Dat betekent niet dat ik regels overtreed overigens...quote:
Als dat het geval is moet ik daar maar mee leven.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas denkt de overheid daar anders over.
Regels zijn er om te brekenquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat het geval is moet ik daar maar mee leven.
Zal niet zo snel gebeuren.
Nouja ik schik mezelf ook wel aan regels van de overheid hoor vaak..
Vind dat je op sommige wegen best wel harder mag rijden dan dat er staat maarja als daar dan gecontroleerd word weet ik het ook wel.
Vrouwen slaanquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!
Ik zou mezelf er ook aan comformeren.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Regels zijn er om te brekenmaar niemand staat boven de wet. Dus als je regels overtreed moet je ook met de mogelijke consequenties kunnen leven.
Je stopt je pink in hun mond en ze stikken johquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
Sowieso elkaar slaan... Als je dan toch zo nodig ruzie moet maken, hou het dan bij woordenquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!
Schrijf je in zou ik zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand zomaar gaan slaan vind ik gewoon niet kunnen, hoe gefrustreerd je ook bent. En als je het niet aankunt om iemand niet te slaan, doe er dan iets mee. Ga dan een agressie-beheersingscursus doen of zo, maar ga geen mensen lopen slaan, dat vind ik zwak.
Klopt, snap eigenlijk sowieso niet wat al die gasten moeilijk doen. Gefrustreerd omdat ze een kleine lul gekregen hebben van de anabooltjes misschien.quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso elkaar slaan... Als je dan toch zo nodig ruzie moet maken, hou het dan bij woorden
Nou er zijn situaties waar in ik ook een vrouw zal slaanquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vrouwen slaan![]()
Over onmacht gesproken.
Teo ik 3 weken van FOK! af was nog per ongeluk ene paard neergeknaldquote:Op maandag 1 april 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje chloroform werkt ook wel goed altijd.
ja dan mag je best een corrigerende tik geven hahaquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou er zijn situaties waar in ik ook een vrouw zal slaan
Kennis van me had ooit een zeer afresieve vriendin. Totall freak. Die gooide met alles gericht op hem en smeet met de deuren. Toen hij alle deuren er uit gehaald had zodat ze niet meer de deuren dicht kon slaan is ze gericht met de deuren naar hem gaan gooien
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halen
Hahahah, cool story broquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennis van me had ooit een zeer afresieve vriendin. Totall freak. Die gooide met alles gericht op hem en smeet met de deuren. Toen hij alle deuren er uit gehaald had zodat ze niet meer de deuren dicht kon slaan is ze gericht met de deuren naar hem gaan gooien
Hij heeft onder politie begeleiding zijn auto en spullen uit het huis moeten halen
Dit is zeer herkenbaar...quote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dit..... is eigenlijk wel de beste manier.. al is het wel zo, dat ze dan met bakstenen je ruit ingooitquote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.
*ziet The Flintstones voor zich*quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Maar dan nog. Als man zijnde heb je makkelijk de kracht om een vrouw in bedwang te houden, zonder haar te slaan. Desnoods til je haar op, zet je haar buiten neer en doe je de deur op slot.
In dat geval heb je dan ook echt een pareltje gevonden..quote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is zeer herkenbaar...
[..]
en dit..... is eigenlijk wel de beste manier.. al is het wel zo, dat ze dan met bakstenen je ruit ingooit
Hoe gek het ook klinkt, ik droom nog steeds over haar (ong 4 a 5 jaar terug nu) dat ik terug bij haar ben en haar terug wilquote:Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In dat geval heb je dan ook echt een pareltje gevonden..
Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahahah, cool story bro
Nou, da's ook niet altijd een garantie tot gelukquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Vrouwen, daarom kun je beter met een man een relatie aangaan.
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's welquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef FAUSTI het volgende:
Vrouwen, daarom kun je beter met een man een relatie aangaan.
Je foknaam is een statement naar je chick toe?quote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt, ik droom nog steeds over haar (ong 4 a 5 jaar terug nu) dat ik terug bij haar ben en haar terug wil
Mindfucks man, serieus
Die van mij was geweldig! Auwquote:Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, da's ook niet altijd een garantie tot geluk
Als je dat maar weet tering de teringquote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's wel
Niets zo smerig en vals als lesbiennes man.quote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als er 1 groep fals is onder elkaar... Zijn het de homo's wel
Dan maar knockout slaan, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klein probleempje, doe je dat dan heeft ze op zeker blauwe plekken. Vrouw gaat naar de politie en wie geloven ze eerder? Precies
Tevens gooit ze je ramen in. Sloopt ze je droom auto in de garage. Gooit ze je droom motor om... Niet echt een optie
Die van mij tot nu toe niet, sorryquote:
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happenquote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij tot nu toe niet, sorry![]()
Terug naar m'n ex zou ik niet aan moeten denken! Toffe knakker, ik kan ermee lezen en schrijven. Maar verder? Neu
Wat! Happen naar de baas!quote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen
Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meetsquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lieverd je kent mij nog niet persoonlijk, heb dan een grote bek en ben soms stout echter ben ik ook zo lief en zacht net een page toilet papier puppy. Die wil je ook knuffelen en kusjes geven. En soms doe ik heel stout in je nek happen
Ah dat scheelt.quote:
Doe ook niet aan meets hoor en mij zul je ook nooit in het echt ontmoeten. Al vind ik een beetje plakkerig doen wel leuk al zit daar nooit wat achter want deze gozer is giga moeilijk om zover te krijgen hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren, ik doe niet aan meets![]()
Hooguit eens een één-op-éénmeet met een leuke vent, maar dat is zeer zelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |