Ik zeg ook op mij, niet op iedere vrouw in de wereldquote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger altijd... hier werkt het niet...
Soms en nee. En dat is sowieso een mongool.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zat toch ook in het SEX SC topic..
Heb je peurac wel eens tekeer tegen mij zien gaan?
Klopt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Ik was laatst aan het eten met zo eentje en ik vond haar alleen maar leuker door het onhandige gebruik van bestek.
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommelquote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
een tactiek dus eigenlijk? what happend to 'jezelf laten zien'?
Wat vind jij van hugh grant?quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou ik een afknapper vinden. Alsof ik met een klein kind aan tafel zit.
En zo is dat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommel
Wat is er?quote:
Ah, ok. Dat begrijp ik.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ze nog totaal niet zelfstandig zijn en niks zelf kunnen, dat wilde ik er in grote lijnen mee zeggen.
Misschien helpt het dat ik haar al een tijd ken en om haar geef.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen worden dan ook meer afgerekend op zulke karaktertrekken dan vrouwenquote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keb zelfs even met Evie wat afgedate zegmaar.quote:
Taalfaalquote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Wanneer een kameleon zich aanpast aan de omgeving betekend dit niet dat de kameleon niet zichzelf is." - Drommel
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigerenquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen die veel bevestiging nodig hebben worden heus niet door sommige gasten "macho alpha" benaderd. Gewoon heel rustig, beta achtig zelfs, goed naar haar luisteren naar wat ze zegt, helemaal niet voor de seks gaan door rare opmerkingen te maken ofzo (zorgen dat zij achter jou aan gaat). Heel lief zijn (niet slijmerig, maar oprecht). Bijna als gewoon vrienden zelfs. Niets gamy of wat dan ook. Veel voorzichtiger omgaan met haar gevoelens etc.
Dat is waar maar zo kan je ook over allochtonen zeggen dat ze vaker een strafblad hebben maar het is racistisch om aan te nemen dat de meeste allochtonen een strafblad hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Galbakken zijn relatief vaker zelfverzekerd dan de niet-galbakken, gok ik zo
Op wat voor manier bedoel je en waarom vraag je dat?quote:
Het kan fout gaan ja, maar het is wel een uitgangspunt om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb zelfs even met Evie wat afgedate zegmaar.
Grote fout in mijn leven maargoed, ik zal er wel iets van geleerd hebben.
die laatste zin.quote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je uitnodig 27 april zeg je zeker nee? ...
Firefly's commentaar dat het belangrijk is dat je zo zeker mogelijk over moet komen, etc. is natuurlijk wel ergens op gebaseerd. Als je wat stil bent, dan hebben kinderen nogal de neiging om je gewoon maar links te laten liggen. Dat hebben volwassenen wat minder, maar het kan nog steeds voorkomen.quote:
Eentje had na 3 jaar opeens interesse toen ik kortstondig een vriendin had...quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg ook op mij, niet op iedere vrouw in de wereld. Maar ik denk dat het over het algemeen wel een goede aanpak is. Maar als ze je friendzoned had je waarschijnlijk met een andere aanpak ook geen kans gemaakt
.
[..]
Soms en nee. En dat is sowieso een mongool.
[..]
Klopt.
Hij is een beetje een kluns namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je en waarom vraag je dat?
Och, alles wordt hier zwart-wit gesteld, ik vond het wel een mooiequote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tussen zelfverzekerd zijn en een galbak zijn zit trouwens een redelijke nuance
Ik heb exact hetzelfdequote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Dat kun je op beide manieren opvatten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Oh, heb niet veel films van hem gezien, dus kan niet over hem oordelen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is een beetje een kluns namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een brede persoonlijkheid. Ik kan boos zijn als het moet, rustig zijn als het moet enz en ik volg mijn gevoel heel erg op dat moment -> jezelf zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb jij voor elke situatie een andere zelf. nofi. maar ik zie het als tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |