Firefly's commentaar dat het belangrijk is dat je zo zeker mogelijk over moet komen, etc. is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Als je wat stil bent, dan hebben kinderen nogal de neiging om je gewoon maar links te laten liggen. Dat hebben volwassenen wat minder, maar het kan nog steeds voorkomen.quote:
Eentje had na 3 jaar opeens interesse toen ik kortstondig een vriendin had...quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg ook op mij, niet op iedere vrouw in de wereld. Maar ik denk dat het over het algemeen wel een goede aanpak is. Maar als ze je friendzoned had je waarschijnlijk met een andere aanpak ook geen kans gemaakt
.
[..]
Soms en nee. En dat is sowieso een mongool.
[..]
Klopt.
Hij is een beetje een kluns namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je en waarom vraag je dat?
Och, alles wordt hier zwart-wit gesteld, ik vond het wel een mooiequote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance
Ik heb exact hetzelfdequote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Dat kun je op beide manieren opvatten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Oh, heb niet veel films van hem gezien, dus kan niet over hem oordelen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is een beetje een kluns namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een brede persoonlijkheid. Ik kan boos zijn als het moet, rustig zijn als het moet enz en ik volg mijn gevoel heel erg op dat moment -> jezelf zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.
Ik wist het antwoord al eigenlijk wel...quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef dawg het volgende:
[..]
die laatste zin.dat is niet zelfverzekerd faxie, tsk tsk. noem een datum wanneer je haar komt ontvoeren voor een picknick onder de sterren, tikkertje, en een fles wijn. of een krat bier.
Kijk, je weet dus nu dat ze niet wat voor jou waren, waarschijnlijk is het daarom niet geluktquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje had na 3 jaar opeens interesse toen ik kortstondig een vriendin had...![]()
Maarja ik zat ook achter de verkeerde meiden aan denk ik zo achteraf gezien.
Wie komen er eigenlijk wel?quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...
Dikke dillema'squote:
alleen is een mens geen kameleon.quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommel
Hay schatquote:
Zeg me niet dat je weer achter foute mannen aanzit.quote:
Mja wie weet...quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, je weet dus nu dat ze niet wat voor jou waren, waarschijnlijk is het daarom niet gelukt.
To squat or not to squatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/
dit is al veel genuanceerder maar ik ben het met 1 woord niet eens: durven kan ook willen zijn. en als het willen is, is dat vaak met een heel goede reden.quote:Op maandag 1 april 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een brede persoonlijkheid. Ik kan boos zijn als het moet, rustig zijn als het moet enz en ik volg mijn gevoel heel erg op dat moment -> jezelf zijn.
Juist op deze manier ben je niet saai en kan je het beste uit jezelf delen met een ander. Mensen zijn heel gevarieerd in hun persoonlijkheid, maar durven veel dingen van hun persoonlijkheid niet te laten zien. (expressie van jezelf. Hoe meer zelfs , hoe eerder vrouwen je leren kennen, hoe eerder ze je "leuk vind" en hoe eerder je verder komt met z'n 2en).
Nou, ik verheug me er al op. Tot zo.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga even snel douchen en dan kom ik mn dilemma op tafel gooien.. En nee geen foute mannen, wel onbereikbare mannen :/
Ik zou voor degene gaan die niet mij is.quote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Het oosten, hè?quote:
Je kan zelf je leeftijd categorie invullen. Dus wil jij als 40 jarige een meid van 18 zoeken, en er zijn meiden van 18 die aangegeven hebben dat zij een man in die leeftijdscategorie zoeken kan je dus gekoppeld worden ja.quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je als je 40 bent ook gekoppeld worden met een meid van 18, blond haar, cup c, of is dat dan weer ethisch onverantwoord waardoor je eerder gekoppeld wordt aan een tante koos die haar profiel een beetje gepimpt heeft om niet als een saaie doos over te komen?
Ik ga zelf uit van dat laatste, ook bij de anderquote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kun je op beide manieren opvatten.
Je kunt zeggen "Ja", want die zenuwen doen niks anders dan je eigen ik camoufleren
En "Nee", omdat ook die zenuwen onderdeel zijn van jouw karakter
Twente?quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |