Dat soort shit kan als je vrouw bent, maar als man lijkt het me geen goed plan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?
Plassen volgens mij.quote:
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gekquote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
uurtje of 2 voor een potje stratego. ja, idd.
2 potjes?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gek
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij analyseer je het veel teveel
Niemand die ik ken, gelukkigquote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?
Saai, zeg.quote:
Lang geleden dat ik hem in een film heb gezien, bedenk ik me net.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hugh GrantIk heb een grote voorliefde voor klunzen
Dank je! Haha, dat had ik echt niet kunnen verzinnen!quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Ik ben ook een rustige man (verleden, bla bla, meer info vragen mag), en het is altijd even aftasten bij een eerste date.. Ik ga echt niet meteen aan iemand plukken of zoenen.. Dat heeft bij mij tijd nodig.. Soms dan voelt het goed en dan probeer ik het wel.. En of ik daarna los kom, tja, zover is het nog niet gekomenquote:
Oh, vind ik niet. Ik heb niet zo graag dat gelebber aan m'n oorquote:
Gezellig!quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat heb![]()
Tja als je durft mag je ook komen hoor
Hugh Grant is fucking alpha.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hugh GrantIk heb een grote voorliefde voor klunzen
Is een erogene zone, he.quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vind ik niet. Ik heb niet zo graag dat gelebber aan m'n oor.
Ik schrok er eens van.quote:
Hij heeft wel films gemaakt in 2012 maar daar ben ik niet mee bekend . De laatste was met Sarah Jessica Parker 2009.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hem in een film heb gezien, bedenk ik me net.
Oh, in je oor lijkt me ook niet zo fijn.quote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik schrok er eens van.Ineens zo'n tong in mijn oor.
Neem niet alles zo serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |