Ik ben fysiek dominant denk ik...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van de grootste zondes die je tegen mij kunt begaan, is mij een mep verkopen.
Ik laat me dus nooit meer slaan, echt nooit never meer.
En sowieso, iemand die haar handen niet thuis kan houden, daar blijf ik liefst mijlenver bij uit de buurt!
Zowel voor werk als school speelt er zich veel op FB af, daarnaast levert het ook leuke, nieuwe contacten op. Ik zoek gewoon dates zonder FBquote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg facebook op. of je internetverbinding. smartphone het kanaal in. opgelost.
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van de grootste zondes die je tegen mij kunt begaan, is mij een mep verkopen.
Ik laat me dus nooit meer slaan, echt nooit never meer.
En sowieso, iemand die haar handen niet thuis kan houden, daar blijf ik liefst mijlenver bij uit de buurt!
Niet specifiek. Maar ik merk wel constant een spanningsveld tussen bijvoorbeeld sociaal leven en studie. En de ene keer gaat het ene ten koste van het ander en vice versa.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je hier persoonlijke ervaring in?
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben fysiek dominant denk ik...
Ik word gewoon niet geslagen.
ik niet. ik ben al gamend verbaal agressief.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik zo veel gesloopt vroeger he.
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:
Heb trouwens een korte relatie met haar zoon gehad. Niemand die mij hier toch persoonlijk kent
[..]
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon niet
Dat is zo sad altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet. ik ben al gamend verbaal agressief.
.. Ja ehh het zal wel, zoveel maak ik niet mee hoor in die ''volwassen wereld''quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellen![]()
Dat is iets waarvan ik eigenlijk wél overtuigd ben, krijg ook regelmatig te horen dat ik te lief benquote:
Ga toch niet op je vallenquote:
Ken echt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!
Ik zou iemand op de vloer werken...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij meppen mag gewoon niet, hoe erg gefrustreerd je als vrouw ook bent. Mij een tik geven is er gelijk 1 terugkrijgen. En anders houd je maar lekker je handen thuis, zoals het hoort!
Ik heb dat dus nooit gehad he? Kan ook niet begrijpen waarom sommige mensen dat doen. Het enige dat je ermee bereikt is dat je iets stuk maakt, je hebt alleen jezelf ermee...dus waarom sommige mensen dit doen?...is mij een raadsel...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik zo veel gesloopt vroeger he.
Hier sta k ook wel achter ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:
Mag niet bij ons als je dat doet sterf je hoe erg de vrouw ook kan zijn het mag gewoon niet
Kijk je afweren of haar tegenhouden mag best alleen slaan schoppen van een vrouw is tegen alles in.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier sta k ook wel achter ja.
een keer heb k wel op t punt gestaan een vriendin van me n knal te verkopen.
Die haalde echt structureel het bloed onder mn nagels vandaan.
die had k op tijd gedumpt
was ze weken kapot van![]()
Eigenlijk denk ik dat ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is iets waarvan ik eigenlijk wél overtuigd ben, krijg ook regelmatig te horen dat ik te lief ben
Het is bij mij ook meer een reflex.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou iemand op de vloer werken...
Maar dat gaat makkelijk bij een vrouw.. Dus ach..
Pijn kan de gemiddelde vrouw mij niet zo snel doen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij hebt nog niet zoveel meegemaakt in de wereld van de volwassenen. En das een gek wereldje wel, kan ik je vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |