Daar kan ik dan weer wel om lachenquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig
Zuidwesten is ook ongeveer zo'n niveau hoor...quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oosten, hè?![]()
Het brommers kiek'n tiert hier nog welig
Heh wat?quote:
"Yo, neuken?!" is wel heel slecht/amateuristischquote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik in een gebied woon met lomp volk. "Yo, neuken?!" heb ik regelmatig te horen gekregen, triest maar waar. Nee, dank je. Genoeg zelfrespect om dat te weigeren
Daarnaast heb ik ook regelmatig gedate met mannen die wat rustiger waren. Het grappige is dat deze heren in het begin wat rustiger/meer verlegen waren, maar na een aantal dates absoluut niet meer. Datzelfde geldt voor mezelf. In het begin ben ik wat verlegen, maar na een poosje absoluut niet meer. Ben je dan in eerste instantie niet jezelf?
Doen vaak niet moeilijk over elk wissewasje.quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer wel om lachen. Het ligt er ook heel erg hard aan hoe iets gebracht wordt. Maar over het algemeen kan ik die 'lompe boeren' heel goed handelen
.
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat hebquote:
Soms doe ik idd een stapje terug om een betere connectie te kunnen maken met een vrouwquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is al veel genuanceerder maar ik ben het met 1 woord niet eens: durven kan ook willen zijn. en als het willen is, is dat vaak met een heel goede reden.
Nee, iets erboven. Ik zit ergens tussen Twente en Drenthe inquote:
Ik ook hoor, een lange relatie gehad met de meest lompe uit de kroegquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer wel om lachen. Het ligt er ook heel erg hard aan hoe iets gebracht wordt. Maar over het algemeen kan ik die 'lompe boeren' heel goed handelen
.
Wij zijn getrouwd toch faxie?quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n verjaardag de 27e. BBQ en een stel Fokkers. Maar het is geen meet ofzo, dus ik nodig alleen mensen uit met wie ik wat heb![]()
Tja als je durft mag je ook komen hoor
En hoe lang heb je inmiddels een relatie? Of is dat je doel nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms doe ik idd een stapje terug om een betere connectie te kunnen maken met een vrouwDat is misschien idd een beetje tactisch, maar soms moet je ook een beetje je hersenen gebruiken om leuker met iemand om te kunnen gaan
quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
Ik ook hoor, een lange relatie gehad met de meest lompe uit de kroeg![]()
Veel dialect ook, dat komt vaak al veel lomper over.
Weinig ervaring mee, dat is me iets te ver wegquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zuidwesten is ook ongeveer zo'n niveau hoor...
Volgens mij analyseer je het veel teveelquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Yo, neuken?!" is wel heel slecht/amateuristisch0% van je persoonlijkheid laten zien, zo zou niemand moeten worden
![]()
Je bent gewoon jezelf als je verlegen bent en het gewoon door je heen laat gaan (niet tegenstribbelen), maar dan in zekere mate. Je maakt bewegingen (fysieke rare bewegingen) die je normaal niet doet, zoals dus bibberen, dat eigenlijk niet jezelf is maar een gevolg van die stofjes die door je hoofd heen lopen en andere dingen doen dan normaal. Dus dat zijn weer dingetjes die niet jezelf zijn.
Hoe meer zenuwen, hoe minder je jezelf kunt zijn in principe. Maar voor een vrouw is het helemaal niet erg om verlegen te zijn en te bibberen enzo.
Got itquote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan zelf je leeftijd categorie invullen. Dus wil jij als 40 jarige een meid van 18 zoeken, en er zijn meiden van 18 die aangegeven hebben dat zij een man in die leeftijdscategorie zoeken kan je dus gekoppeld worden ja.
bh maat, kleur ogen of haar kan je niet aangeven, maar zo dat had je vast ook zelf kunnen bedenken.
das wel ver op de brommer.quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, iets erboven. Ik zit ergens tussen Twente en Drenthe in
Oh jawel hoor, 11 jaar volgehoudenquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]. Veel romantiek in de relatie zeker?
Momenteel ga ik hoofdzakelijk met twee meiden "om".quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe lang heb je inmiddels een relatie? Of is dat je doel niet?
Twee nog wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel ga ik hoofdzakelijk met twee meiden "om".
Dat soort shit kan als je vrouw bent, maar als man lijkt het me geen goed plan.quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?
Plassen volgens mij.quote:
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gekquote:Op maandag 1 april 2013 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
uurtje of 2 voor een potje stratego. ja, idd.
2 potjes?quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen worden mij zelfs te gek
quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij analyseer je het veel teveel
Niemand die ik ken, gelukkigquote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet deze move weleens om iemand te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |