Kun je weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 1 april 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Wel wat saai af en toe, dat dan weer wel...
[..]
Idem. Zal je zien dat er alsnog een schroefje los zit als je het kreng in elkaar hebt gezet
"The Bodhi Treequote:Op maandag 1 april 2013 01:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hoezo niet, nou is het pas 2 jaar dat ik in de burgerwereld rond loop. Gewoon eentje via overzees laten komen en dan gewoon vasthouden tot hij zich overgeeft. Zie het probleem niet en een chinees heeft geen ziel zeggen ze.
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.quote:Op maandag 1 april 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Wel wat saai af en toe, dat dan weer wel...
[..]
Idem. Zal je zien dat er alsnog een schroefje los zit als je het kreng in elkaar hebt gezet
Trouw met mij je geeft tenminste tegengas.quote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Oké. Maar eentje dan, hè? Niet meer dan dat!
Ja leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 01:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"The Bodhi Tree
He went on alone. He thought of the six years that had passed since he left his father's palace. He had still found no answer to all the suffering in life, why it is there and how it can be overcome. At last he came to a great tree, later to be called the bo-tree (from 'bodhi' which means wisdom). 'I shall sit beneath this tree and though my flesh and bones should waste away and my life-blood dry up, I shall not move again until I have found the truth.'
He sat and meditated. Day turned to night and the full moon of May came up. Now Mara, the evil one, came to him. According to legend, Mara tempted him with many things of the world including a great longing to go back to his wife and child and give up his long search. But, although Siddhartha was tired and discouraged, his will to find enlightenment was stronger.
Then, it is said, Mara hurled thunderbolts at him but they turned to sweet-scented petals as they neared him. And Mara caused huge jagged lighting flashes which turned to soft sounds of music in his ears.
Last of all, Mara shouted, 'Even if you find out the truth, who do you think will ever believe you? What right do you have to claim the throne of enlightenment?.
Siddhartha touched the ground with his hand and replied, 'The earth will bear witness, to all my past action of purity.' Mother earth rose from the ground and brought forth a great flood which swept Mara and his hosts away."
Zo, goodluck with that!!quote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.
Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.
Waar liefde en passie is, maar ook de gezonde dosis stress en confrontaties.
Ik trouw niet. Nimmerquote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef FAUSTI het volgende:
Trouw met mij je geeft tenminste tegengas.
Lijkt dat je wat?quote:
Ja rot dan maar op hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoenquote:
Sorry! Ik ben bloedserieus op dat vlak, het voegt niets toe... Een aanzoek zou wel tof zijn, maar trouwen? Nee...quote:Op maandag 1 april 2013 01:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik was het aanzoek al aan het plannen
quote:Op maandag 1 april 2013 01:53 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ja rot dan maar op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Voor mij hoeft het ook niet zo.quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoen
[..]
Sorry! Ik ben bloedserieus op dat vlak, het voegt niets toe... Een aanzoek zou wel tof zijn, maar trouwen? Nee...
[..]
quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoen
quote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.
Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.
Waar liefde en passie is, maar ook de gezonde dosis stress en confrontaties.
De massa durft dat niet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uit
Dat is ook het probleem denk,quote:
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem denk,
Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.
Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het leven
Dat niet eens he..quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".
Evil ^^quote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat niet eens he..
Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.
j/kquote:
Je bent een zigeuner?quote:Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef FAUSTI het volgende:
Fuck was op mijn 14de al verloofd![]()
En dat is serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |