Dat soort mensen moet je ook nooit aan beginnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier sta k ook wel achter ja.
een keer heb k wel op t punt gestaan een vriendin van me n knal te verkopen.
Die haalde echt structureel het bloed onder mn nagels vandaan.
die had k op tijd gedumpt
was ze weken kapot van![]()
Bij mij alleen bij een man..quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is bij mij ook meer een reflex.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kijk je afweren of haar tegenhouden mag best alleen slaan schoppen van een vrouw is tegen alles in.
Jij was hoe oud ook alweer??quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een normale baan hebt en een normale hobby valt dat toch wel mee.
Ik denk dat ik over het algemeen een heel vriendelijk persoon ben ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij ook volgens mij.
niet flauw bedoeld.
Bij mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Leeftijd doet er ook niet veel toe, je moet gewoon met je klerepoten van mij afblijven!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij alleen bij een man..
Dan is het zo een leven of dood situatie, gemiddelde vrouw kan niks uitrichten daar sta ik gewoon boven qua fysieke kracht.
Gemiddelde vent ook wel ach...
Nu krijg ik zin om aan je te zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Leeftijd doet er ook niet veel toe, je moet gewoon met je klerepoten van mij afblijven!
Ook als je vrouw bent, discrimineren doe ik niet, ook op dat soort momenten niet.
Gewoon mij niet slaan. Is dat nou zoveel gevraagd??
Hoe moeilijk kan het zijn om iets niet te doen? Sjezus
Das ook nog jongquote:
dat weet je ook niet van te vorenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je ook nooit aan beginnen.
Oeh! IK IK IK !!! HIER!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om aan je te zitten
Weet niet zo goed waar je op doelt en wat het verschil zou moeten zijn met bijvoorbeeld een student.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das ook nog jong
Het vervelende is, er kan jaren niks gebeuren en ineens *PATS* overkomt je iets, vanuit het niets.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om aan je te zitten
Zo voelt dat voor mij dus gewoon niet. Ik kan me prima jarenlang aan de regels houden en heb zelden de neiging om regels te gaan breken. Als, dan is dat vrijwel altijd op een onschuldige manier (ok, ik ga wel eens door rood als er niks aankomt, maar so whatquote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als iets niet mag dan wordt het heel aantrekkelijk het wel te doen dat weetje![]()
Als iemand geleidelijk aan zoiets gaat doen, ben ik de 1e die dat op zal merken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat weet je ook niet van te voren![]()
als iemand geleidelijk aan zo gaat doen en t is je eerste vriendin, heb je nog hoop ook![]()
maargoed na 12 jaar meer ervaring, zie je dat wel beter aankomen ja
Wie heeft het over student?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet niet zo goed waar je op doelt en wat het verschil zou moeten zijn met bijvoorbeeld een student.
Ja....en?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Begin 20, dan werk je al of je studeert lijkt me...
Mijn persoonlijke regels gaan boven de regels van de overheid.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
[..]
Zo voelt dat voor mij dus gewoon niet. Ik kan me prima jarenlang aan de regels houden en heb zelden de neiging om regels te gaan breken. Als, dan is dat vrijwel altijd op een onschuldige manier (ok, ik ga wel eens door rood als er niks aankomt, maar so what).
Iemand zomaar gaan slaan vind ik gewoon niet kunnen, hoe gefrustreerd je ook bent. En als je het niet aankunt om iemand niet te slaan, doe er dan iets mee. Ga dan een agressie-beheersingscursus doen of zo, maar ga geen mensen lopen slaan, dat vind ik zwak.
quote:
Wat is je punt hier dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |