Nou ja, bij hem voel ik me geweldig terwijl ik gewoon mezelf ben. O+

Oh, wees lief voor mij, deze shite is al verwarrend genoeg voor hetero's. -O-

Samenvatting: TS is minder lesbisch dan ze aanvankelijk dacht, verliefd geworden op een scharrel die overigens niet moeilijk doet over het feit dat er eerst gescharreld is. Indien samen is het enorm leuk, daarbuiten weinig contact. Wanneer de stekker eruit trekken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 1 april 2013 @ 00:48:18 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124744474
1. Waarom hoer/slet? Alsof one night stands zoiets vreselijks zijn.
2. De Herkenning.
3. Ik geef je weinig kans. De enige manier waarop hij effectief stil gaat staan bij de situatie is een droge 'come clean' waarbij je direct al het contact afkapt. Als hij beseft dat hij je mist, dan gaat hij zijn best doen voor je. Mist hij je niet, dan was dat het.

Verder dikke kans dat hij zijn gevoelens niet toelaat omdat hij er vanuit gaat voor meer dan seks geen kans te maken bij je.
Resistance is futile.
  maandag 1 april 2013 @ 00:49:56 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124744550
Wat ik alleen niet snap is dat je hem een maand geleden ontmoet hebt, maar jullie waren allebei te druk tijdens de kerst om te sms-en?
Resistance is futile.
pi_124745064
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Seven. het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat je hem een maand geleden ontmoet hebt, maar jullie waren allebei te druk tijdens de kerst om te sms-en?
Je was me voor :)

OT: Ik zou gewoon duidelijk maken wat je voelt en wat jij graag wil, beter vroeg dan laat. Waarom moet je nog meer tijd doorbrengen om te laten zien hoe leuk je bent? Neem aan dat hij je al wel kent. Grote kans is ook dat nu je voor jezelf erachter bent wat je voelt en hem wil laten zien hoe leuk je wel niet bent, dat het nogal een geforceerd iets gaat worden, waardoor je misschien het beeld van wat hij nu van je heeft (jezelf zijn dus) verpest.
pi_124745072
1 april. Toch?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 1 april 2013 @ 01:07:41 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124745384
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je was me voor :)

OT: Ik zou gewoon duidelijk maken wat je voelt en wat jij graag wil, beter vroeg dan laat. Waarom moet je nog meer tijd doorbrengen om te laten zien hoe leuk je bent? Neem aan dat hij je al wel kent. Grote kans is ook dat nu je voor jezelf erachter bent wat je voelt en hem wil laten zien hoe leuk je wel niet bent, dat het nogal een geforceerd iets gaat worden, waardoor je misschien het beeld van wat hij nu van je heeft (jezelf zijn dus) verpest.
Ik zeg ook vertellen,+ verslag hier natuurlijk!
Resistance is futile.
pi_124745456
iets minder nadenken, iets meer genieten wellicht ?
pi_124745898
Weet hij eig dat ie een lesbo heeft bekeerd? w/
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_124746499
Hopeloos...
pi_124746945
Is hij knapper dan jouw?
Dan heeft hij waarschijnlijk meer opties dan jij en jouw gebruikt voor seks. Dat gebeurt regelmatig bij vrouwen omdat die net zoals mannen hoteldebotel worden van een knappe van het andere geslacht.
Dus laat het rusten als je niet even knap bent dan is het zinloos. Een geba;anceerde lange relatie is 90% van de tijd tussen bijna even knappe mensen.
pi_124747152
Eerlijk denk dat dit weinig kans van slagen heeft.
pi_124747155
Slet, hoer.
pi_124747272
Ik vraag me voornamelijk af waarom jij dacht dat jij lesbienne zou zijn terwijl je gewoon seks hebt met mannen? The hell. :')

Je bent heul niet lesbisch Fasination, kom uit de kast.

[ Bericht 13% gewijzigd door kingtoppie op 01-04-2013 02:17:11 ]
Rustig aan.
pi_124747364
Dus.... Sinds wanneer valt kerst in Maart?
pi_124747468
quote:
5s.gif Op maandag 1 april 2013 02:15 schreef mootie het volgende:
Dus.... Sinds wanneer valt kerst in Maart?
Inderdaad, 1 apriltroll.
  maandag 1 april 2013 @ 08:38:55 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124749357
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 00:48 schreef Seven. het volgende:
1. Waarom hoer/slet? Alsof one night stands zoiets vreselijks zijn.
2. De Herkenning.
3. Ik geef je weinig kans. De enige manier waarop hij effectief stil gaat staan bij de situatie is een droge 'come clean' waarbij je direct al het contact afkapt. Als hij beseft dat hij je mist, dan gaat hij zijn best doen voor je. Mist hij je niet, dan was dat het.

Verder dikke kans dat hij zijn gevoelens niet toelaat omdat hij er vanuit gaat voor meer dan seks geen kans te maken bij je.
Ik snap wel dat jij het herkenbaar vindt!

R&P / Gevallen voor een vent. Hij niet voor mij. Denk ik.

_O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_124749361
Waarschijnlijk hopeloos, maar waarom bespreek je het niet gewoon?
pi_124749452
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Fascination het volgende:
OK, morgen kan ik mezelf waarschijnlijk wel voor mijn kop slaan omdat ik dit topic geopend heb. Samenvatting onderaan.

Het ondenkbare is gebeurd, ik (26) ben keihard gevallen voor een man (26). Uit de hand gelopen scharrel, zeg maar. Ik had niet verwacht dat ik me nog eens emotioneel aangetrokken zou voelen tot een vent, maar het is nu eenmaal zo en uiteindelijk moet ik hier dus 'iets' mee doen.

Samenvatting tot nu toe. Hij en ik kwamen elkaar een maand geleden tegen in mijn vaste kroeg. Er kwam direct een leuk gesprek op gang, paar drankjes erbij en de avond eindigde in mijn bed (Jaja, blabla, slet/hoer!). Een kleine 48 uur later is hij vertrokken. Daarna nog eens afgesproken, elkaar nog eens tegen gekomen, ik heb hem mee uit eten genomen, we hebben samen pizza gemaakt. Toffe gesprekken, inside jokes, goeie seks, veel geknuffel en leuke tijden gewoon. Alle ingrediënten voor een leuke prille relatie zijn er wel.

Van zijn kant geen signalen dat hij mij écht leuk vindt, buiten dat hij altijd lang blijft hangen en me altijd vraagt of ik niet even bij onder de douche spring. Van mijn kant alleen het signaal dat ik wel wou dat ik hem op een andere manier had leren kennen. Zijn respons daarop was dat dat er niet toe doet. Buiten de manier waarop we van start gegaan zijn was het eigenlijk perfectico allemaal. Maar er is één probleem want aan zijn gedrag als hij er niet is, leid ik af dat hij niet voor mij gevallen is. Hij reageert wel direct áls ik hem al eens sms (en da's weinig, en zeker niet van die onzin als 'hoi, hoe is het? lekker geslapen' etc.). Maar uit zichzelf sms-en is maar 1 of 2 keer voorgekomen. OK, dat kán natuurlijk want hij is geen smskoning en ook geen gsmfreak. Met de kerst waren we allebei druk. Ik heb de proef op de som genomen en niets laten horen. Het resultaat was 8 dagen radiostilte. In de tussentijd heb ik dus ontdekt dat ik hem mis, ik moet de neiging onderdrukken om hem elke brainfart te sms-en enzovoorts. En ik heb dus ook ontdekt dat hij mij niet mist. :')

Dus some advice please, is dit hopeloos? Mijn plan is sowieso om het vroeg of laat te vertellen, want 'gezellig blijven scharrelen' hou ik op deze manier ook niet lang vol. Hij is niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont. Dus ik zal hoe dan ook meer tijd met hem door moeten brengen om hem alsnog te doen inzien hoe geweldig :')! ik ben. Nou ja, bij hem voel ik me geweldig terwijl ik gewoon mezelf ben. O+

Oh, wees lief voor mij, deze shite is al verwarrend genoeg voor hetero's. -O-

Samenvatting: TS is minder lesbisch dan ze aanvankelijk dacht, verliefd geworden op een scharrel die overigens niet moeilijk doet over het feit dat er eerst gescharreld is. Indien samen is het enorm leuk, daarbuiten weinig contact. Wanneer de stekker eruit trekken?
IK quoteer even je op, voor als je straks wakker wordt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 1 april 2013 @ 09:00:33 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124749458
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 08:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

IK quoteer even je op, voor als je straks wakker wordt *O*
Het was al een quote.
pi_124749460
Lol echt exact hetzelfde als andere topic. Hoe sneu :{
  maandag 1 april 2013 @ 09:18:54 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124749576
Seven is er vol ingetrapt.
  maandag 1 april 2013 @ 09:26:46 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_124749651
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 00:48 schreef Seven. het volgende:
2. De Herkenning.
:D
  maandag 1 april 2013 @ 09:30:18 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124749677