quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoen
quote:Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.
Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.
Waar liefde en passie is, maar ook de gezonde dosis stress en confrontaties.
De massa durft dat niet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uit
Dat is ook het probleem denk,quote:
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem denk,
Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.
Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het leven
Dat niet eens he..quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".
Evil ^^quote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat niet eens he..
Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.
j/kquote:
Je bent een zigeuner?quote:Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef FAUSTI het volgende:
Fuck was op mijn 14de al verloofd![]()
En dat is serieus
quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef firefly3 het volgende:
kt: doen wat je zelf leuk vind kan best evil zijn, als je datgene leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |