abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124744781
Vrouwen, daarom kun je beter met een man een relatie aangaan.
  maandag 1 april 2013 @ 00:55:27 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124744839
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahahah, cool story bro :P

Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.
Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Precies ;)

Tevens gooit ze je ramen in. Sloopt ze je droom auto in de garage. Gooit ze je droom motor om... Niet echt een optie ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 1 april 2013 @ 00:55:46 #203
103397 minthy
Lief-ish
pi_124744851
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Nou, da's ook niet altijd een garantie tot geluk _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 1 april 2013 @ 00:56:12 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124744866
quote:
17s.gif Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's wel :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 1 april 2013 @ 00:56:49 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124744897
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe gek het ook klinkt, ik droom nog steeds over haar (ong 4 a 5 jaar terug nu) dat ik terug bij haar ben en haar terug wil :')

Mindfucks man, serieus :')
Je foknaam is een statement naar je chick toe?

Het zegt vrij weinig denk ik. Zelf droom ik ook nog wel eens dat ik met m'n ex in bed lig, toch heb ik geen enkele behoefte dat ooit nog te doen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_124744912
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Nou, da's ook niet altijd een garantie tot geluk _O-
Die van mij was geweldig! Auw ;(

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je dat maar weet tering de tering :(
  maandag 1 april 2013 @ 00:57:34 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124744920
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niets zo smerig en vals als lesbiennes man.

Ik spreek uit eigen ervaring, had er 1tje bekeerd, maar welke verhalen die mij toch vertelde, en hoevaak die wel niet vreemdging... 1 fucking orgy bende bij die lui.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 1 april 2013 @ 00:57:48 #208
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124744932
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Precies ;)

Tevens gooit ze je ramen in. Sloopt ze je droom auto in de garage. Gooit ze je droom motor om... Niet echt een optie ;)
Dan maar knockout slaan, dat kan natuurlijk ook :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 1 april 2013 @ 00:58:16 #209
103397 minthy
Lief-ish
pi_124744952
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:57 schreef FAUSTI het volgende:

Die van mij was geweldig! Auw ;(

Die van mij tot nu toe niet, sorry :')

Terug naar m'n ex zou ik niet aan moeten denken! Toffe knakker, ik kan ermee lezen en schrijven. Maar verder? Neu :')
Tante minthy!! O+
pi_124745027
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Die van mij tot nu toe niet, sorry :')

Terug naar m'n ex zou ik niet aan moeten denken! Toffe knakker, ik kan ermee lezen en schrijven. Maar verder? Neu :')
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen O+
  maandag 1 april 2013 @ 01:00:53 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124745053
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen O+
Wat! Happen naar de baas!
pi_124745127
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat! Happen naar de baas!
Niet slaan! :'(
  maandag 1 april 2013 @ 01:03:31 #213
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124745184
Ik moet wel zeggen, ik ben nu 26 en het begint wel steeds meer te jeuken.

Wat mij ontzettend ontmoedigt gewoon is dat ik constant van die probleem types tref en nooit eens een leuke vrouw waar het gewoon echt op alle vlakken mee klikt, zowel materialistisch en oppervlakkig als inhoudelijk.

Ik heb nu steeds vaker als ik een meid tref, dat ik denk: "waz met jou?"

Laatst nog getracht een leuke dame te verleiden tot een date, omdat ik dacht dat het wel klikte tussen ons.... kreeg gewoon helemaal 0 respons van haar, nog niet eens een : "nee geen behoefte aan".

Let wel, deze kende ik vanuit de winkel, is altijd aan het werk dus had de overweging gemaakt een privé bericht op fb te sturen. Aangezien we het in de winkel er al eens over gehad hadden.

Leeftijdsissue denk ik, maar toch.

Normaal heb ik hier geen last van, en ik vind het alleen zijn eigenlijk ook heerlijk... maar de behoefte om iemand te trekken begint nu toch eigenlijk ook wel te komen.

Daarbij kom ik niet veel buiten de deur (ben nogal een einzelgänger enzo) en spreek ik dus ook niet veel nieuwe dames.

Datingsites... tja daar ben ik voorlopig ook nog niet vrolijk van geworden :P

Nou, mensen.... laat op dit tijdstip jullie lichtje hier eens over schijnen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 1 april 2013 @ 01:03:34 #214
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124745185
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Niet slaan! :'(
Ik kan nooit boos worden op dieren.
  maandag 1 april 2013 @ 01:03:39 #215
103397 minthy
Lief-ish
pi_124745190
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meets :P

Hooguit eens een één-op-éénmeet met een leuke vent, maar dat is zeer zelden :D
Tante minthy!! O+
pi_124745278
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ah dat scheelt.

quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meets :P

Hooguit eens een één-op-éénmeet met een leuke vent, maar dat is zeer zelden :D
Doe ook niet aan meets hoor en mij zul je ook nooit in het echt ontmoeten. Al vind ik een beetje plakkerig doen wel leuk al zit daar nooit wat achter want deze gozer is giga moeilijk om zover te krijgen hoor.

Maar je bent wel een schatje hoor :*
  maandag 1 april 2013 @ 01:06:31 #217
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124745324
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

Wat mij ontzettend ontmoedigt gewoon is dat ik constant van die probleem types tref en nooit eens een leuke vrouw waar het gewoon echt op alle vlakken mee klikt, zowel materialistisch en oppervlakkig als inhoudelijk.

Laatst nog getracht een leuke dame te verleiden tot een date, omdat ik dacht dat het wel klikte tussen ons.... kreeg gewoon helemaal 0 respons van haar, nog niet eens een : "nee geen behoefte aan".

Let wel, deze kende ik vanuit de winkel, is altijd aan het werk dus had de overweging gemaakt een privé bericht op fb te sturen. Aangezien we het in de winkel er al eens over gehad hadden.

Normaal heb ik hier geen last van, en ik vind het alleen zijn eigenlijk ook heerlijk... maar de behoefte om iemand te trekken begint nu toch eigenlijk ook wel te komen.

Daarbij kom ik niet veel buiten de deur (ben nogal een einzelgänger enzo) en spreek ik dus ook niet veel nieuwe dames.

Leer daygamen! In de afgelopen 6 maanden heb ik m'n date ervaring verviervoudigd. allemaal leuke vrouwen :)

Datingsites zijn (so i've heard, zelf nog nooit gedaan) een numbers game. Persoonlijk denk ik juist dat je daar de probleemgevallen vandaan haalt. Als er niks mis met haar zou zijn zou ze een normaal datingleven kunnen hebben.
pi_124745326
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik wel. :o
Rustig aan.
pi_124745414
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wel. :o
Homo!
  maandag 1 april 2013 @ 01:08:17 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124745416
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Leer daygamen! In de afgelopen 6 maanden heb ik m'n date ervaring verviervoudigd. allemaal leuke vrouwen :)
wat?
YouTube
  maandag 1 april 2013 @ 01:08:43 #221
103397 minthy
Lief-ish
pi_124745436
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

Lastig, ja... :')
Datingsites heb ik een kleine kans gegeven, maar daarvan was ik vrij snel genezen. Niks voor mij.

Kan je via Fok! (FoBo bijvoorbeeld) niet iets proberen? Er wordt wat afgedate hier :P
Tante minthy!! O+
pi_124745485
Ik zal nimmer via FOK! daten }:|
  maandag 1 april 2013 @ 01:10:13 #223
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124745494
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Datingsites heb ik een kleine kans gegeven, maar daarvan was ik vrij snel genezen. Niks voor mij.

Kan je via Fok! (FoBo bijvoorbeeld) niet iets proberen? Er wordt wat afgedate hier :P
Het is gewoon een verkapte datingsite hier.
  maandag 1 april 2013 @ 01:10:33 #224
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124745506
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Ff tussen jou en mij,

3 fokdates gehad
2 daarvan waren een onofficiële date, dus dat had sowieso al geen kans van slagen
en die andere, tja :')
YouTube
pi_124745547
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het is gewoon een verkapte datingsite hier.
Ben nog nooit aangesproken hier voor een date dus dat valt wel mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')