abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 01:57:16 #289
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124746925
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee joh, veel te veel eisen waaraan ik niet kan voldoen :P

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 1 april 2013 @ 10:28:27 #290
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124750204
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn ideale relatie, is gewoon dat ik haar aanvul waar zij tekort komt, en zij mij aanvult waar ik tekort kom.

Dat de relatie bestaat uit twee levens die parallel aan elkaar lopen en niet in elkaar verweven zijn, waarin de sex is als twee zielen die samensmelten tot 1.

Waar liefde en passie is, maar ook de gezonde dosis stress en confrontaties.

:7
;( zo was t dus jaren hier in huis. totdat de interesses veranderden, de een boomknuffelaar werd en de ander een kelder fokkert... en we uit elkaar groeiden.
nu dus binnenkort verkassen..

die dame op paiq *zucht O+* .. een korte "hee :D" verstuurd :') ben benieuwd

-edit-
was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door marcel-o op 01-04-2013 12:09:18 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124752434
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uit ;)

De massa durft dat niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 1 april 2013 @ 13:13:44 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124753703
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De massa durft dat niet.
Dat is ook het probleem denk,

Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.

Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het leven :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124753973
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem denk,

Omdat de meeste mannen, vrouwen namelijk op een troon zetten en tegen ze opkijken.

Het gevoel hebben dat als die lekkere chick je niet wil neuken, dat je gefaalt hebt in het leven :')
Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124754203
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha idd, terwijl eigenlijk "versieren" op zich iets leuks moet zijn/worden. De vraag die mensen eigenlijk moeten stellen is niet van "wat moet ik doen om haar te krijgen", maar "hoe maak ik het leuk voor beiden".
Dat niet eens he..

Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil ;)
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.
Rustig aan.
pi_124754369
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat niet eens he..

Hoe vermaak ik mezelf en doe ik wat ik wil ;)
Als je interesse in iemand hebt kan het alleen een negatief vooroordeel zijn wat je belemmert om haar aan te spreken / ja en angst ofzo, maargoed.
Evil ^^
pi_124754493
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Evil ^^
Evil?
Rustig aan.
pi_124754552
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Evil?
j/k
pi_124754695
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

j/k
Vertel op! Schavuit!
Rustig aan.
pi_124754831
Een tijdje terug las ik hier iemand zeggen van "hoe bouw ik spanning op?". Zoiets is praktisch te vormen in een heel simpele tip: Sta dichter bij haar.

De natuur heeft er grotendeels voor gezorgd dat al die gevoelens op een natuurlijke manier automatisch gaan werken. Soms hoor je weleens "maar ze voelde niets voor me". Joh, omdat je er de hele tijd er kilometers vanaf stond 8)7

kt: doen wat je zelf leuk vind kan best evil zijn, als je datgene leuk vind :P
pi_124754941
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef FAUSTI het volgende:
Fuck was op mijn 14de al verloofd :')

En dat is serieus ;(
Je bent een zigeuner? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124755037
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef firefly3 het volgende:
kt: doen wat je zelf leuk vind kan best evil zijn, als je datgene leuk vind :P
})
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')