Dat heb ik ook ooit héél hard geroepen. Ooit.quote:
Leuke vrouwen op straat aanspreken en ze meenemen op dates. Deze gasten leggen het de eerste paar minuten vrij duidelijk uitquote:
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uitquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte datingsite hier.
Posthistoriequote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uit
Oh, geen idee. Ik hou het niet van iedereen bijquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ff tussen jou en mij,
3 fokdates gehad
2 daarvan waren een onofficiële date, dus dat had sowieso al geen kans van slagen
en die andere, tja
True, maar lang niet iedereen is date materiaal.quote:Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik hou het niet van iedereen bij![]()
Dan nog; het is een grote vijver!
Mijn dm box blijft anders akelig leegquote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig verkapt meer aan tegenwoordig, je pikt ze er zo uit
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.quote:Op maandag 1 april 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit héél hard geroepen. Ooit.
quote:
En is dat voor of na het eten?quote:Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.
Ja, daar lees ik wel eens wat overquote:Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
True, maar lang niet iedereen is date materiaal.
Dan heb ik het niet zozeer over uiterlijk, maar die houding man....
Zelf DM'en is een optiequote:
Dan moet je niet zoveel van die enge verhaaltjes typenquote:Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wil gaat mij nou aanspreken? Die denken allemaal als ik met hem ga word ik in ene kofferbak gedumpt en met auto en al het kanaal ingepleurd.
Ligt eraan wie de rekening betaald.quote:
Eng?quote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel van die enge verhaaltjes typen
Kop of munt dat hij nu minthy een dm gestuurd heeftquote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik wel eens wat over![]()
Maar goed; dat heeft natuurlijk niet iedereen
[..]
Zelf DM'en is een optie
[..]
Dat zou een optie zijn ja.quote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik wel eens wat over![]()
Maar goed; dat heeft natuurlijk niet iedereen
[..]
Zelf DM'en is een optie
[..]
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikkenquote:Op maandag 1 april 2013 01:16 schreef FAUSTI het volgende:
Eng?
Ben maar een arme boer wat kan ik doen?
quote:Op maandag 1 april 2013 01:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kop of munt dat hij nu minthy een dm gestuurd heeft
Ach, dan DM je een ander. Zoveel keuze hierquote:Op maandag 1 april 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn ja.
Maar dan kom ik dadelijk weer als een stalker over.
Lastig
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?quote:Op maandag 1 april 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikken
Ik speel hard to get.quote:Op maandag 1 april 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je niet eng, maar ik kan me voorstellen dat het afknallen van mensen anderen af kan schrikken
[..]Nee!!
[..]
Ach, dan DM je een ander. Zoveel keuze hier
Heb je gedaan?quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?
Ben lief tegenwoordig echt, ik zweer op het graaf van mijn vader. []
Oh, ik geloof je wel! Ik zie altijd (tot belachelijk toe) het goede in anderen...quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik al netjes 2 jaar mee gestopt enkel in januari van dit jaar maar dat was gewoon om iemand af te schrikken meer niet voor een rechtbank snap je?
Ben lief tegenwoordig echt, ik zweer op het graf van mijn vader. []
Cool! Ik ben heel erg benieuwd of deze hernieuwde aanpak werktquote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik speel hard to get.
Laat de vrouwen mij maar eens benaderen.
Ach zolang het strictly business is.quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben lief tegenwoordig echt, ik zweer op het graf van mijn vader. []
Tot nu toe is het nog geen succes.quote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool! Ik ben heel erg benieuwd of deze hernieuwde aanpak werkt
Avete il cervello di un panino del formaggioquote:
Natuurlijk maar ben niet meer zo echt!quote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik geloof je wel! Ik zie altijd (tot belachelijk toe) het goede in anderen...
Anderen kunnen daar wel anders over denken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |